Орыс тілі мен әдебиеті
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
MPRLShNO 4334 Орыс әдебиетін оқыту әдістемесі IІ төртінші курс 4 120 0 2 0
Пәннің сипаттамасы
Орыс тілі
Чаканова С.Ж. Ашимова С.Ж.

Пән мектепте орыс әдебиетін интерактивті оқыту әдістерін зерттеуге, аналитикалық ойлау дағдыларын қалыптастыруға, оқу материалын оқыту тәсілінде шығармашылыққа бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер инновациялық қызметке дайын болады, өздерінің кәсіби қызметінде педагогикалық инноватиканың теориясы мен практикасы туралы деректерді пайдалана алады.

-

Иә, Орыс әдебиетін оқыту әдістемесі I

1. Ауызша (әңгіме, пікірталас) ,

2. Жұпта жұмыс істеу,

3. Блиц сұрақтары,

4. Кейс-стади,

5. Дамытушылық оқыту әдістері,

6. Шығармашылық оқыту әдістері,

7. IT технологиясын қолдану

8. Топтық жұмыс,

9. Проблемалық оқыту, шығармашылық әдіс (эссе),

10. Глоссарий,

11. Презентация,

12. Іскерлік ойындар,

13. Ассограмма,

14. Библиография,

15. Тест,

16. Жазбаша әдіс.

17. Мүмкіндігі шектеулі білім алушылар үшін оқытушы құрылымдық бөлімшелермен бірге арнайы бейімдеу пәндерін (модульдерін) енгізуге бақылау әдістерін, нысандарын, түрін және уақыт мөлшерін өзгерте алады.

1оқу процесін ұйымдастыруға және тиімді жоспарлауға қабілетті
2инновациялық технологияларды қолдана отырып, жалпы білім беретін мектептерде орыс тілі мен әдебиеті бойынша оқу сабақтарын және сыныптан тыс жұмыстарды жүргізе алады.
3білім беру жүйесінің барлық деңгейлерін оқытудың интеграциясы мен сабақтастығы қағидаттарын меңгерген;
4инновациялық қызметке дайын;
5теориялық білімді практикалық қызметте қолдана алады
6білім беру саласындағы мониторингтік зерттеулердің әдістері мен процестерін пайдалана отырып, мониторингтік зерттеулер жүргізуге қабілетті;
7пәндік және тілдік құзыреттіліктердің педагогикалық диагностикасының нәтижелерін дербес талдай алады, содан кейін оларды оқу процесінде қолдана алады;
8білім алушылардың жеке ерекшеліктерін анықтау үшін білім беру ортасын зерттеу принциптері мен әдістерін меңгерген.
9кәсіби-әдістемелік, ұйымдастырушылық және кәсіби қызмет дағдыларын меңгерген;
10кәсіби қызмет түрлері туралы біледі, олардың функциялары мен міндеттерін біледі;
11әртүрлі бағыттағы ғылыми жобалауды өз бетінше жүргізуге қабілетті;
12шығармашылық бірлестіктер, бірлестіктер құру мақсатында инновациялық идеяларды ұсынады.
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Педагогикалық инноватика білім берудегі инновациялар теориясы ретінде
2Глоссарий современного инновационного образования
3Әлемдік және отандық педагогикадағы инновациялық процестердің даму тарихы
4Қазіргі білім беру технологиялары: жалпы сипаттамасы
5Проблемалық оқыту
6Дидактикалық ойын элементтерін қолдана отырып, берілген тақырып бойынша сабақ жоспарын-конспектісін құру бойынша оқыту жұмысы.
7В. Ф. Шаталовтың педагогикалық жүйесі
8Модульдік оқыту
9Жоба әдісі
10Суггестивті оқыту
11Интегративті оқыту
12Оқытудың интерактивті әдісі
13Бағдарламаланған оқыту
14Ақпараттық технологиялар. Оқытуда телекоммуникацияларды, мультимедиялық құралдарды пайдалану
15Виртуалды оқыту, оның ерекшеліктері. Аудио-бейне сабақтар. Критериалды бағалау жүйесі
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
11. Қазіргі білім беру технологиялары. Оқу құралы. Ред. Е.Н. Ашанина. М., Юрайт, 2023
22. Оқу үдерісіндегі инновациялық технологиялар. Шымкент, 2022, Еркибаева Г. Г.
33. Жаңартылған оқыту жүйесі. Шымкент, 2022, Еркібаева Г. Г.
44. Әдебиетті оқыту әдістемесі. Оқу оқулығы. Б. А. Ланин. М. Юрайт. 2023
55. Қарпықбаева А. Әдебиетті оқыту әдістемесі бойынша тесттер. Оқу-әдістемелік құрал. Түркістан, 2018.