Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
MOATT 3306 | Математиканы оқыту әдістемесінің таңдалған тараулары | төртінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 |
Пәннің мақсаты - математикалық білім беруді бәсекеге қабілетті, жан-жақты, терең ойлы, зерделі болашақ кәсіби маманды даярлап шығуда іргелі пән ретінде қарастыру болып табылады. Сонымен бірге математиканы оқыту теориясы мен әдістемесі әр түрлі қолданбалы есептерді шешудің бірден-бір көзі ретінде танылады. Сондықтан аталмыш курстың міндеті тек анықтама, теорема, олардың дәлелдеулері, арасындағы байланыс, есептерді шешу тәсілдері сияқты мәліметтерді беріп қана қоймай, оларды өмірмен байланыстыра отырып, нақтылы мәселені шешуге жұмсау, қолдану болып табылады. Сонымен қатар курстың міндетіне студенттерге логикалық ойлау мен математикалық мәдениетін дамыту, таным көкжиегін кеңейту жатады.
Топпен жұмыс, проблемалық оқыту, миға шабуыл. Мүмкіндігі шектеулі білімгерлер үшін құрылымдық бөлімдермен бірлесіп, мамандандырылған бейімдеу пәндерін (модульдерін) енгізудің оқыту әдістерін, формаларын, бақылау түрі мен уақыт мөлшерін пән оқытушысы өзгерте алады.
1 | ПОН 10- Математикадан алған теориялық білімін практикалық түрғыда пайдаланады; |
2 | ПОН 11- Математиканы оқытуда белсенді әдістерді математика сабағын ұйымдастыруда қолдануды үйренеді; |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Математиканы оқыту әдістемесінің, негізгі мәселелері мен мақсаттары. | Ауызша және жазбаша |
2 | Орта мектепте математиканы оқытудың міндеттері және тарихи кезеңдері. | Ауызша және жазбаша |
3 | Орта мектепте оқу-тәрбие процесіндегі нормативтік құжаттар. | Ауызша және жазбаша |
4 | Орта мектепте математиканы оқыту арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру. | Ауызша және жазбаша |
5 | Мектеп математика бағдарламасының мазмұны мен құрылымына талдау жасау. | Ауызша және жазбаша |
6 | Мектеп математика бағдарламасының мазмұны мен құрылымына талдау жасау. | Ауызша және жазбаша |
7 | Білім мазмұнын жаңарту аясында «Математика» пәні оқу бағдарламасының ерекшеліктері. | Ауызша және жазбаша |
8 | Оқытудың көрнекілік әдістері(иллюстрациялық және демонстра -циялық,АКТ). | Ауызша және жазбаша |
9 | Интербелсенді әдістер және олардың түрлері. | Ауызша және жазбаша |
10 | Эвристикалық әдіс. | Ауызша және жазбаша |
11 | Орта мектеп математика сабақтарын жоспарлау және жүргізу. | Ауызша және жазбаша |
12 | Математикадан күнтізбелік тақырыптық жоспар дайындау жолдарын үйрену. | Ауызша және жазбаша |
13 | 5-6 сынып математика, 7-9 «Алгебра» пәні бойынша есептерге дискрипторды құру жолдарын үйрету. | Ауызша және жазбаша |
14 | «Геометрия» пәні бойынша есептерге дискрипторды құру жолдарын үйрету. | Ауызша және жазбаша |
15 | Алгебра және анализ бастамалары курсының қолданбалы есептерін шығару жолдарын үйрету әдістемесі. | Ауызша және жазбаша |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі: дидактикалық әдістемелік негіздері. Оқу құралы - Алматы, 2014ж. Әбілқасымова А.Е. | |
2 | Жалпы білім беретін мектепте математикалық есептерді шығаруды оқытудың әдістемелік негіздері. Оқу құралы. - Алматы, 2019ж. А.Е.Әбілқасымова , Е.А. Тұяқов. | |
3 | Қазақстандағы математиканы оқыту әдістемесінің қалыптасуы мен дамуы. Оқу құралы. - Алматы : Мектеп, 2018ж. А. Е. Әбілқасымова , Б. М. Қосанов. | |
4 | Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі. Оқулық. - Алматы : Дәуір, 2011ж. С. Е. Қаңтарбай, Ж. А. Жүсіпова. | |
5 | Белгісіздері модуль таңбасы астында келетін теңдеулерді және теңсіздіктерді шешу әдістері. Оқу-әдістемелік құрал. 2013ж. Ш. Алтынбеков, Ә. Қ. Тұрымбетова, Р. Ибрагимов. | |
6 | Математика - 1 Есептер жинағы. Оқу-әдістемелік құрал. 2012ж. С. Е. Ералиев. |