Қазақ тілі мен әдебиеті
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
OGEIO 2203 Орта білім жүйесіндегі жаңартылған білім беру мазмұнын оқыту Екінші курс 4 120 1 1 0
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Dr. Ергөбекова Ж.

болашақ маман, бітіруші студенттердің бәсекеге қабілеттілігін артыртыру мақсатында  оқытудың заманауи технологиялары мен білім  берудің инновациялық  тәсілдемесін қолдана алатын құзіреттілік қалыптастыру. «Орта білім беру жүйесіндегі  жаңартылған білім беру мазмұнын оқыту» пәні жаңартылған білім беру бағдарламасының құрылымымен, ондағы материалдардың күрделілігінің өсу ретімен, мазмұнымен және мақсаттарымен таныстырады. Пән бойынша жаңартылған білім беру бағдарламасына сәйкес келетін педагогикалық тәсілдерді түсінуін және қолдана білуін қамтамасыз етіледі. Пән бойынша жаңартылған білім беру бағдарламасындағы оқу мақсаттарына қол жеткізу мақсатында критериалды бағалау жүйесін түсініп, қолдана білуін қамтамасыз етеді. Мұғалімдердің бойында орта білім мазмұнын жаңарту жағдайында пән бойынша жаңартылған білім беру бағдарламасын іске асыру үшін қажетті дағдыларды қалыптастырады: оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін, Қазақстанның ұлттық білім жүйесіне арналған орта білім беру бағдарламасымен және критериалды бағалау жүйесін меңгертеді.

Қазақ  тіл біліміне кіріспе, Қазақ әдебиеттану ғылымына кіріспе

Пәнді оқыту әдістері
Топпен жұмыс, work in pair, learning and study, блиц-сұрақтар, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері
 

11- Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінде педагогикалық зерттеу әдіснамасы мен әдістемесін меңгеру аррылы оқу арқылы оқытудың дидактикалық-технологиялық негіздерін түсінеді.
22- Қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың заманауи әдістерін, оқыту барысында түрлі әдіс-тәсілдерді меңгереді, қабылдайды.
33- Әдістемелік жаттығулар жүйесімен, дидактикалық материалдардың пайдалану жолдарын қолданады.
44-Оқытудың заманауи технологиялары н, білім берудің инновациялық тәсілдерін қолданады.
55-Жеті модульді оқу материалы негізінде курстың теориялық негіздерін түсінеді.
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Бірлескен және топтық жұмыс. Топтарда жұмыс жүргізу әдістемесіАуызша
2Мінсіз мұғалім және оқушылардың жеке ерекшеліктері. Мұғалім құзіреттілігіАуызша
3Оқытуды басқару және көшбасшылықСөздік
4Құндылықтар, көзқарастар, ықпал ету тәсілдері. Сыныптағы психологиялық ахуал.Сөздік
5Оқытудағы кедергілерді анықтау; оқытудың аффектілік теориясы.Ауызша
6Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу.Ауызша
7Оқыту мен оқу үдерісін жақсарту мақсатында Lesson Study қолдануСөздік
8Қалай оқу керектігін үйрету. Оқыту әдістері мен тәсілдеріАуызша
9Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды (АКТ) пайдалану.Ауызша
10Оқу үшін бағалау және оқытуды бағалау. Бағалау түрлеріСөздік
11Талантты және дарынды балаларды оқытуАуызша
12Диалогтік оқыту.Ауызша
13Оқыту мен оқуда сын тұрғысынан ойлауды дамыту.Ауызша
14Интерактивті және инклюзивті оқыту ерекшеліктері.Сөздік
15Оқыту тәжірибесіне бағдарлама идеяларын енгізу (сабақты жоспарлау)Сөздік
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Баранбаева А.Р., Исаева Ж., Беркимбаев К.М. Қазақ тілі мен әдебиет пәнінде педагогикалық зерттеу әдіснамасы мен әдістемесі. Оқу құралы. – Шымкнт, 2018. -279 б. ISBN 978-601-339-003-1
2Торыбева Ж.З., Тусеев М.Ө., Күзжанова С.А. Педагогикалық-психологиялық практикум: кейс-әдісін қолдану әдістемесі. Оқу құралы.-Шымкент:Әлем, 2019. -140 б. ISBN 978-601-01-9965-811-17-3
3Ж.Т.Дәулетбекова, Ж.И.Исаева,А.Ш.Ермекбаева Тілді оқыту мотивациясы. Оқу құралы. –Алматы. 2018.-207 . ISBN 978-601-298-717-1
4Ш.Таубаева Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері. Оқулық.-Алматы: Қазақ ун-ті,2019. -360 б. ISBN 978-601-04-4237-5
5.Т.Жұмажанова Әдебиетті оқыту әдістемесі: Монография. Алматы, 2014.
6А.Мамраимов Болашақ мұғалімдерді ұлттық қозғалмалы ойындарды мектептегі оқу-тәрбие үдерісінде пайдалануға даярлаудың әдістемелік жүйесі. Монография. 2013.