Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
MZhDBMNK 3202 | Мектеп жасына дейінгі балалардың қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру | Үшінші курс | 7 | 210 | 1 | 3 | 0 |
Пән болашақ маманды мектепке дейінгі балалардың математикалық дамуын жүзеге асыруға дайындауға бағытталған. Курс мектепке дейінгі ұйымның болашақ педагогтарында балалардың математикалық түсініктерін дамытудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін түсінуді, білім алушыларды оқытудың, жоспарлаудың және педагогикалық қызметті талдаудың заманауи нысандарымен, құралдары және әдістерімен таныстырады. Білім алушылар ұйымдастырылған іс-әрекетті жоспарлау, балалар ойынын ұйымдастыру және басқару, конспектілеу, тәжірибелік жұмыс жүргізу дағдыларын меңгереді.
Мектепке дейінгі педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі |
Мектепке дейінгі педагогика
Топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, дамыта оқыту әдісі, креативтілік оқыту әдістері, Топпен жұмыс, проблемалық шығарма әдісі, мини зерттеулер әдісі, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі. Мүмкіндігі шектеулі білімгерлер үшін құрылымдық бөлімдермен бірлесіп, мамандандырылған бейімдеу пәндерін (модульдерін) енгізудің оқыту әдістерін, формаларын, бақылау түрі мен уақыт мөлшерін пән оқытушысы өзгерте алады.
1 | - заманауи білім беру әдістемесін және технологиясын қолданып, оқу-тәрбие үдерістерін жоспарлайды (ОН8); |
2 | - оқу-тәрбие үдерісінде педагогикалық әдеп ережелерін сақтай отырып, гуманистік педагогика идеяларын қолданады (ОН10); |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру әдістемесінің мақсаты мен міндеттері, даму тарихы. | презентация |
2 | Жиын. Жиындар арасындағы қатынас | Сөздік |
3 | Сан және санаудың даму тарихы, жазбаша нумерация, санау жүйелері. | Ауызша |
4 | Мектеп жасына дейінгі балаларға балабақшада математиканы оқытуды ұйымдастыру | Жазбаша |
5 | Балалардың қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру жұмысында қолданылатын әдістер және ұйымдастыру формаларына жалпы сипаттама. | Ауызша |
6 | Мектепке дейінгі балаларға математиканы үйретудегі ойын және логикалық жаттығулар. | Ауызша және жазбаша |
7 | Әр түрлі топтағы мектеп жасына дейінгі балаларда сандық түсініктерді қалыптастыру әдістемесі. | Ауызша және жазбаша |
8 | Ауызша санау және арифметикалық есептерді кұрастыру. | Ауызша және жазбаша |
9 | Заттардың көлемі мен оларды өлшеу туралы ұғымдарын қалыптастыру. | Ауызша және жазбаша |
10 | Сұйық және сусымалы денелерді өлшеуі | презентация |
11 | Геометриялық пішін - заттың формасын қабылдаудағы эталон . | Библиография |
12 | Балаларда кеңістік ұғымын қалыптастыру | Сұрақ-жауап |
13 | Балалардың уақыт туралы түсініктерін қалыптастыру | Сұрақ-жауап |
14 | Мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық дамуының диагностикасы | Библиография |
15 | Мектепке дейінгі балалардың математикалық түсініктерін дамыту жұмыстарының жоспары және есебі. | презентация |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Андабекова С. Қарапайым математикалық ұғымдарын қалыптастыру. Оқу құралы. Алматы, -2014. | |
2 | Сағымбекова П.С., Тортаева А.С., Тлеубаева Э.Ы. Бастауыш мектепте математиканы оқыту әдістемесі Оқу құралы. Тараз, 2016. | |
3 | Абылкасымова А.Е. Методические основы обучения решению математических задач в школе. Учебное пособие. Алматы-2018. | |
4 | Жаздықбаева М.Б. Балалар ойынын дайындау. Оқу құралы. Түркістан, 2020. | |
5 | Мырзалиева К.Ж., Орынбаева Э.Е. Бастауыш сыныптардағы математикалық ойындар мен қызықты тапсырмалар. Оқу әдістемелік құрал. Алматы, 2019. | |
6 | Жұманазаров Н.С. Математикалық ойлау іс-әрекетінің теориялық және қолданбалы зерттелуі. Монография. Алматы-2017 |