Музыкалық білім
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
MPBZhBBMOTA 2240 Музыка пәні бойынша жаңартылған білім беру мазмұнын оқытудың тұжырымдамасы мен әдістемесі Екінші курс 5 150 1 2 -
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
п.ғ.к., доцент м.а. Ү.Мелдебекова

Музыкалық білім беру әдістемесінің жаңартылған мазмұны бойынша сабақтарда алған білімдеріне, алған дағдыларын тиімді енгізуге ықпал ететін мақсаттарына сәйкес білім алушылардың танымдық белсенділігінің әрекеттерді қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Студенттер білім сапасының жаңа критерийлерін, оның еңбек нарығына сәтті бейімделуіне көмектесетін әмбебап білім жүйесін үйренеді.

-

-

топпен жұмыс жасау, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, дамыта оқыту әдісі, IT әдісі, кәсәби шеберлікті арттыру әдісі, музыкалық- педагогиялық технологиялар әдісі,  баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, проблемалық әдістер.

1Музыкалық-педагогикалық әдіснаманың ерекшеліктерін анықтайтын заманауи әдістерді қолданып, оқу-тәрбие процесін ұйымдастырады. (ОН8).
2Музыкалық шығармашылықты, эмоционалды экспрессивтілікті дамытуға ықпал ететін музыкалық білім беру саласындағы инновациялық технологияларды қолдана отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлайды ОН10).
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында музыка сабағын оқытудың мазмұндық және технологиялық аспектілеріАуызша және жазбаша
2Музыка – қоғамдық сананың формасы ретінде адамдардың эмоционалдық сезіміне тікелей ықпал етуші эстетикалық тәрбие құралы.Ауызша және жазбаша
3Музыка пәнінің басқа пәндерге қарағанда ерекшеліктеріАуызша және жазбаша
4Жаңа білім алу үрдісі оқытушы мен оқушыға шығармашылықпен жұмыс жасауға мүмкіндігіАуызша және жазбаша
5Жаңартылған білім беру мазмұнының тиімділігіАуызша және жазбаша
6Музыкалық педагогикалық білім беру жүйесіндегі әдістемелік даярлықтың ролі мен ерекшеліктері.Ауызша және жазбаша
7Музыка пәні мұғалімінің әдістемелік даярлығының мәні мен мазмұныАуызша және жазбаша
8Музыка пәні мұғалімінің әдістемелік даярлығының негізгі дидактикалық және әдіснамалы принциптеріАуызша және жазбаша
9Мектепте музыкалық тәрбие беру.Ауызша және жазбаша
10Мектептегі оқу жүйесінен музыкалық тәрбиенің алатын орны.Ауызша және жазбаша
11Музыка бағдарламаларындағы музыкалық білім беру әдістемесінің жалпы сипаты.Ауызша және жазбаша
12Музыкалық оқыту әдістерінің түрлеріАуызша және жазбаша
13Мектептегі музыканы оқытуды ұйымдастыру формалары.Ауызша және жазбаша
14Музыка сабақтарында музыкалық-дидактикалық ойындарды пайдалану.Ауызша және жазбаша
15Қорытынды.Ауызша және жазбаша
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11PÇ12PÇ13
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
11. Сыдыкова Р.Ш. Музыкалық білім беру әдіснамасы. Оқу-әдістеме құралы. Түркістан ХҚТУ, «Тұран» баспасы. – 2017.
22. Сыдыкова Р.Ш. Концепция художественно-творческого развития личности будущего педагога-музыканта. Монография. Шымкент «Әлем» баспасы. – 2020.
33. Тулегенова М.С. Таубаева Р. Музыкалық пәнін оқыту әдістемесі. Оқу құралы «Музыкалы-инновациялық лабораториясы» Шымкент. - 2019.
44. Сыдыкова Р.Ш. Концепция художественно-творческого развития личности будущего педагога-музыканта. Учебное пособие Шымкент. - 2020.
55. Утешева А.Ж. Исполнительско-педагогический анализ сочинений из репертуара начального и среднего обучения. Учебное пособие. Музыкално-инновационная лаборатория. Қазақша-орысша. Шымкент. - 2020.
61. Дүкенбай Н.С. Әміренов Ә.Д. «Музыкалық білім беру теориясы мен әдістемесі» Оқу құралы Павлодар. Кереку. - 2019.