Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
MPRLShNO 4334 | Орыс әдебиетін оқыту әдістемесі IІ | төртінші курс | 4 | 120 | 0 | 2 | 0 |
Пән мектепте орыс әдебиетін интерактивті оқыту әдістерін зерттеуге, аналитикалық ойлау дағдыларын қалыптастыруға, оқу материалын оқыту тәсілінде шығармашылыққа бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер инновациялық қызметке дайын болады, өздерінің кәсіби қызметінде педагогикалық инноватиканың теориясы мен практикасы туралы деректерді пайдалана алады.
-
Иә, Орыс әдебиетін оқыту әдістемесі I
1. Ауызша (әңгіме, пікірталас) , |
2. Жұпта жұмыс істеу, |
3. Блиц сұрақтары, |
4. Кейс-стади, |
5. Дамытушылық оқыту әдістері, |
6. Шығармашылық оқыту әдістері, |
7. IT технологиясын қолдану |
8. Топтық жұмыс, |
9. Проблемалық оқыту, шығармашылық әдіс (эссе), |
10. Глоссарий, |
11. Презентация, |
12. Іскерлік ойындар, |
13. Ассограмма, |
14. Библиография, |
15. Тест, |
16. Жазбаша әдіс. |
17. Мүмкіндігі шектеулі білім алушылар үшін оқытушы құрылымдық бөлімшелермен бірге арнайы бейімдеу пәндерін (модульдерін) енгізуге бақылау әдістерін, нысандарын, түрін және уақыт мөлшерін өзгерте алады. |
1 | оқу процесін ұйымдастыруға және тиімді жоспарлауға қабілетті |
2 | инновациялық технологияларды қолдана отырып, жалпы білім беретін мектептерде орыс тілі мен әдебиеті бойынша оқу сабақтарын және сыныптан тыс жұмыстарды жүргізе алады. |
3 | білім беру жүйесінің барлық деңгейлерін оқытудың интеграциясы мен сабақтастығы қағидаттарын меңгерген; |
4 | инновациялық қызметке дайын; |
5 | теориялық білімді практикалық қызметте қолдана алады |
6 | білім беру саласындағы мониторингтік зерттеулердің әдістері мен процестерін пайдалана отырып, мониторингтік зерттеулер жүргізуге қабілетті; |
7 | пәндік және тілдік құзыреттіліктердің педагогикалық диагностикасының нәтижелерін дербес талдай алады, содан кейін оларды оқу процесінде қолдана алады; |
8 | білім алушылардың жеке ерекшеліктерін анықтау үшін білім беру ортасын зерттеу принциптері мен әдістерін меңгерген. |
9 | кәсіби-әдістемелік, ұйымдастырушылық және кәсіби қызмет дағдыларын меңгерген; |
10 | кәсіби қызмет түрлері туралы біледі, олардың функциялары мен міндеттерін біледі; |
11 | әртүрлі бағыттағы ғылыми жобалауды өз бетінше жүргізуге қабілетті; |
12 | шығармашылық бірлестіктер, бірлестіктер құру мақсатында инновациялық идеяларды ұсынады. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Педагогикалық инноватика білім берудегі инновациялар теориясы ретінде | |
2 | Глоссарий современного инновационного образования | |
3 | Әлемдік және отандық педагогикадағы инновациялық процестердің даму тарихы | |
4 | Қазіргі білім беру технологиялары: жалпы сипаттамасы | |
5 | Проблемалық оқыту | |
6 | Дидактикалық ойын элементтерін қолдана отырып, берілген тақырып бойынша сабақ жоспарын-конспектісін құру бойынша оқыту жұмысы. | |
7 | В. Ф. Шаталовтың педагогикалық жүйесі | |
8 | Модульдік оқыту | |
9 | Жоба әдісі | |
10 | Суггестивті оқыту | |
11 | Интегративті оқыту | |
12 | Оқытудың интерактивті әдісі | |
13 | Бағдарламаланған оқыту | |
14 | Ақпараттық технологиялар. Оқытуда телекоммуникацияларды, мультимедиялық құралдарды пайдалану | |
15 | Виртуалды оқыту, оның ерекшеліктері. Аудио-бейне сабақтар. Критериалды бағалау жүйесі |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | 1. Қазіргі білім беру технологиялары. Оқу құралы. Ред. Е.Н. Ашанина. М., Юрайт, 2023 | |
2 | 2. Оқу үдерісіндегі инновациялық технологиялар. Шымкент, 2022, Еркибаева Г. Г. | |
3 | 3. Жаңартылған оқыту жүйесі. Шымкент, 2022, Еркібаева Г. Г. | |
4 | 4. Әдебиетті оқыту әдістемесі. Оқу оқулығы. Б. А. Ланин. М. Юрайт. 2023 | |
5 | 5. Қарпықбаева А. Әдебиетті оқыту әдістемесі бойынша тесттер. Оқу-әдістемелік құрал. Түркістан, 2018. |