Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
MP 6312 Мұғалім психологиясы Екінші курс 6 180 2 2 0
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Жумадуллаева А

Пән магистрантарға педагогикалық қызмет ұғымын, педагогикалық үдерістің концепцияларын және олардың психологиялық негіздемесі мен педагогикалық қызмет құрылымын, мұғалімнің оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастырудағы функцияларын, мұғалім тұлғасына қойылатын психологиялық талаптарды меңгереуге бағыталған. Пәнді меңгерген магстранттар педагогикалық қарым-қатынас мәселелерін, педагогикалық басшылық стилі мен педагогикалық қызметтің жеке стилі туралы түсінік қалыптастырып, педагогикалық ұжымның психологиялық ерекшеліктерін үйренеді.

Жоқ

Жоқ

Миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, креативтілік оқыту әдістері, баяндау, пікір алмасу, пікірталасу,  жобалық жұмыс әдісі, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, проблемалық оқыту әдісі Case-study әдісі,  проблемалық шығарма әдісі, мини зерттеулер әдісі, жобалық жұмыс әдісі.

1-Педагогикалық такт және этика ережелерін сақтап, кәсіби саладағы көшбасшылық және басшылық іс-әрекеттері мен дағдыларын көрсете отырып, ЖОО-да білім беру іс-әрекетін нәтижелі ұйымдастырады (ОН3);
2- Бастауыш білім беруде пәндерді оқытудың ғылыми теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыра отырып интербелсенді, инновациялық оқытудың әдістерін жетілдіреді (ОН6);
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Субъект категориясыАуызша
2Білім беру процесінің субъктілеріне тән ерекшеліктерАуызшаСұрақ-жауап
3Педагог – кәсіби қызметінің саласындаБиблиографияСұрақ-жауап
4Педагогтың субъекттілік қасиеттеріАуызша және жазбашаСұрақ-жауап
5Педагог іс-әрекетінің психофизиологиялық (индивидтік) алғышарттарыАуызша және жазбашапрезентация
6Педагогикалық іс –әрекет субъект құрылымындағы қабілеттерпрезентацияСұрақ-жауап
7Педагогикалық іс –әрекет субъект құрылымындағы тұлғалық сапаларпрезентацияСұрақ-жауап
8Оқу іс – әрекеті субъектілерінің жас ерекшелік сипаттамаларыАуызша және жазбашапрезентация
9Мектеп оқушысы оқу іс – әрекетінің субъекті ретіндеАуызша және жазбашапрезентация
10Студент оқу іс – әрекетінің субъекті ретіндеАуызша және жазбашаСұрақ-жауап
11Үйретіліге жарамдылық оқу іс – әрекеті субъектілерінің маңызды сипаттамасыАуызша және жазбашапрезентацияСұрақ-жауап
12Педагогикалық іс – әрекеттің негізгі функцияларыпрезентацияСұрақ-жауап
13Педагогикалық іскерліктерАуызша және жазбашаСұрақ-жауап
14Іс – әрекет стилінің жалпы сипаттамасыАуызша және жазбашапрезентацияСұрақ-жауап
15Педагогикалық іс – әрекет стиліАуызша және жазбашапрезентацияСұрақ-жауап
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Зимняя И.А. Педагогикалык психология: Жоғары оку орындарына арналған оқулық. Екінш., толыкт, тузет. жоне кайта онд. бас./ Орыс тілінен аударган М.А. Кусанова. - М.: Логос; Алматы: TS 1-company, 2005. - 368 б.
2Сламбекова Т.С. Педагогикалық психология. Оқу құралы. Семей, 2008
3Якунин В. А. Студенттердің оқу іс-әрекетінің психологиясы. М.,1994.