Математика мұғалімдерін даярлау
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
MOATT 3306 Математиканы оқыту әдістемесінің таңдалған тараулары төртінші курс 5 150 1 2
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
М.Д.Кошанова

Пәннің мақсаты - математикалық білім беруді бәсекеге қабілетті, жан-жақты, терең ойлы, зерделі болашақ кәсіби маманды даярлап шығуда іргелі пән ретінде қарастыру болып табылады. Сонымен бірге математиканы оқыту теориясы мен әдістемесі әр түрлі қолданбалы есептерді шешудің бірден-бір көзі ретінде танылады. Сондықтан аталмыш курстың міндеті тек анықтама, теорема, олардың дәлелдеулері, арасындағы байланыс, есептерді шешу тәсілдері сияқты мәліметтерді беріп қана қоймай, оларды өмірмен байланыстыра отырып, нақтылы мәселені шешуге жұмсау, қолдану болып табылады. Сонымен қатар курстың міндетіне студенттерге логикалық ойлау мен математикалық мәдениетін дамыту, таным көкжиегін кеңейту жатады.

Топпен жұмыс, проблемалық оқыту, миға шабуыл. Мүмкіндігі шектеулі білімгерлер үшін құрылымдық бөлімдермен бірлесіп, мамандандырылған бейімдеу пәндерін (модульдерін) енгізудің оқыту әдістерін, формаларын, бақылау түрі мен уақыт мөлшерін пән оқытушысы өзгерте алады.

1ПОН 10- Математикадан алған теориялық білімін практикалық түрғыда пайдаланады;
2ПОН 11- Математиканы оқытуда белсенді әдістерді математика сабағын ұйымдастыруда қолдануды үйренеді;
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Математиканы оқыту әдістемесінің, негізгі мәселелері мен мақсаттары.Ауызша және жазбаша
2Орта мектепте математиканы оқытудың міндеттері және тарихи кезеңдері.Ауызша және жазбаша
3Орта мектепте оқу-тәрбие процесіндегі нормативтік құжаттар.Ауызша және жазбаша
4Орта мектепте математиканы оқыту арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру.Ауызша және жазбаша
5Мектеп математика бағдарламасының мазмұны мен құрылымына талдау жасау.Ауызша және жазбаша
6Мектеп математика бағдарламасының мазмұны мен құрылымына талдау жасау.Ауызша және жазбаша
7Білім мазмұнын жаңарту аясында «Математика» пәні оқу бағдарламасының ерекшеліктері.Ауызша және жазбаша
8Оқытудың көрнекілік әдістері(иллюстрациялық және демонстра -циялық,АКТ).Ауызша және жазбаша
9Интербелсенді әдістер және олардың түрлері.Ауызша және жазбаша
10Эвристикалық әдіс.Ауызша және жазбаша
11Орта мектеп математика сабақтарын жоспарлау және жүргізу.Ауызша және жазбаша
12Математикадан күнтізбелік тақырыптық жоспар дайындау жолдарын үйрену.Ауызша және жазбаша
135-6 сынып математика, 7-9 «Алгебра» пәні бойынша есептерге дискрипторды құру жолдарын үйрету.Ауызша және жазбаша
14«Геометрия» пәні бойынша есептерге дискрипторды құру жолдарын үйрету.Ауызша және жазбаша
15Алгебра және анализ бастамалары курсының қолданбалы есептерін шығару жолдарын үйрету әдістемесі.Ауызша және жазбаша
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі: дидактикалық әдістемелік негіздері. Оқу құралы - Алматы, 2014ж. Әбілқасымова А.Е.
2Жалпы білім беретін мектепте математикалық есептерді шығаруды оқытудың әдістемелік негіздері. Оқу құралы. - Алматы, 2019ж. А.Е.Әбілқасымова , Е.А. Тұяқов.
3Қазақстандағы математиканы оқыту әдістемесінің қалыптасуы мен дамуы. Оқу құралы. - Алматы : Мектеп, 2018ж. А. Е. Әбілқасымова , Б. М. Қосанов.
4Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі. Оқулық. - Алматы : Дәуір, 2011ж. С. Е. Қаңтарбай, Ж. А. Жүсіпова.
5Белгісіздері модуль таңбасы астында келетін теңдеулерді және теңсіздіктерді шешу әдістері. Оқу-әдістемелік құрал. 2013ж. Ш. Алтынбеков, Ә. Қ. Тұрымбетова, Р. Ибрагимов.
6Математика - 1 Есептер жинағы. Оқу-әдістемелік құрал. 2012ж. С. Е. Ералиев.