Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
OTAU 4310 | Оқу таным әрекетін ұйымдастыру | төртінші курс | 7 | 210 | 2 | 3 | 0 |
Пән қазіргі заманғы оқытуды ұйымдастыратын мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының педагогтарын даярлауға бағытталған. Курсты аяқтағаннан кейін білім алушылар оқытудың психологиялық-педагогикалық негіздерін меңгереді, балабақшада оқу іс-әрекетін ұйымдастыру дағдыларын игереді, мектепке дейінгі мекемелерде жұмыс формаларын игереді, оқу процесінде әртүрлі субъективті қатынастарда оқу-танымдық іс-әрекетті ұйымдастырады, оның формалары мен әдістерін қолдана алады.
жоқ
жоқ
баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, проблемалық әдістер.
1 | - мектеп жасына дейінгі балалардың психофизиологиялық және жас ерекшеліктерін ескеріп, педагогикалық процестерді ұйымдастырады (ОН5); |
2 | - оқыту және тәрбиелеу процестерінде балалардың әлеуметтік, жеке, инклюзивтік қажеттіліктерін ескеріп, басқару шешімдерін қабылдауға қабілетті (ОН6); |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық дамуының тарихи-педагогикалық аспектілері | Жазбаша |
2 | Мектепке дейінгі білім берудің танымдық дамуын ұйымдастырудың заманауи тәсілдері | Ауызша |
3 | Мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық даму теориялары | Ауызша және жазбаша |
4 | Мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық әрекеттерін қалыптастыру | презентация |
5 | Мектепке дейінгі жастағы балаларда әлемнің тұтас бейнесін қалыптастыру | Ауызша |
6 | Мектеп жасына дейінгі балалардың қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру | презентация |
7 | Мектеп жасына дейінгі балалардың әлеуметтік-мәдени құндылықтар туралы идеяларын қалыптастыру | Ауызша және жазбаша |
8 | Мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық дамуын ұйымдастырудың әдістері мен тәсілдері. | Сұрақ-жауап |
9 | Танымдық іс-әрекетті ұйымдастырудың формалары мен құралдары | Жазбаша |
10 | Балаларды ерте жастан дамытуға арналған заттық -дамытушы ортаны ұйымдастыру . | Ауызша |
11 | Мектеп жасындағы балалардың танымдық даму технологияларының сипаттамасы | Ауызша және жазбаша |
12 | Мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық дамуындағы ойын технологиялары | Жазбаша |
13 | Мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық дамуындағы жобалық іс-әрекет технологиялары | Жазбаша |
14 | Мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық дамуындағы зерттеу іс-әрекетінің технологиялары | Ауызша |
15 | Мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық дамуындағы ақпараттық технологиялар | Ауызша және жазбаша |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | 1.Шунк Дейл Х. Оқыту теориясы: Білім беру көкжиегі. – Алматы: «Ұлттық аударма бюросы» қоғамдық қоры. 2019. – 608 б. | |
2 | 2.Н.Тоқсанбаева. Танымдық іс-әрекетке кіріспе. Оқу құралы. 2018. | |
3 | 3.М.Б. Жаздықбаева. Мектепке дейінгі педагогика. Оқу құралы. –Түркістан, 2018. | |
4 | 4.Дошкольная педагогика с основами методик воспитания и обучения:Учебник. – СПб, 2021. Под ред. А.Г.Гогоберидзе, О.В.Солнцевой. | |
5 | 5.Н.В.Кондрашова. Практикум по дошкольной педагогике.Учебное пособие М, 2018. | |
6 | 6.Тусупова. А.Қ. Балаларды ерте жастан дамытуға арналған заттық -дамытушы ортаны ұйымдастыру бойынша әдістемелік ұсынымдар. – Астана, 2015 |