Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
Ped 1240 Педагогика Екінші курс 5 150 1 2 0
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
М.Б.Джаздыкбаева

Пән тұтас педагогикалық процесте оқытудың теориялық-әдістемелік негіздерін,  қағидаларын, әдістері, формалары мен технологияларын, кәсіби педагогикалық іс-әрекет ретінде модельдеуді, балалардың жас ерекшеліктеріне байланысты оқу-танымдық іс-әрекетін ұйымдастыру  және оқу-тәрбие процесін басқару туралы түсінік қалыптастырады. Білім алушы пәнді меңгерту нәтижесінде білім беру мекемелеріндегі субъектілермен оқу және тәрбиелеу жұмыстарын атқаруға, оқу-танымдық іс-әрекетін қалыптастыруға, ғылыми, кәсіби міндеттерді шешуге, балалардың педагогикалық  іс-әрекетін ұйымдастыруға қабілетті.

Мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

Мектепке дейінгі педагог мамандығына кіріспе

Топпен жұмыс, пікір алмасу, көрсету, жаттығу, проблемалық әдістер, Case-study әдісі.

1- мектеп жасына дейінгі балалардың психофизиологиялық және жас ерекшеліктерін ескеріп, педагогикалық процестерді ұйымдастырады (ОН5);
2- оқыту және тәрбиелеу процестерінде балалардың әлеуметтік, жеке, инклюзивтік қажеттіліктерін ескеріп, басқару шешімдерін қабылдауға қабілетті (ОН6);
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Педагогика - адамдар туралы ғылымдар жүйесінде.презентация
2Жеке тұлғаны дамытуға, қалыптастыруға, тәрбиелеуге әсер ететін факторларға сипаттама және олардың әртүрлі жастағы топтарда көрінуі.Библиография
3Мұғалімнің зерттеушілік мәдениеті – оқу-тәрбие үдерісі нәтижелілігінің шарты.презентация
4Тұтас педагогикалық үдерістегі тәрбиенің мақсаты, мәні мен мазмұны.Библиография
5Ғылыми дүниетаным – оқушының интеллектуалды дамуының негізі.презентация
6Тәрбие үдерісінің формалары мен әдістері, құралдарының жүйесі.Ауызша
7Балалар ұжымы – тәрбиенің объектісі және субъектісі.Ауызша және жазбаша
8Сынып жетекшісі – сыныптың тәрбиелік жүйесін ұйымдастырушы.Библиография
9Отбасы тәрбиесінің негіздері.презентация
10Тұтас педагогикалық үдерістің құрылымындағы оқыту.Сұрақ-жауап
11Қазіргі мектептегі білім мазмұныпрезентация
12Оқыту формалары, әдістері, құралдарыБиблиография
13Оқушылардың оқу жетістіктерін диагностикалау және тестілеу.Библиография
14Тұтас педагогикалық үдерісті ұйымдастырушылық-әдістемелік басқару, мектеп шеңберінде мұғалімдердің біліктілігін арттыру және оларды аттестациялау.Библиография
15Мектептің тұтас педагогикалық үдерісін диагностикалау және жоспарлаутест
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11PÇ12
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1.М. Б. Жаздықбаева, Д. Ж. Кішібаева Педагогика -Шымкент: Әлем, 2015ж.,-316
2К.М.Беркімбаев, Ж.Бураева, Г. Мейірбекова.Педагогика. Оқу құралы. Түркістан, 2020.
3Н.С.Әлқожаева Педагогика. Оқу құралы. Алматы: Қазақ университеті, 2015. – 220бет..
4Бұзаубақова, К.Ж.Педагогика: Тараз: ИП «Бейсенбекова А.Ж.», 2019. - 329б. -ISBN 978-601-298-748-5.
5Сластенин, В.А Педагогика: Учебник для студ. учреждений высшего образования. - 12-е изд., стереотип. - М.: Издательский центр 'Академия', 2014. РМЭБ