Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
MOP 4216 | Мәнерлеп оқу практикумы | Екінші курс | 3 | 90 | 1 | 1 | 0 |
Пән болашақ мамандардың көркем мәтіндерді мәнерлеп оқу мен баяндаудың кәсіби дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Оқу нәтижесіндебілімгерлер мәнерлеп оқудыөнер ретінде көркем шығарманы оқу теориясымен танысады және нақты арнайы жаттығуларды орындау барысында мәнерлілік пен сөйлеу техникасын меңгереді. Мәнерлеп оқу дағдыларын, әр түрлі жанрдағы көркем шығармаларды орындау, әдістемелік талдау дағдыларын қалыптастырады. Көркем мәтіндерді мәнерлеп оқу дағдыларын тәжірибеде көрсете алады.
жоқ
жоқ
Топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері, Case-study әдісі, топтық жобалық жұмыс әдісі, Модульдік оқыту технологиясы.
1 | - мектеп жасына дейінгі балалардың психофизиологиялық және жас ерекшеліктерін ескеріп, педагогикалық процестерді ұйымдастырады (ОН5); |
2 | - оқу-тәрбие үдерісінде педагогикалық әдеп ережелерін сақтай отырып, гуманистік педагогика идеяларын қолданады (ОН10); |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Мәнерлеп оқу курсының мақсаты мен міндеттері | презентация |
2 | Мәнерлеп оқудың құралдары | Ауызша және жазбаша |
3 | Мәнерлеп оқудың амал тәсілдері | Библиография |
4 | Сөйлеу техникасы | презентация |
5 | Тыныс алудың мәнерлеп оқудағы маңызы | Библиография |
6 | Көркем шығарма түрлері | Ауызша және жазбаша |
7 | Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған әңгімелерді оқу ерекшелігі | Жазбаша |
8 | Шағын фольклор жанры шығармаларын оқу | Сұрақ-жауап |
9 | Ертегі айту | Ауызша |
10 | Жұмбақ,мақал-мәтел,нақыл сөздерді балабақшада пайдалану | Сөздік |
11 | Өлең оқу | Сөздік |
12 | Әдеби щығарма образдарын кейіпкерлендіру | Ауызша және жазбаша |
13 | Дауыс күші | Ауызша және жазбаша |
14 | Екпін | Жазбаша |
15 | Дикция | Ауызша және жазбаша |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | 1. Исахова Ш.И. Мектепке дейінгі балалар әдебиеті. Оқу құралы. Түркістан, 2019. | |
2 | 2. Таубаева Г.З. Қазақ балалар әдебиеті. /Оқу құралы. – Алматы: Абай атындағы ҚазҰПУ, «Ұлағат» баспасы, 2022. – 154б. | |
3 | 3. Абаева М., Мадалиева С. Құраст.Сиқырлы кітап./ Волшебная кгига. Хрестоматия. Шымкент: «Шикула и К», ЖШС, 2018.- 280бет. | |
4 | 4. Метербаева К., Искакова А. Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту әдістемесі. Оқу құралы. Астана, 2017 | |
5 | 5. Байтуова А.Н. Введение в языкознание. Учебно-пособие. Шымкент, 2020. | |
6 | 6. Еркибаева Г.Г. Методы работы с текстом. Учебно-методическое пособие. Туркестан, 2020. – 80с. |