Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
MOTLATU 6307 | ЖОО әдебиетті оқыту | Екінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 0 |
кәсіби деңгейі жоғары, жан-жақты дамыған, білім нәрімен сусындаған, теориялық білімі терең, практикалық дағдысы қалыптасқан маман даярлау. магистранттарды әдістеме саласындағы соны өзгерістермен таныстырып, оны тиімді қолданудың жолдарын зерделеу; магистранттарға қазақ тілін оқыту әдістемесінің методологиялық-теориялық негіздерін тәжірибеден өткізу; қазақ тілі жүйесін жоғары мектепте қатысымдық-танымдық тұрғыдан талдап көрсету пәннің мазмұнын құрайды.
-
Жоғары мектептің педагогикасы
1. баяндау
2. пікір алмасу.
3. пікірталасу
4. проблемалық әдістер
5. дебат
1 | Зерттеу әдістері, әдебиеттерге шолу, анықтамалық ережелер, зерттеу үлгілері мен түрлерін дайындау дағдыларын қалыптастырады |
2 | заманауи білім беру әдістемесін және педагогикалық технологияларды талқылайды |
3 | әдебиеттанулық зерттеудің әдіснамалық принциптері мен әдістемелік тәсілдері жүйесін меңгерген; қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды біледі және әртүрлі мәтіндерді талдайды, интерпретациялау дағдыларын жүзеге асырады |
4 | ғылыми-зерттеу нәтижелеріне талдау жасап, басқа ғалымдардың зерттеу нәтижелерімен салыстырады |
5 | әдебиеттану саласындағы қалыптасқан зерттеу әдістерін, негізгі принциптерін саралап, ғылыми ұғымдарды жүйеге келтіруді жүзеге асырады |
6 | шешім қабылдау іскерлігі мен дағдыларын үйлестіре қолданады |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Кіріспе. Қазақ әдебиеті әдістемесінің тарихы | АуызшаСұрақ-жауап |
2 | Ежелден бүгінгі жеткен оқыту әдістері | АуызшаСұрақ-жауап |
3 | Әдістеменің эстетика, тіл білімі,тарих, әдебиеттану ғылымдарымен байланысы | Сөздік |
4 | Әдебиетті оқыту әдістері | АуызшаСұрақ-жауап |
5 | Жоғары мектепте көркем шығарманы оқыту | АуызшаСұрақ-жауап |
6 | Мәнерлеп оқудың түрлері | Сөздік |
7 | Студенттерді мәтін талдауға әзірлеу. Әдебиет пәні оқытушысы | Сөздік |
8 | Әдеби-теориялық ұғымдарды оқыту | АуызшаСұрақ-жауап |
9 | Қазіргі әдебиет сабағы және жаңа технология талаптары | АуызшаСұрақ-жауап |
10 | Эпикалық шығармаларды оқыту | Сөздік |
11 | Қазақ ертегілері – бабалар рухының жемісі | АуызшаСұрақ-жауап |
12 | Драмалық шығарманы оқыту | АуызшаСұрақ-жауап |
13 | Лирикалық шығармаларды оқыту және талдау жұмыстарын жүргізу | АуызшаСұрақ-жауап |
14 | Жазушылардың өмірі мен шығармашылығын оқыту | Сөздік |
15 | Қорытынды. Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесінің негізін қалаушылар | Сөздік |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Әдебиетті оқыту әдістемесі. Монография. Алматы, 2014. Т.Жұмажанова | |
2 | Ж. Камалқызы Қазақ әдебиетінің теориялық және әдістемелік мәселелері (эпикалық шығармалар): Оқу құралы , Бастау-Алматы, 2017 | |
3 | «Біз біргеміз!- Мы вместе!» Жобасы аясында мектептегі педагогикалық тәжірибедегі диагностикалық қызмет. Оқу - әдістемелік құрал. 2018. Қ.Ш.Молдасан, Ұ.Б.Төлешова, Ә.М.Құдайбергенова | |
4 | Адиева П. Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі: Оқу құралы .– Түркістан: Тұран баспасы, 2020. – 149 бет |