Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
OGEIO 2203 | Орта білім жүйесіндегі жаңартылған білім беру мазмұнын оқыту | Екінші курс | 4 | 120 | 1 | 1 | 0 |
болашақ маман, бітіруші студенттердің бәсекеге қабілеттілігін артыртыру мақсатында оқытудың заманауи технологиялары мен білім берудің инновациялық тәсілдемесін қолдана алатын құзіреттілік қалыптастыру. «Орта білім беру жүйесіндегі жаңартылған білім беру мазмұнын оқыту» пәні жаңартылған білім беру бағдарламасының құрылымымен, ондағы материалдардың күрделілігінің өсу ретімен, мазмұнымен және мақсаттарымен таныстырады. Пән бойынша жаңартылған білім беру бағдарламасына сәйкес келетін педагогикалық тәсілдерді түсінуін және қолдана білуін қамтамасыз етіледі. Пән бойынша жаңартылған білім беру бағдарламасындағы оқу мақсаттарына қол жеткізу мақсатында критериалды бағалау жүйесін түсініп, қолдана білуін қамтамасыз етеді. Мұғалімдердің бойында орта білім мазмұнын жаңарту жағдайында пән бойынша жаңартылған білім беру бағдарламасын іске асыру үшін қажетті дағдыларды қалыптастырады: оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін, Қазақстанның ұлттық білім жүйесіне арналған орта білім беру бағдарламасымен және критериалды бағалау жүйесін меңгертеді.
Қазақ тіл біліміне кіріспе, Қазақ әдебиеттану ғылымына кіріспе
Пәнді оқыту әдістері
Топпен жұмыс, work in pair, learning and study, блиц-сұрақтар, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері
1 | 1- Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінде педагогикалық зерттеу әдіснамасы мен әдістемесін меңгеру аррылы оқу арқылы оқытудың дидактикалық-технологиялық негіздерін түсінеді. |
2 | 2- Қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың заманауи әдістерін, оқыту барысында түрлі әдіс-тәсілдерді меңгереді, қабылдайды. |
3 | 3- Әдістемелік жаттығулар жүйесімен, дидактикалық материалдардың пайдалану жолдарын қолданады. |
4 | 4-Оқытудың заманауи технологиялары н, білім берудің инновациялық тәсілдерін қолданады. |
5 | 5-Жеті модульді оқу материалы негізінде курстың теориялық негіздерін түсінеді. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Бірлескен және топтық жұмыс. Топтарда жұмыс жүргізу әдістемесі | Ауызша |
2 | Мінсіз мұғалім және оқушылардың жеке ерекшеліктері. Мұғалім құзіреттілігі | Ауызша |
3 | Оқытуды басқару және көшбасшылық | Сөздік |
4 | Құндылықтар, көзқарастар, ықпал ету тәсілдері. Сыныптағы психологиялық ахуал. | Сөздік |
5 | Оқытудағы кедергілерді анықтау; оқытудың аффектілік теориясы. | Ауызша |
6 | Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу. | Ауызша |
7 | Оқыту мен оқу үдерісін жақсарту мақсатында Lesson Study қолдану | Сөздік |
8 | Қалай оқу керектігін үйрету. Оқыту әдістері мен тәсілдері | Ауызша |
9 | Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды (АКТ) пайдалану. | Ауызша |
10 | Оқу үшін бағалау және оқытуды бағалау. Бағалау түрлері | Сөздік |
11 | Талантты және дарынды балаларды оқыту | Ауызша |
12 | Диалогтік оқыту. | Ауызша |
13 | Оқыту мен оқуда сын тұрғысынан ойлауды дамыту. | Ауызша |
14 | Интерактивті және инклюзивті оқыту ерекшеліктері. | Сөздік |
15 | Оқыту тәжірибесіне бағдарлама идеяларын енгізу (сабақты жоспарлау) | Сөздік |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Баранбаева А.Р., Исаева Ж., Беркимбаев К.М. Қазақ тілі мен әдебиет пәнінде педагогикалық зерттеу әдіснамасы мен әдістемесі. Оқу құралы. – Шымкнт, 2018. -279 б. ISBN 978-601-339-003-1 | |
2 | Торыбева Ж.З., Тусеев М.Ө., Күзжанова С.А. Педагогикалық-психологиялық практикум: кейс-әдісін қолдану әдістемесі. Оқу құралы.-Шымкент:Әлем, 2019. -140 б. ISBN 978-601-01-9965-811-17-3 | |
3 | Ж.Т.Дәулетбекова, Ж.И.Исаева,А.Ш.Ермекбаева Тілді оқыту мотивациясы. Оқу құралы. –Алматы. 2018.-207 . ISBN 978-601-298-717-1 | |
4 | Ш.Таубаева Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері. Оқулық.-Алматы: Қазақ ун-ті,2019. -360 б. ISBN 978-601-04-4237-5 | |
5 | .Т.Жұмажанова Әдебиетті оқыту әдістемесі: Монография. Алматы, 2014. | |
6 | А.Мамраимов Болашақ мұғалімдерді ұлттық қозғалмалы ойындарды мектептегі оқу-тәрбие үдерісінде пайдалануға даярлаудың әдістемелік жүйесі. Монография. 2013. |