| Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| MSOA 4342 | Мектепалды сыныптарындағы оқыту әдістемесі | төртінші курс | 7 | 210 | 2 | 3 | 0 |
Пән мектеп жасына дейінгі баланың алғашқы күндерін ұйымдастыру мәселелері бойынша дайындық сыныбы мұғалімінің кәсіби құзіреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер мектепке дейінгі балалардың мектепке бейімделуінің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін, баланы оқытудың сәттілігін, оның мұғаліммен және құрдастарымен қарым-қатынасын және одан әрі психологиялық, жеке және әлеуметтік даму қабілетін талдай алады. Бұл курс мектепалды білім берудің нормативтік-құқықтық, психологиялық-педагогикалық және ұйымдастырушылық-әдістемелік негіздерін зерттеуге бағытталған.
Мектепке дейінгі педагогика
жоқ
баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, проблемалық әдістер.
| 1 | - мектеп жасына дейінгі балалардың психофизиологиялық және жас ерекшеліктерін ескеріп, педагогикалық процестерді ұйымдастырады (ОН5); |
| 2 | - заманауи білім беру әдістемесін және технологиясын қолданып, оқу-тәрбие үдерістерін жоспарлайды (ОН8); |
| Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
|---|---|---|
| 1 | Мектепке дейінгі білім беру саласындағы педагогикалық ғылым мен практиканы дамытудың қазіргі заманғы бағыттары | презентация |
| 2 | Үздіксіз білім беру жүйесіндегі мектепалды білімнің орны мен мақсаттары | Библиография |
| 3 | Білім беру мекемелеріндегі педагогтар және балалардың еңбегін қорғау | презентация |
| 4 | Тұлғааралық қатынастар және қарым-қатынас психологиясы | презентация |
| 5 | Мектепалды білім берудегі психологиялық-педагогикалық диагностиканың міндеттері, мазмұны, формалары мен әдістері | Сұрақ-жауап |
| 6 | Балалардың мектепке дайындығын зерттеу критерийлері мен оқыту әдістемесі | Ауызша |
| 7 | Мектепалды білім беру жүйесінде балалардың тыныс-тіршілігін ұйымдастыру және оның мазмұны | Ауызша |
| 8 | Балалардың мектепке дейінгі білім берудегі ойын әрекетінің орны мен рөлі | Жазбаша |
| 9 | Дене тәрбиесі және балалардың денсаулығын нығайту | презентация |
| 10 | Балаларда мектепте маңызды психикалық және психофизиологиялық функцияларды қалыптастыру | презентация |
| 11 | Балалардың әлеуметтік дамуы | Ауызша |
| 12 | Балалардың танымдық белсенділігі мен сөйлеу қабілеттерін дамыту | Ауызша және жазбаша |
| 13 | Балалардың танымдық белсенділігі мен зерттеу қабілеттерін қоршаған әлемнің заттарымен және құбылыстарымен таныстыру негізінде дамыту | Сөздік |
| 14 | Математикалық дайындық процесінде балалардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін дамыту | презентация |
| 15 | Эстетикалық тәрбие және көркемдік жағынан балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту | Библиография |
| PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 |
|---|
| Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
|---|---|---|
| 1 | Галиева А.Н. Бастауыш сыныптағы сауат ашу әдістемесі. Эпиграф, 2021. Оқу құралы. | |
| 2 | І.С.Кожагелдиева. Сауат ашуды оқыту әдістемесі. Оқу құрал. Түркістан, 2020. | |
| 3 | Метербаева К., А.Искакова. Мектеп жасына дейінгі баланың тілін дамыту әдістемесі. Оқу құрал. Астана, 2017. | |
| 4 | А.Н.Байтуова. Введение в языкознание. Учебно-пособие. Шымкент, 2020. |