Шетел тілі: екі шетел тілі (ағылшын-түрік)
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
OZhASTO-6306 Оқу Мен Жазу Арқылы Сын Тұрғысынан Ойлау Шеттілдік Білім Беру Жүйесінде Екінші курс 6 180 1 3 0
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Филология ғылымдарының кандидаты Сахитжанова З.

Сын тұрғысынан ойлау жобасының әдіс-тәсілдері білімгерлердің тынымсыз ізденімпаздыққа баулиды. Білімгерлердің терең ойлауына, үздіксіз жұмыс жасауына жол ашады. Білімгерлердің ізденісі жемісті болу керек.  Сын тұрғысынан ойлау – оқу мен жазуды дамыту бағдарламасы. Білімгерлерді оқытушымен, сыныптастарымен еркін сөйлесуге, пікір таластыруға, бір-бірінің ойын тыңдауға, құрметтеуге, өзекті мәселені шешу жолдарын іздей отырып, қиындықты жеңуге баулитын бағдарлама.

жоқ

жоқ

1. Баяндау
2. Пікір-алмасу
3. Салыстыру
4. Проблемалық әдістер

11. өзінің ғылыми зерттеулерін жүргізу үшін шетел тілінде пелагогикалықб психологиялық және лингвистикалық салалар бойынша ғылыми жұмыстарды толықтай түсінеді.
22. шетел тілінде меңгерген теориялық және практикалық білімін ғылыми жұмысында қолдануды тәжірибе жүзінде үйренеді.
33. шетел тілінде ғылыми мақалаларды кәсіби тұрғыдан талдай отырып өзара байланыстарын анықтайды, категорияларға бөледі.
44. ғылыми мәліметтермен бірге кәсіби сипаттағы түпнұсқа мәтіндерді меңгер отырып сөздік қорын дамытады.
55. оқу материалындағы тақырыптарды меңгере отырып жаңа пікір және идеяларды қалыптастыра отырып, жүйелі түрде жинақтауды және ұсынуды үйренеді
66. шетел тілінде өзінің ғылыми тақырыбына байланысты мағлұматтарда жинақтау, құрастыруды, ұйымдастыруды меңгереді
77. лингвистикалық зерттеулерінің негізгі бағыттарын талдай отырып, өз пікірімен қоса интеграциялай отырып байланыс орнатады.
88. лингвистикалық мәліметтерді анализ жасай отырып өзінің ғылыми идеяларымен салыстырады.
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Инновациялық оқыту технологиясы
2Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлау – дамыта оқыту технологиясының бір саласы Практикалық
3Іскерлік ойындар технологиясы
4Модульдік оқыту технологиясы
5Сын тұрғысынан ойлау технологиясының басқа оқыту технологиялармен байланысы
6Сын тұрғысынан ойлау технологиясы - педагогикалық инновация
7Проблемалық оқытудың мәні.
8Сын тұрғысынан ойлау технологиясының стратегиялары (1)
9Сын тұрғысынан ойлау технологиясының стратегиялары (2)
10Сын тұрғысынан ойлау технологиясы кредиттік оқыту жүйесінде
11Оқу үрдісіндегі дидактика мен технология
12Сын тұрғысынан ойлау технологиясының заңдылықтары
13Oқу мeн жaзу aқылы сын тұpғысынaн oйлaу технологиясының артықшылықтары
14Aғылшын тiлi caбaғындa oқу мeн жaзу apқылы cын тұpғыcынaн oйлaу тexнoлoгияcын қoлдaнудың экcпepимeнттiк нәтижeлepi (1)
15Aғылшын тiлi caбaғындa oқу мeн жaзу apқылы cын тұpғыcынaн oйлaу тexнoлoгияcын қoлдaнудың экcпepимeнттiк нәтижeлepi (2)
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11PÇ12PÇ13
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Alec Fisher.Critical Thinking. An Introduction. Second Edition. Cambridge, 2013.
2М.Е.Сейтова. The Effect of the EPOSTL on the Self-Evaluation of the Student Teachers of English. Монография. Шымкент, 2020.
3Sylvan Barnet Hugo Bedau. Critical Thinking, Reading, and Writing. Boston and New York. 2014. library2.ayu.edu.kz