Педагогика және психология
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
PBBMTIAT 5305 Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғыр Екінші курс 5 150 1 2 0
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Алимбекова Сабира Шереханқызы

Пән аясында психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік әдістерді және педагог кәсібі мен қойылатын талаптарды, тұлға дамуының психологиялық мәнін ашуды, тарихи-мәдени және іс-әрекеттік тұғыр өрісінде психологиядағы іс-әрекет етуде әдістемелік, талдау жасау жолдары зерттеледі,   және сана, тұлға категориялары  талданады.  Магистрант  іс-әрекеттік тұғыр және психология мен білім берудегі мәдени-тарихи мазмұнды қамтитын методологиялық принциптерді, білім беру мен психологияда қолдану дағдыларын меңгереді.

-

-

Топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, креативтілік оқыту әдістері, пікір алмасу, пікірталасу, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, проблемалық оқыту әдісі.

1- Алынған теориялық білімдерін ғылыми-зерттеу іс-әрекетінің әртүрлі нысандарында қолдана отырып, ғылым тарихы мен философиясы дамуының негізгі мәселелері мен қазіргі даму тенденцияларын талдайды (ОН1)
2- Кәсіби саласында қолданылатын эмпирикалық зерттеу әдістері мен дағдыларының ерекшеліктерін жүйелі түрде түсініп, ғылыми-зерттеу жұмыстарында қолданады. (ОН4)
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи көзқарас
2Л.С. Выготскийдің мәдени-тарихи теорияның қалыптасуындағы рөлі
3Қазіргі заманғы зерттеулер тұрғысынан Л.С. Выготскийдің мәдени-тарихи психологиясы
4Мәдени-тарихи тұжырымдама аясында жоғары психикалық функцияларды дамыту.
5Мәдени-тарихи теория тұрғысынан ойлау, сөйлеу, есте сақтау, назар аудару, қиялдау, қабылдау, ерік және эмоция дамуының сипаттамасы
6Оқыту мен дамытуға байланысты Л.С. Выготский мен Ж. Пиаженің көзқарасы мен пікірі
7Мәдени-тарихи көзқарас тұрғысынан оқыту және психикалық даму
8Психологиядағы жүйелік-іс-әрекеттік тұрғының тарихи және гносеологиялық алғышарттары
9Іс-әрекетке бағдарланған теориялар
10Іс-әрекет категориясының мәні мен жалпы мазмұны
11Іс-əрекеттік тұғыр баланың психикалық дамуының қозғаушы күштері мен себептері туралы
12Қазіргі білім берудің парадигмасы мен мазмұны
13Қазіргі заманғы білім беру тұжырымдамаларының әдіснамалық негіздері
14Қазіргі заманғы білім берудегі оқытудың негізгі бағыттары
15Отандық білім беру жүйесіндегі дамыта оқыту
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
11. Шульц Д.П., Шульц С.Э. Қазіргі психология тарихы. - Алматы, 2018.
22. Толегенова А.А. Психологический эксперимент: структура и технологии. Учебное пособие. -Алматы, 2016.
33. Үсембаева Р.Б. Психология. Оқулық. - Алматы, 2019. http://elib.kz/
44. Ахметова А.К., Бектұрғанова С.М. Психология тарихы. - Алматы, 2020. http://elib.kz/
55. Алимбаева Р.Т., Сланбекова Г.К., Нургалиева С.М. Экзистенциалды психология. Оқу құралы. -Алматы, 2019. http://elib.kz/
66. Абеуова И.Ә., Ермекбаева Л.К. Әлеуметтік психология. Оқу құралы, - Алматы, 2020. http://elib.kz/
77. Кусаинов Г.М., Танирбергенова А.Ш., Ишенгельдиева М.Г. Практикалық психология. Әдістемелік құрал. - Алматы, 2019. http://elib.kz/
88. Айкинбаева Г.К. Жоғары мектеп психологиясы. Оқу құралы. - Алматы, 2020. http://elib.kz/
9. Жақыпов С. М.. Жалпы психология негіздері. Оқулық. 2012.
102. Ерментаева А.Р. Жоғары мектеп психологиясы: Алматы, 2012.
113. Беркимбаев К. М., Мухамеджанов Б., Кусаинова М. А., Данияров Т.. Психология (жантану). 2014.
124. Иргебаева Н. М.. Психология. Алматы, Оқу құралы. 2015ж.