Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
MPBZhBBMOTA 2240 | Музыка пәні бойынша жаңартылған білім беру мазмұнын оқытудың тұжырымдамасы мен әдістемесі | Екінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | - |
Музыкалық білім беру әдістемесінің жаңартылған мазмұны бойынша сабақтарда алған білімдеріне, алған дағдыларын тиімді енгізуге ықпал ететін мақсаттарына сәйкес білім алушылардың танымдық белсенділігінің әрекеттерді қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Студенттер білім сапасының жаңа критерийлерін, оның еңбек нарығына сәтті бейімделуіне көмектесетін әмбебап білім жүйесін үйренеді.
-
-
топпен жұмыс жасау, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, дамыта оқыту әдісі, IT әдісі, кәсәби шеберлікті арттыру әдісі, музыкалық- педагогиялық технологиялар әдісі, баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, проблемалық әдістер.
1 | Музыкалық-педагогикалық әдіснаманың ерекшеліктерін анықтайтын заманауи әдістерді қолданып, оқу-тәрбие процесін ұйымдастырады. (ОН8). |
2 | Музыкалық шығармашылықты, эмоционалды экспрессивтілікті дамытуға ықпал ететін музыкалық білім беру саласындағы инновациялық технологияларды қолдана отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлайды ОН10). |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында музыка сабағын оқытудың мазмұндық және технологиялық аспектілері | Ауызша және жазбаша |
2 | Музыка – қоғамдық сананың формасы ретінде адамдардың эмоционалдық сезіміне тікелей ықпал етуші эстетикалық тәрбие құралы. | Ауызша және жазбаша |
3 | Музыка пәнінің басқа пәндерге қарағанда ерекшеліктері | Ауызша және жазбаша |
4 | Жаңа білім алу үрдісі оқытушы мен оқушыға шығармашылықпен жұмыс жасауға мүмкіндігі | Ауызша және жазбаша |
5 | Жаңартылған білім беру мазмұнының тиімділігі | Ауызша және жазбаша |
6 | Музыкалық педагогикалық білім беру жүйесіндегі әдістемелік даярлықтың ролі мен ерекшеліктері. | Ауызша және жазбаша |
7 | Музыка пәні мұғалімінің әдістемелік даярлығының мәні мен мазмұны | Ауызша және жазбаша |
8 | Музыка пәні мұғалімінің әдістемелік даярлығының негізгі дидактикалық және әдіснамалы принциптері | Ауызша және жазбаша |
9 | Мектепте музыкалық тәрбие беру. | Ауызша және жазбаша |
10 | Мектептегі оқу жүйесінен музыкалық тәрбиенің алатын орны. | Ауызша және жазбаша |
11 | Музыка бағдарламаларындағы музыкалық білім беру әдістемесінің жалпы сипаты. | Ауызша және жазбаша |
12 | Музыкалық оқыту әдістерінің түрлері | Ауызша және жазбаша |
13 | Мектептегі музыканы оқытуды ұйымдастыру формалары. | Ауызша және жазбаша |
14 | Музыка сабақтарында музыкалық-дидактикалық ойындарды пайдалану. | Ауызша және жазбаша |
15 | Қорытынды. | Ауызша және жазбаша |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 | PÇ13 |
---|