| Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| MP 6312 | Мұғалім психологиясы | Екінші курс | 6 | 180 | 2 | 2 | 0 |
Пән магистрантарға педагогикалық қызмет ұғымын, педагогикалық үдерістің концепцияларын және олардың психологиялық негіздемесі мен педагогикалық қызмет құрылымын, мұғалімнің оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастырудағы функцияларын, мұғалім тұлғасына қойылатын психологиялық талаптарды меңгереуге бағыталған. Пәнді меңгерген магстранттар педагогикалық қарым-қатынас мәселелерін, педагогикалық басшылық стилі мен педагогикалық қызметтің жеке стилі туралы түсінік қалыптастырып, педагогикалық ұжымның психологиялық ерекшеліктерін үйренеді.
Жоқ
Жоқ
Миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, креативтілік оқыту әдістері, баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, жобалық жұмыс әдісі, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, проблемалық оқыту әдісі Case-study әдісі, проблемалық шығарма әдісі, мини зерттеулер әдісі, жобалық жұмыс әдісі.
| 1 | -Педагогикалық такт және этика ережелерін сақтап, кәсіби саладағы көшбасшылық және басшылық іс-әрекеттері мен дағдыларын көрсете отырып, ЖОО-да білім беру іс-әрекетін нәтижелі ұйымдастырады (ОН3); |
| 2 | - Бастауыш білім беруде пәндерді оқытудың ғылыми теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыра отырып интербелсенді, инновациялық оқытудың әдістерін жетілдіреді (ОН6); |
| Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
|---|---|---|
| 1 | Субъект категориясы | Ауызша |
| 2 | Білім беру процесінің субъктілеріне тән ерекшеліктер | АуызшаСұрақ-жауап |
| 3 | Педагог – кәсіби қызметінің саласында | БиблиографияСұрақ-жауап |
| 4 | Педагогтың субъекттілік қасиеттері | Ауызша және жазбашаСұрақ-жауап |
| 5 | Педагог іс-әрекетінің психофизиологиялық (индивидтік) алғышарттары | Ауызша және жазбашапрезентация |
| 6 | Педагогикалық іс –әрекет субъект құрылымындағы қабілеттер | презентацияСұрақ-жауап |
| 7 | Педагогикалық іс –әрекет субъект құрылымындағы тұлғалық сапалар | презентацияСұрақ-жауап |
| 8 | Оқу іс – әрекеті субъектілерінің жас ерекшелік сипаттамалары | Ауызша және жазбашапрезентация |
| 9 | Мектеп оқушысы оқу іс – әрекетінің субъекті ретінде | Ауызша және жазбашапрезентация |
| 10 | Студент оқу іс – әрекетінің субъекті ретінде | Ауызша және жазбашаСұрақ-жауап |
| 11 | Үйретіліге жарамдылық оқу іс – әрекеті субъектілерінің маңызды сипаттамасы | Ауызша және жазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
| 12 | Педагогикалық іс – әрекеттің негізгі функциялары | презентацияСұрақ-жауап |
| 13 | Педагогикалық іскерліктер | Ауызша және жазбашаСұрақ-жауап |
| 14 | Іс – әрекет стилінің жалпы сипаттамасы | Ауызша және жазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
| 15 | Педагогикалық іс – әрекет стилі | Ауызша және жазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
| PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 |
|---|
| Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
|---|---|---|
| 1 | Зимняя И.А. Педагогикалык психология: Жоғары оку орындарына арналған оқулық. Екінш., толыкт, тузет. жоне кайта онд. бас./ Орыс тілінен аударган М.А. Кусанова. - М.: Логос; Алматы: TS 1-company, 2005. - 368 б. | |
| 2 | Сламбекова Т.С. Педагогикалық психология. Оқу құралы. Семей, 2008 | |
| 3 | Якунин В. А. Студенттердің оқу іс-әрекетінің психологиясы. М.,1994. |