Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
MOA 3289 | Математиканы оқыту әдістемесі | Екінші курс | 5 | 150 | 15 | 30 |
Математиканы оқыту әдістемесі бағдарламасының маңызды міндеті – болашақта математика пәнінен сабақ беретін мұғалімдерді нақты білімдермен, практикалық дағдылармен қаруландыру және студенттердің педагогикалық ой өрісінің дамуына көмектесу. Болашақ мұғалімнің оқу- тәрбие үрдісін ұйымдастыруды және әдістемелері мен түрлерін меңгеруіне, педагогикалық жұмыстағы қарым-қатынастың әр түрлі талаптарын меңгеруге оқушылардың математикалық ойлауын дамытудың әр түрлі әдістерін меңгертуге үйрету.
Баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, проблемалық әдістер.
1 | Математикадан алған теориялық білімін практикалық түрғыда пайдаланады; |
2 | Математикалық дағдыларын тәжірибе жүзінде қолданады; |
3 | Математиканы оқытуда заманауи ақпараттық технологияларды қолдануды меңгереді; |
4 | Белсендік әдістерді математикаға қолдануды үйренеді; |
5 | Математиканы оқытуда белсенді әдістердің дидактикалық мүмкіндіктерін қолданады; |
6 | Математиканы оқытуда белсенді әдістерді математика сабағын ұйымдастыруда қолдануды үйренеді. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Математиканы оқытудың пәні математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі. | Жазбаша |
2 | МӘ-нің пәні, мазмұны мақсаты, міндеттері; МӘ-нің тарихы, қазіргі жайы, даму перспективалары. МӘ-нің атқаратын қызметі, МӘ-нің басқа ғылымдармен байланысы; математиканы окыту жүйесі (ұғым, құрылым, мазмұны). | Жазбаша |
3 | Математиканы оқытудьң принциптері. Математиканы оқыту принципі туралы ұғым және оқытудың принциптер жүйесі. Оқыту принциптерін іске асыру. | Жазбаша |
4 | Математиканы оқытудың мазмұны. Математиканы оқыту мазмұнының негізгі компоненттері. | Жазбаша |
5 | Математиканы оқытудың ғылыми-теориялық әдістері. Оқыту әдістері туралы ұғым. | Жазбаша |
6 | Математиканы оқытудың формалары мен жабдықтары. Классификациялау; Оқытуды ұйымдастыру формасы дидактикалық міндеттері. | Жазбаша |
7 | Математикалық ұғымдар, сөйлемдер жэне оларды үйренудің әдістемесі. Аксиомалар, теоремалар, аксиоматикалық әдістер. | Жазбаша |
8 | Математиканы оқытудың психологиялық-педагогикалық негіздері. Математиканы оқытудың психологиялық негіздері. Математиканы оқытудың педагогикалық негіздері. | Жазбаша |
9 | Математиканы оқытудағы есептердің маңызы және атқаратын функциясы бойынша классификациялау. Есептер шешуді оқьпудың жалпы әдістемесі. | Жазбаша |
10 | Математиканы оқытуды ұйымдастыру. Сабақ, оның кұрылымы; Сабаққа қойылатын негізгі талаптар; Сабақтың түрлері; Мұғалімнің сабаққа даярлануы; Математика сабағын талдау. | Жазбаша |
11 | Білім алушыларға математиканы оқыту барысында өзіндік істейтін жұмыстарды ұйымдастыру; білім алушылардың өзіндік істейтін жұмыстарының түрлері. | Жазбаша |
12 | Математиканы оқыту барысында танымдық дербестікті қалыптастыру. Танымдық дербестіктің компоненттері мен деңгейі; Математикадан факультативтік сабақтар. Математикадан сыныптан тыс жұмыстар. Математикадан өткізілетін сыныптан тыс жұмыстардың мақсаты, мазмұны және оның негізгі түрлері. | Жазбаша |
13 | Математика, геометрия пәндерін жаңартылған білім мазмұны жағдайында оқыту әдістемесі. | Жазбаша |
14 | Математикадан сыныптан тыс жұмыстар өткізудің әдістемесі; әртүрлі типтегі мектептерде математиканы оқытудың ерекшеліктері. Математиканы тереңдетіп оқытатын мектептер мен сыныптар; гимназиялар мен лицейлер және т.б. | Жазбаша |
15 | Мектепте педагогикалық практиканы өткізудің және ұйымдастырудың әдістемесі. Мектепте өткізілетін педагогикалық практиканың мақсаты мен мазмұны. | Жазбаша |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Жоғары математика пәндерін оқытуда Maple жүйесін қолдану. / Оқу құралы. / Түркістан: 2020. / Б.Х.Турметов. | |
2 | Математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі: дидактикалық әдістемелік негіздері. Оқу құралы - Алматы, 2014ж. Әбілқасымова А.Е. | |
3 | Теория и методика обучения математике: дидактико-методические основы. Учебное пособие. - Алматы: Мектеп, 2014г. А.Е.Абылкасымова. | |
4 | Белгісіздері модуль таңбасы астында келетін теңдеулерді және теңсіздіктерді шешу әдістері. Оқу-әдістемелік құрал. 2013ж. Ш. Алтынбеков, Ә. Қ. Тұрымбетова, Р. Ибрагимов. | |
5 | Методические основы обучения решению математических задач в школе. Учебное пособие. - Алматы, 2018г. А. Е. Абылкасымова, Е.А.Туяков, Л.Д.Жумалиева, Ж. М. Нурмухамедова. | |
6 | История становления и развитие методики преподавания математики в Казахстане. Учебное пособие. - Алматы: Мектеп, 2020г. А.Е.Абылкасымова, Б. М. Косанов. | |
7 | Практикум по решению математических задач. Учебно-методическое пособие. – Караганда, 2012г. К.Т.Бертисканова | |
8 | Тригонометрия. 8-11 сынып. Оқу-әдістемелік құралы. Түркістан, 2021. Момбеков.А.И., Дүйсеева Г.О. |