Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Ped 1240 | Педагогика | Екінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 0 |
Пән тұтас педагогикалық процесте оқытудың теориялық-әдістемелік негіздерін, қағидаларын, әдістері, формалары мен технологияларын, кәсіби педагогикалық іс-әрекет ретінде модельдеуді, балалардың жас ерекшеліктеріне байланысты оқу-танымдық іс-әрекетін ұйымдастыру және оқу-тәрбие процесін басқару туралы түсінік қалыптастырады. Білім алушы пәнді меңгерту нәтижесінде білім беру мекемелеріндегі субъектілермен оқу және тәрбиелеу жұмыстарын атқаруға, оқу-танымдық іс-әрекетін қалыптастыруға, ғылыми, кәсіби міндеттерді шешуге, балалардың педагогикалық іс-әрекетін ұйымдастыруға қабілетті.
Мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Мектепке дейінгі педагог мамандығына кіріспе
Топпен жұмыс, пікір алмасу, көрсету, жаттығу, проблемалық әдістер, Case-study әдісі.
1 | - мектеп жасына дейінгі балалардың психофизиологиялық және жас ерекшеліктерін ескеріп, педагогикалық процестерді ұйымдастырады (ОН5); |
2 | - оқыту және тәрбиелеу процестерінде балалардың әлеуметтік, жеке, инклюзивтік қажеттіліктерін ескеріп, басқару шешімдерін қабылдауға қабілетті (ОН6); |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Педагогика - адамдар туралы ғылымдар жүйесінде. | презентация |
2 | Жеке тұлғаны дамытуға, қалыптастыруға, тәрбиелеуге әсер ететін факторларға сипаттама және олардың әртүрлі жастағы топтарда көрінуі. | Библиография |
3 | Мұғалімнің зерттеушілік мәдениеті – оқу-тәрбие үдерісі нәтижелілігінің шарты. | презентация |
4 | Тұтас педагогикалық үдерістегі тәрбиенің мақсаты, мәні мен мазмұны. | Библиография |
5 | Ғылыми дүниетаным – оқушының интеллектуалды дамуының негізі. | презентация |
6 | Тәрбие үдерісінің формалары мен әдістері, құралдарының жүйесі. | Ауызша |
7 | Балалар ұжымы – тәрбиенің объектісі және субъектісі. | Ауызша және жазбаша |
8 | Сынып жетекшісі – сыныптың тәрбиелік жүйесін ұйымдастырушы. | Библиография |
9 | Отбасы тәрбиесінің негіздері. | презентация |
10 | Тұтас педагогикалық үдерістің құрылымындағы оқыту. | Сұрақ-жауап |
11 | Қазіргі мектептегі білім мазмұны | презентация |
12 | Оқыту формалары, әдістері, құралдары | Библиография |
13 | Оқушылардың оқу жетістіктерін диагностикалау және тестілеу. | Библиография |
14 | Тұтас педагогикалық үдерісті ұйымдастырушылық-әдістемелік басқару, мектеп шеңберінде мұғалімдердің біліктілігін арттыру және оларды аттестациялау. | Библиография |
15 | Мектептің тұтас педагогикалық үдерісін диагностикалау және жоспарлау | тест |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | .М. Б. Жаздықбаева, Д. Ж. Кішібаева Педагогика -Шымкент: Әлем, 2015ж.,-316 | |
2 | К.М.Беркімбаев, Ж.Бураева, Г. Мейірбекова.Педагогика. Оқу құралы. Түркістан, 2020. | |
3 | Н.С.Әлқожаева Педагогика. Оқу құралы. Алматы: Қазақ университеті, 2015. – 220бет.. | |
4 | Бұзаубақова, К.Ж.Педагогика: Тараз: ИП «Бейсенбекова А.Ж.», 2019. - 329б. -ISBN 978-601-298-748-5. | |
5 | Сластенин, В.А Педагогика: Учебник для студ. учреждений высшего образования. - 12-е изд., стереотип. - М.: Издательский центр 'Академия', 2014. РМЭБ |