Математика мұғалімдерін даярлау
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
MOA 3289 Математиканы оқыту әдістемесі Екінші курс 5 150 15 30
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
М.Д.Кошанова

Математиканы оқыту әдістемесі бағдарламасының маңызды міндеті – болашақта математика пәнінен сабақ беретін мұғалімдерді нақты білімдермен, практикалық дағдылармен қаруландыру және студенттердің педагогикалық ой өрісінің дамуына көмектесу. Болашақ мұғалімнің оқу- тәрбие үрдісін ұйымдастыруды және әдістемелері мен түрлерін меңгеруіне, педагогикалық жұмыстағы қарым-қатынастың әр түрлі талаптарын меңгеруге оқушылардың математикалық ойлауын дамытудың әр түрлі әдістерін меңгертуге үйрету.

Баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, проблемалық әдістер.

1Математикадан алған теориялық білімін практикалық түрғыда пайдаланады;
2Математикалық дағдыларын тәжірибе жүзінде қолданады;
3Математиканы оқытуда заманауи ақпараттық технологияларды қолдануды меңгереді;
4Белсендік әдістерді математикаға қолдануды үйренеді;
5Математиканы оқытуда белсенді әдістердің дидактикалық мүмкіндіктерін қолданады;
6Математиканы оқытуда белсенді әдістерді математика сабағын ұйымдастыруда қолдануды үйренеді.
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Математиканы оқытудың пәні математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі.Жазбаша
2МӘ-нің пәні, мазмұны мақсаты, міндеттері; МӘ-нің тарихы, қазіргі жайы, даму перспективалары. МӘ-нің атқаратын қызметі, МӘ-нің басқа ғылымдармен байланысы; математиканы окыту жүйесі (ұғым, құрылым, мазмұны).Жазбаша
3Математиканы оқытудьң принциптері. Математиканы оқыту принципі туралы ұғым және оқытудың принциптер жүйесі. Оқыту принциптерін іске асыру.Жазбаша
4Математиканы оқытудың мазмұны. Математиканы оқыту мазмұнының негізгі компоненттері.Жазбаша
5Математиканы оқытудың ғылыми-теориялық әдістері. Оқыту әдістері туралы ұғым.Жазбаша
6Математиканы оқытудың формалары мен жабдықтары. Классификациялау; Оқытуды ұйымдастыру формасы дидактикалық міндеттері.Жазбаша
7Математикалық ұғымдар, сөйлемдер жэне оларды үйренудің әдістемесі. Аксиомалар, теоремалар, аксиоматикалық әдістер.Жазбаша
8Математиканы оқытудың психологиялық-педагогикалық негіздері. Математиканы оқытудың психологиялық негіздері. Математиканы оқытудың педагогикалық негіздері.Жазбаша
9Математиканы оқытудағы есептердің маңызы және атқаратын функциясы бойынша классификациялау. Есептер шешуді оқьпудың жалпы әдістемесі.Жазбаша
10Математиканы оқытуды ұйымдастыру. Сабақ, оның кұрылымы; Сабаққа қойылатын негізгі талаптар; Сабақтың түрлері; Мұғалімнің сабаққа даярлануы; Математика сабағын талдау.Жазбаша
11Білім алушыларға математиканы оқыту барысында өзіндік істейтін жұмыстарды ұйымдастыру; білім алушылардың өзіндік істейтін жұмыстарының түрлері.Жазбаша
12Математиканы оқыту барысында танымдық дербестікті қалыптастыру. Танымдық дербестіктің компоненттері мен деңгейі; Математикадан факультативтік сабақтар. Математикадан сыныптан тыс жұмыстар. Математикадан өткізілетін сыныптан тыс жұмыстардың мақсаты, мазмұны және оның негізгі түрлері.Жазбаша
13Математика, геометрия пәндерін жаңартылған білім мазмұны жағдайында оқыту әдістемесі.Жазбаша
14Математикадан сыныптан тыс жұмыстар өткізудің әдістемесі; әртүрлі типтегі мектептерде математиканы оқытудың ерекшеліктері. Математиканы тереңдетіп оқытатын мектептер мен сыныптар; гимназиялар мен лицейлер және т.б.Жазбаша
15Мектепте педагогикалық практиканы өткізудің және ұйымдастырудың әдістемесі. Мектепте өткізілетін педагогикалық практиканың мақсаты мен мазмұны.Жазбаша
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Жоғары математика пәндерін оқытуда Maple жүйесін қолдану. / Оқу құралы. / Түркістан: 2020. / Б.Х.Турметов.
2Математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі: дидактикалық әдістемелік негіздері. Оқу құралы - Алматы, 2014ж. Әбілқасымова А.Е.
3Теория и методика обучения математике: дидактико-методические основы. Учебное пособие. - Алматы: Мектеп, 2014г. А.Е.Абылкасымова.
4Белгісіздері модуль таңбасы астында келетін теңдеулерді және теңсіздіктерді шешу әдістері. Оқу-әдістемелік құрал. 2013ж. Ш. Алтынбеков, Ә. Қ. Тұрымбетова, Р. Ибрагимов.
5Методические основы обучения решению математических задач в школе. Учебное пособие. - Алматы, 2018г. А. Е. Абылкасымова, Е.А.Туяков, Л.Д.Жумалиева, Ж. М. Нурмухамедова.
6История становления и развитие методики преподавания математики в Казахстане. Учебное пособие. - Алматы: Мектеп, 2020г. А.Е.Абылкасымова, Б. М. Косанов.
7Практикум по решению математических задач. Учебно-методическое пособие. – Караганда, 2012г. К.Т.Бертисканова
8Тригонометрия. 8-11 сынып. Оқу-әдістемелік құралы. Түркістан, 2021. Момбеков.А.И., Дүйсеева Г.О.