| Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| OZhASTO-6306 | Оқу Мен Жазу Арқылы Сын Тұрғысынан Ойлау Шеттілдік Білім Беру Жүйесінде | Екінші курс | 6 | 180 | 1 | 3 | 0 |
Сын тұрғысынан ойлау жобасының әдіс-тәсілдері білімгерлердің тынымсыз ізденімпаздыққа баулиды. Білімгерлердің терең ойлауына, үздіксіз жұмыс жасауына жол ашады. Білімгерлердің ізденісі жемісті болу керек. Сын тұрғысынан ойлау – оқу мен жазуды дамыту бағдарламасы. Білімгерлерді оқытушымен, сыныптастарымен еркін сөйлесуге, пікір таластыруға, бір-бірінің ойын тыңдауға, құрметтеуге, өзекті мәселені шешу жолдарын іздей отырып, қиындықты жеңуге баулитын бағдарлама.
жоқ
жоқ
1. Баяндау
2. Пікір-алмасу
3. Салыстыру
4. Проблемалық әдістер
| 1 | 1. өзінің ғылыми зерттеулерін жүргізу үшін шетел тілінде пелагогикалықб психологиялық және лингвистикалық салалар бойынша ғылыми жұмыстарды толықтай түсінеді. |
| 2 | 2. шетел тілінде меңгерген теориялық және практикалық білімін ғылыми жұмысында қолдануды тәжірибе жүзінде үйренеді. |
| 3 | 3. шетел тілінде ғылыми мақалаларды кәсіби тұрғыдан талдай отырып өзара байланыстарын анықтайды, категорияларға бөледі. |
| 4 | 4. ғылыми мәліметтермен бірге кәсіби сипаттағы түпнұсқа мәтіндерді меңгер отырып сөздік қорын дамытады. |
| 5 | 5. оқу материалындағы тақырыптарды меңгере отырып жаңа пікір және идеяларды қалыптастыра отырып, жүйелі түрде жинақтауды және ұсынуды үйренеді |
| 6 | 6. шетел тілінде өзінің ғылыми тақырыбына байланысты мағлұматтарда жинақтау, құрастыруды, ұйымдастыруды меңгереді |
| 7 | 7. лингвистикалық зерттеулерінің негізгі бағыттарын талдай отырып, өз пікірімен қоса интеграциялай отырып байланыс орнатады. |
| 8 | 8. лингвистикалық мәліметтерді анализ жасай отырып өзінің ғылыми идеяларымен салыстырады. |
| Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
|---|---|---|
| 1 | Инновациялық оқыту технологиясы | |
| 2 | Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлау – дамыта оқыту технологиясының бір саласы Практикалық | |
| 3 | Іскерлік ойындар технологиясы | |
| 4 | Модульдік оқыту технологиясы | |
| 5 | Сын тұрғысынан ойлау технологиясының басқа оқыту технологиялармен байланысы | |
| 6 | Сын тұрғысынан ойлау технологиясы - педагогикалық инновация | |
| 7 | Проблемалық оқытудың мәні. | |
| 8 | Сын тұрғысынан ойлау технологиясының стратегиялары (1) | |
| 9 | Сын тұрғысынан ойлау технологиясының стратегиялары (2) | |
| 10 | Сын тұрғысынан ойлау технологиясы кредиттік оқыту жүйесінде | |
| 11 | Оқу үрдісіндегі дидактика мен технология | |
| 12 | Сын тұрғысынан ойлау технологиясының заңдылықтары | |
| 13 | Oқу мeн жaзу aқылы сын тұpғысынaн oйлaу технологиясының артықшылықтары | |
| 14 | Aғылшын тiлi caбaғындa oқу мeн жaзу apқылы cын тұpғыcынaн oйлaу тexнoлoгияcын қoлдaнудың экcпepимeнттiк нәтижeлepi (1) | |
| 15 | Aғылшын тiлi caбaғындa oқу мeн жaзу apқылы cын тұpғыcынaн oйлaу тexнoлoгияcын қoлдaнудың экcпepимeнттiк нәтижeлepi (2) |
| PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 | PÇ13 |
|---|
| Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
|---|---|---|
| 1 | Alec Fisher.Critical Thinking. An Introduction. Second Edition. Cambridge, 2013. | |
| 2 | М.Е.Сейтова. The Effect of the EPOSTL on the Self-Evaluation of the Student Teachers of English. Монография. Шымкент, 2020. | |
| 3 | Sylvan Barnet Hugo Bedau. Critical Thinking, Reading, and Writing. Boston and New York. 2014. library2.ayu.edu.kz |