Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
PBBMTIAT 5305 | Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғыр | Екінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 0 |
Пән аясында психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік әдістерді және педагог кәсібі мен қойылатын талаптарды, тұлға дамуының психологиялық мәнін ашуды, тарихи-мәдени және іс-әрекеттік тұғыр өрісінде психологиядағы іс-әрекет етуде әдістемелік, талдау жасау жолдары зерттеледі, және сана, тұлға категориялары талданады. Магистрант іс-әрекеттік тұғыр және психология мен білім берудегі мәдени-тарихи мазмұнды қамтитын методологиялық принциптерді, білім беру мен психологияда қолдану дағдыларын меңгереді.
-
-
Топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, креативтілік оқыту әдістері, пікір алмасу, пікірталасу, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, проблемалық оқыту әдісі.
1 | - Алынған теориялық білімдерін ғылыми-зерттеу іс-әрекетінің әртүрлі нысандарында қолдана отырып, ғылым тарихы мен философиясы дамуының негізгі мәселелері мен қазіргі даму тенденцияларын талдайды (ОН1) |
2 | - Кәсіби саласында қолданылатын эмпирикалық зерттеу әдістері мен дағдыларының ерекшеліктерін жүйелі түрде түсініп, ғылыми-зерттеу жұмыстарында қолданады. (ОН4) |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи көзқарас | |
2 | Л.С. Выготскийдің мәдени-тарихи теорияның қалыптасуындағы рөлі | |
3 | Қазіргі заманғы зерттеулер тұрғысынан Л.С. Выготскийдің мәдени-тарихи психологиясы | |
4 | Мәдени-тарихи тұжырымдама аясында жоғары психикалық функцияларды дамыту. | |
5 | Мәдени-тарихи теория тұрғысынан ойлау, сөйлеу, есте сақтау, назар аудару, қиялдау, қабылдау, ерік және эмоция дамуының сипаттамасы | |
6 | Оқыту мен дамытуға байланысты Л.С. Выготский мен Ж. Пиаженің көзқарасы мен пікірі | |
7 | Мәдени-тарихи көзқарас тұрғысынан оқыту және психикалық даму | |
8 | Психологиядағы жүйелік-іс-әрекеттік тұрғының тарихи және гносеологиялық алғышарттары | |
9 | Іс-әрекетке бағдарланған теориялар | |
10 | Іс-әрекет категориясының мәні мен жалпы мазмұны | |
11 | Іс-əрекеттік тұғыр баланың психикалық дамуының қозғаушы күштері мен себептері туралы | |
12 | Қазіргі білім берудің парадигмасы мен мазмұны | |
13 | Қазіргі заманғы білім беру тұжырымдамаларының әдіснамалық негіздері | |
14 | Қазіргі заманғы білім берудегі оқытудың негізгі бағыттары | |
15 | Отандық білім беру жүйесіндегі дамыта оқыту |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | 1. Шульц Д.П., Шульц С.Э. Қазіргі психология тарихы. - Алматы, 2018. | |
2 | 2. Толегенова А.А. Психологический эксперимент: структура и технологии. Учебное пособие. -Алматы, 2016. | |
3 | 3. Үсембаева Р.Б. Психология. Оқулық. - Алматы, 2019. http://elib.kz/ | |
4 | 4. Ахметова А.К., Бектұрғанова С.М. Психология тарихы. - Алматы, 2020. http://elib.kz/ | |
5 | 5. Алимбаева Р.Т., Сланбекова Г.К., Нургалиева С.М. Экзистенциалды психология. Оқу құралы. -Алматы, 2019. http://elib.kz/ | |
6 | 6. Абеуова И.Ә., Ермекбаева Л.К. Әлеуметтік психология. Оқу құралы, - Алматы, 2020. http://elib.kz/ | |
7 | 7. Кусаинов Г.М., Танирбергенова А.Ш., Ишенгельдиева М.Г. Практикалық психология. Әдістемелік құрал. - Алматы, 2019. http://elib.kz/ | |
8 | 8. Айкинбаева Г.К. Жоғары мектеп психологиясы. Оқу құралы. - Алматы, 2020. http://elib.kz/ | |
9 | . Жақыпов С. М.. Жалпы психология негіздері. Оқулық. 2012. | |
10 | 2. Ерментаева А.Р. Жоғары мектеп психологиясы: Алматы, 2012. | |
11 | 3. Беркимбаев К. М., Мухамеджанов Б., Кусаинова М. А., Данияров Т.. Психология (жантану). 2014. | |
12 | 4. Иргебаева Н. М.. Психология. Алматы, Оқу құралы. 2015ж. |