| Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| OFD 1204 | Мамандыққа кіріспе | Бірінші курс | 3 | 90 | 15 | 30 |
Пән педагог-информатик мамандығының мәнін, маңызын, заңдылықтары мен қағидаларын көрсете отырып, болашақ мұғалімдердің теориялық білімін жетілдіреді және практикалық іс-әрекетін ұйымдастырады, жалпы және кәсіби мәдениетін қалыптастырады. Қазіргі қоғамдағы педагог-информатик маман кадрларға жалпы және кәсіптік білім беретін талаптарды орындауды, өз бетімен білім алуға және өзін-өзі тәрбиелеуге үйретеді.
Топпен жұмыс, work in pair, learning and study, блиц-сұрақтар, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері , Топпен жұмыс, бұлттық технология, IT әдісі, Case-study әдісі, топтық жобалық жұмыс әдісі, проблемалық шығарма әдісі, мини зерттеулер әдісі, жобалық жұмыс әдісі, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, Notetaking techniques, Dvolver moviemaker, Numerizer, Think-Pair-Share әдісі, PPP әдісі, Task-based Learning әдісі, Джигсо әдісі, проблемалық шығарма әдісі, Silent way әдісі, Project based approach технологиясы, Модульдік оқыту технологиясы, Brainstorming, Colloborative and cooperative learning, TBL-Task based learning.
| 1 | ПОН 5- Оқыту және тәрбиелеу процестерінде оқушылардың инклюзивтік қажеттіліктерін ескеріп, басқару шешімдерін қабылдауға қабілетті. |
| 2 | ПОН 6- Информатиканы оқытудың цифрлық білім беру контенттерін әзірлейді. |
| Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
|---|---|---|
| 1 | Педагогикалық іс-әрекет, информатика мұғалім мамандығына жалпы кіріспе. | Жазбаша |
| 2 | Информатика мұғалімдерді даярлау білім беру бағдарламасының міндет мақсаттарымен таныстыру. | Жазбаша |
| 3 | Оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру бойынша нормативтік құқықтық актілер. | Жазбаша |
| 4 | Қазіргі заманғы мектептің жағдайы мен міндеттері. | Жазбаша |
| 5 | Мұғалім біліктілігіне қойылатын талаптар. | Жазбаша |
| 6 | Информатика мұғалімінің кәсіби дайындығы. | Жазбаша |
| 7 | Кредиттік оқыту жүйесінің сипаттамасы, ұйымдастыру ерекшеліктері. | Жазбаша |
| 8 | Информатика ғылымының даму тарихы. | Жазбаша |
| 9 | Ақпарат түрлері және оның қасиеттері. | Жазбаша |
| 10 | Есептеу жүйесі. | Жазбаша |
| 11 | Microsoft Word мәтіндік редактор мүмкіндіктері. | Жазбаша |
| 12 | Microsoft Excel кестелік редактор мүмкіндіктері. | Жазбаша |
| 13 | Microsoft Access мәліметтер базасының мүмкіндіктері. | Жазбаша |
| 14 | Microsoft Power point бағдарламасының мүмкіндіктері. | Жазбаша |
| 15 | Бұлтты технологияларды білім жүйесінде пайдалану. | Жазбаша |
| PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 |
|---|
| Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
|---|---|---|
| 1 | С.А.Ерманова Балалар мен жасөспірімдер гигенасы Қарағанды, 2014ж. -146б. | |
| 2 | Бөлешов, М.Ә. Балалар мен жасөспірімдер гигиенасы ,Алматы: Отан, 2016. | |
| 3 | Ғазизова А.І., Бекенова Ә.С. «Жасқа сай физиологиясы және мектеп гигиенасы» пәні бойынша оқу әдістемелік кешені. АСТАНА, 2014,105 бет. |