Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
OESHP 32102 | Олимпиадалық міндеттерді шешу практикумы | төртінші курс | 5 | 150 | 15 | 30 |
Пән тапсырмалардың шарттарын талдау, шешімдерді іздеу дағдыларын қалыптастырады. Оқушыларды күрделілігі жоғары деңгейдегі математикалық есептердің сипаттамалық ерекшеліктерімен таныстырады.
Болашақ мұғалімнің математикалық мәдениетін қалыптастырады. Пәнді оқу барысында білім алушылар орта мектепте математика курсының әртүрлі бөлімдері бойынша стандартты емес және күрделілігі жоғары есептерді шешудің әдіс-тәсілдерін, дағдыларын меңгереді. Оқу курсы күрделілігі жоғары есептерді, оларды шешудің әдістемесі және түрлі тәсілдерін жүйелеудің негіздерін қалыптастырады.
Топтық жұмыс, миға шабуыл, дәріс, дамытушы оқыту әдістері, Шығармашылық оқыту әдістері.
Пән мұғалімі құрылымдық бөлімшелермен бірлесе отырып, мүмкіндігі шектеулі оқушыларға арналған арнайы бейімдеу тақырыптарын (модульдерін) енгізу әдістерін, форматтарын, бақылау түрін және ұзақтығын өзгерте алады.
1 | Математиканың негізгі әдістері мен заңдылықтарын қолдана отырып, математиканың іргелі және қолданбалы есептерін шешеді (ОН9); |
2 | Қолданбалы практикалық есептерді шешуде, процестер мен құбылыстардың математикалық модельдерін жасайды (ОН10); |
3 | Білім беру ортасында ғылыми-педагогикалық зерттеу жұмыстарын жүргізеді (ОН11). |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Негізгі ақпарат. | Жазбаша |
2 | Мәселелер. | Жазбаша |
3 | Факторизация және сәйкестілік. | Жазбаша |
4 | Талдау және негізгі арифметика. | Жазбаша |
5 | Теңсіздікке кіріспе. | Жазбаша |
6 | Қосындылар. | Жазбаша |
7 | Көбейтінділер. | Жазбаша |
8 | Шексізқ осындылар (жолдар). | Жазбаша |
9 | Комбинаторика. | Жазбаша |
10 | Проективті геометрияны қолдану. | Жазбаша |
11 | Аралас мысалдар. | Жазбаша |
12 | Ықтималдық. | Жазбаша |
13 | Биномдық жіктеу. | Жазбаша |
14 | Дәлелдеу әдістері. | Жазбаша |
15 | Күрделі мәселелер. | Жазбаша |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Мұстафа Өздемир математикалық олимпиадаларға дайындық -1 негізгі ақпарат-I, Измир, ALTIN Nocta Publishing, 2016 ж. | |
2 | Мұстафа Өздемир математикалық олимпиадаларға дайындық 2 Том (2 том) Анталия, ALTIN nokta баспасы, 2014 ж. | |
3 | О. М. Жолымбаев, Г. Е. Бериханова. Математика негіздері: Оқу құралы / - Алматы: Evero, 2019. - 304 б. http://elib.kz/ | |
4 | Юнусов А. А., Казараев А., Қарапайым математика: жекелеген пәндер бойынша күрделене түсетін міндеттер - Алматы: TechSmith, 2020.-272 Б. http://elib.kz/ | |
5 | А. Е. Әбілқасымова атындағы жалпы білім беретін мектепте математикалық есептерді шешуді оқытудың әдіснамалық негіздері, Е. А. Тұяқова Оқулық. - Алматы, 2019. | |
6 | Ш. Алтынбеков, А. К. Турымбетова, Р. Ибрагимов. .. Белгісіз теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу әдістері олардың модуль белгісімен берілген. Білім беру мен кәсіптік даярлауға көмек көрсету. 2013ж. | |
7 | Mombekov.AI , Дуйсеева Г. О. Тригонометрия. 8-11. сынып. Білім беру мен кәсіптік даярлауға көмек көрсету. Түркістан, 2021 жыл. | |
8 | Рахимбек Д., Абрахимов бастауыш математика: тригонометриялық өрнектерді түрлендіру..- Бұл оқулық. Алматы. | |
9 | Әбілқасымова А. Е., Қосанов Б. М. Қазақстанда Математиканы оқыту әдістемесінің қалыптасуы мен дамуы. Оқулық. - Алматы: Мектеп, 2018. | |
10 | Кулекеев К. Д., Нуруллаев а.Н., Марасулов А., Қуатбеков Б. Н., Муздыбеков С. Т. Жоғары математика: схемалық алгебра элементтері. Детерминанттар мен матрицалар. Білім беру мен кәсіптік даярлауға көмек көрсету. Х. А. Яссауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті, 2014. |