Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
MRVACh 4379 | Химия пәнінен көрнекі құралдар дайындау әдістемесі | төртінші курс | 4 | 120 | 1 | - | 1 |
Пән химия сабағында көрнекі құралдарды дайындаудың әдістемесінің және тиімді қолданудың теориялық және практикалық негіздерін оқытады. Білімгер мектепте химия курсын оқытуда пәннің көрнекілік құралдарын жасайды, дидактикалық материалдарды пайдалану тәжірибелерін жетілдіреді, цифрлық контенттер әзірлейді, шығармашылық қабілеттерін дамытады, өздігінен ақпарат жинайды, көрнекі құралдарды тиімді қолдану ұстанымы негізінде сабақ жоспарлауды үйренеді. Дидактикалық тапсырмалар арқылы білімді меңгеру деңгейін анықтауды меңгереді.
-
-
Топпен жұмыс, миға шабуыл, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, Case-study әдісі
1 | Теориялар мен заңдылықтар негізінде зертханалық тәжірибелерді жүргізіп, нәтижелерді өңдейді. |
2 | Оқытудың және бағалаудың инновациялық технологияларын тиімді қолданып, оқу-әдістемелікматериалдар әзірлейді |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Білім тұрақтылығын арттыруда көрнекі-құралдардың маңызы. Оқыту әдістері | Сұрақ-жауап |
2 | Көрнекілік құралдардың классификациясы, оларға қойылатын талаптар. | Жазбаша |
3 | Химия кабинетінің химияны оқытудағы маңыздылығы. Химияны оқытудың арнайы құралдары | Ауызша және жазбаша |
4 | Оқулықтың көрнекілігіне қойылатын негізгі талаптар | Ауызша және жазбаша |
5 | Power Point, Prezi, Google Slides, PowToon бaғдapлaмacындa мeктeп xимия куpcы тaқыpыптapы бoйыншa пpeзeнтaциялap құpу жәнe oлapды бiлiм бepудe қoлдaну әдicтeмeci. | Ауызша |
6 | Химия сабақтарында интерактивті тақта, элeктpoнды бacылымдap, элeктpoнды oқулықтap, сандық білім беру ресурстарымен жұмыс істеу жолдары | Сұрақ-жауап |
7 | Химияны оқытудағы виртуалды зертханаларды қолдану әдістемесі | Ауызша және жазбаша |
8 | Психологиялық-педагогикалық бағалау құралдарын Kohoot, Quiziz, Quizesles , CLASSROOM бағдарламаларында құрастыру жолдары | Ауызша және жазбаша |
9 | Химиялық тәжірибелердің көрнекілік функциясы | Ауызша |
10 | Химия пәніне арналған арнайы бағдарламалармен (PL TABLE, ChemOffice, ChemDraw, CHEMICAL REAGENT CALCULATOR) жұмыс істеу әдістемесі | Ауызша |
11 | Интepнeт жeлiciнiң xимиялық aқпapaттық қopлapымен жұмыс істеу шарттары | Сұрақ-жауап |
12 | Xимияны қaшықтықтaн oқытуды көpнeкi ұйымдacтыpу әдicтepi. Бaғдapлaмaлық жaбдықтapы. | Ауызша және жазбаша |
13 | Химия пәні бойынша мультимедиялық оқыту құралдарын жасау әдістемесі | Жазбаша |
14 | PISA халықаралық зертеулерге негізделген тапсырмалар жасау әдістемесі | Ауызша |
15 | TIMSS халықаралық зертеулерге негізделген тапсырмалар жасау әдістемесі | презентация |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 | PÇ13 | PÇ14 | PÇ15 | PÇ16 | PÇ17 |
---|