Математика мұғалімдерін даярлау
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
OFD 1204 Мамандыққа кіріспе Бірінші курс 3 90 15 30
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Д.Г.Кошанова

Пән педагог-информатик мамандығының мәнін, маңызын, заңдылықтары мен қағидаларын көрсете отырып, болашақ мұғалімдердің теориялық білімін жетілдіреді және практикалық іс-әрекетін ұйымдастырады, жалпы және кәсіби мәдениетін қалыптастырады. Қазіргі қоғамдағы педагог-информатик маман кадрларға жалпы және кәсіптік білім беретін талаптарды орындауды, өз бетімен білім алуға және өзін-өзі тәрбиелеуге үйретеді.

Топпен жұмыс, work in pair, learning and study, блиц-сұрақтар, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері , Топпен жұмыс, бұлттық технология, IT әдісі, Case-study әдісі, топтық жобалық жұмыс әдісі, проблемалық шығарма әдісі, мини зерттеулер әдісі, жобалық жұмыс әдісі, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, Notetaking techniques, Dvolver moviemaker, Numerizer, Think-Pair-Share әдісі, PPP әдісі, Task-based Learning әдісі, Джигсо әдісі, проблемалық шығарма әдісі, Silent way әдісі, Project based approach  технологиясы, Модульдік оқыту технологиясы, Brainstorming, Colloborative and cooperative learning, TBL-Task based learning.

1ПОН 5- Оқыту және тәрбиелеу процестерінде оқушылардың инклюзивтік қажеттіліктерін ескеріп, басқару шешімдерін қабылдауға қабілетті.
2ПОН 6- Информатиканы оқытудың цифрлық білім беру контенттерін әзірлейді.
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Педагогикалық іс-әрекет, информатика мұғалім мамандығына жалпы кіріспе.Жазбаша
2Информатика мұғалімдерді даярлау білім беру бағдарламасының міндет мақсаттарымен таныстыру.Жазбаша
3Оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру бойынша нормативтік құқықтық актілер.Жазбаша
4Қазіргі заманғы мектептің жағдайы мен міндеттері.Жазбаша
5Мұғалім біліктілігіне қойылатын талаптар.Жазбаша
6Информатика мұғалімінің кәсіби дайындығы.Жазбаша
7Кредиттік оқыту жүйесінің сипаттамасы, ұйымдастыру ерекшеліктері.Жазбаша
8Информатика ғылымының даму тарихы.Жазбаша
9Ақпарат түрлері және оның қасиеттері.Жазбаша
10Есептеу жүйесі.Жазбаша
11Microsoft Word мәтіндік редактор мүмкіндіктері.Жазбаша
12Microsoft Excel кестелік редактор мүмкіндіктері.Жазбаша
13Microsoft Access мәліметтер базасының мүмкіндіктері.Жазбаша
14Microsoft Power point бағдарламасының мүмкіндіктері.Жазбаша
15Бұлтты технологияларды білім жүйесінде пайдалану.Жазбаша
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1С.А.Ерманова Балалар мен жасөспірімдер гигенасы Қарағанды, 2014ж. -146б.
2Бөлешов, М.Ә. Балалар мен жасөспірімдер гигиенасы ,Алматы: Отан, 2016.
3Ғазизова А.І., Бекенова Ә.С. «Жасқа сай физиологиясы және мектеп гигиенасы» пәні бойынша оқу әдістемелік кешені. АСТАНА, 2014,105 бет.