Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
MPRYaShNO 4333 | Орыс тілін оқыту әдістемесі ІI | төртінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 0 |
Пән білім беру жүйесіндегі инновациялық процестер теориясы ретінде педагогикалық инноватиканың мазмұны мен құрылымын зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер инновациялық қызметке дайын болады, өздерінің кәсіби қызметінде педагогикалық инноватиканың теориясы мен практикасы туралы деректерді пайдалана алады.
-
Орыс тілін оқыту әдістемесі I
1. Ауызша (әңгіме, пікірталас) |
2. Топтық жұмыс |
3. Проблемалық оқыту |
4. Шығармашылық әдіс (эссе) |
5. Презентация |
6. Іскерлік ойындар |
7. Тест |
8. Мүмкіндігі шектеулі білім алушылар үшін мамандандырылған бейімдеу пәндерін (модульдерін) енгізу әдістерін, оқыту нысандарын, бақылау нысаны мен уақыт санын пән оқытушысы құрылымдық бөлімшелермен бірлесіп өзгертуі мүмкін. |
1 | орта білім берудің барлық сатыларын оқытудың интеграциясы мен сабақтастығы қағидаттарын ескере отырып, орыс тілі мен әдебиеті бойынша қазіргі заманғы әдістемелер негізінде жалпы білім беру мекемелері мен орта кәсіптік білім беру ұйымдарында оқу сабақтары мен сыныптан тыс жұмыстарды жоспарлауды және жүргізуді біледі; инновациялық қызметке дайын, педагогикалық инноватиканың теориясы мен практикасы туралы деректерді меңгереді және пайдаланады |
2 | кәсіби қызмет түрлері, олардың функциялары мен міндеттері туралы ақпаратқа ие, кәсіби дағдылары мен дағдыларына, ұйымдастырушылық дағдыларына ие, әдістемелік сауаттылығын рефлексиялау негізінде әдістемелік Портфолионы қорғау нәтижелерін түсіндіреді; |
3 | әр түрлі типтегі ғылыми дизайнды жүзеге асырады, кәсіби позицияның рөлін анықтайды, білім беру стейкхолдерлерін біріктіретін инновациялық идеяларды дербес бастайды (әр түрлі шығармашылық бірлестіктер, бірлестіктер және т. б |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Педагогикалық инноватика білім берудегі инновациялар теориясы ретінде. | |
2 | Заманауи инновациялық білім берудің глоссарийі. | |
3 | Әлемдік және отандық педагогикадағы инновациялық процестердің даму тарихы. | |
4 | Современные образовательные технологии: общая характеристика. | |
5 | Проблемалық оқыту. | |
6 | Дидактикалық ойын. | |
7 | В.Ф. Шаталовтың педагогикалық жүйесі. | |
8 | Модульдік оқыту. | |
9 | Проективті және тұлғаға бағытталған білім беру әдісі. | |
10 | Суггестивті оқыту. | |
11 | Интегративті оқыту. | |
12 | Интерактивті оқыту. | |
13 | Бағдарламаланған оқыту. | |
14 | Информационные технологии. Использование телекоммуникаций, мультимедия-средств в обучении. | |
15 | Виртуалды оқыту, оның ерекшеліктері. |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | 1.Қазіргі білім беру технологиялары. Оқу құралы. Ред. Е.Н. Ашанина. М., Юрайт, 2023 | |
2 | 2.Еркибаева Г. Г. оқу үдерісіндегі инновациялық технологиялар. Шымкент, 2022 | |
3 | 3.Еркибаева Г. Г. жаңартылған оқыту жүйесі. Шымкент, 2022. | |
4 | 4.Тапсырмалар мен жаттығуларда орыс тілін оқыту әдістемесі. Оқу құралы. И. Ю. Гац. М., Юрайт, 2023 | |
5 | 5.Еркибаева Г.Г. орыс тілін оқыту әдістемесі І. Түркістан, 2019. http://library2.ayu.edu.kz | |
6 | 6.Чаканова С.Ж. орыс тілін оқыту әдістемесі І. Түркістан, 2017. http://library2.ayu.edu.kz |