Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
MmZh 2205 | Мультимедиялық журналистика | Екінші курс | 4 | 120 | 0 | 0 | 6 |
Мультимедиалық журналистика - бұл журналистік материалды жеткізудің қандай да бір түрі. Бұл бір тақырыпта жазылған, бірақ құрамында бірнеше формат - фото, видео, мәтін, инфографика, интерактив бар медаиөнім болып табылады. Форматтардың үйлесімділігі әртүрлі, алайда сол материалда ортақ мағына, мақсат, тақырып, идея және мәселе болуы тиіс. Осы пән арқылы білімгерлер кәсіби дағдыларын жетілдіруге бағытталады.
-
«Жаңа медиа»
баяндау, пікір алмасу, пікір таластыру, сұхбат.
1 | ПОН 1 – журналистиканың әлеуметтік рөлін және оның даму тенденцияларын түсінеді; ПОН 2 – әртүрлі ақпарат құралдарының немесе нақты БАҚ-тың әлеуметтік және кәсіби мақсаттарын ескере отырып, маңызды проблемаларды және оларды шешу жолдарын таба біледі және қолданады; ПОН 3 – веб-сайттарды жобалау, желідегі жарияланым сапасын бағалайды және түсінеді; ПОН4 -Әртүрлі жанрлар мен стильдерді пайдаланып веб-беттерді дайындай алады, айырмашылығын көрсетеді, қолданады; |
2 | ПОН 5- сауатты және түсінікті мәтіндер жазу, ақпаратты іздеу,фотосуретке түсіру, графиканы өңдеу, бейне және аудио материалдарын жасау және өңдеу, бұқаралық ақпарат құралдарында соңғы байланыс құралдарын, мультимедиялық технологияларды пайдалану қабілетін арттыра отырып студент ақпаратты интрепретациялай алады, түсінеді; ПОН 6 - қазіргі мультимедиалық журналистиканың ерекшеліктері, қазіргі мультимедиалық журналистиканың спецификалық ерекшеліктерін бөліп көрсетеді, қазіргі мультимедиялық журналистиканың талдау әдістерін игереді және жинақтап көрсету арқылы жаңа жолмен ақпаратты қолдана алады; ПОН 7 -мақсатты аудитория сипаттамаларының өзгеруімен, визуализациямен және платформаларды түрлендірумен байланысты медиа саласының даму тенденциялары жіктейді және өзара салыстырады, интернет форматтарының түрлерін білу, сұрыптау арқылы интрепретациялайды, түсінеді; |
3 | ПОН 8 - заманауи талаптарды ескере отырып, интернет журналисінің кәсіби қызметінің ерекшеліктерін анықтайды, түсінеді; ПОН 9- ақпаратты, оның ішінде Интернетте іздеу үшін заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану арқылы оның идеясы мен концепцияларын түсінеді; |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Интернет журналистиканың дамуы. Мультимедиалық журналистика туралы жалпы түсінік. Мультимедианың пайда болуы, зерттеу объектісі | |
2 | Мультимедиалық журналистиканың даму бағыттары. Ақпарат және ақпараттық қоғам. | |
3 | Мултимедиалық құралдар және оның журналист қызметіндегі маңызы | |
4 | Мультимедиадағы мәтін. Гипермәтін.Интерактивтілік. Мультимедиағы терминология | |
5 | Мультимедиалық журналист және мобильді журналист қызметінің ерекшелігі | |
6 | Веб-редакция қызметі: инфографика, интерфейс, графикалық тәсілдер | |
7 | Мультимедиалық контент жасаудың ерекшеліктері | |
8 | Мобильді репортаждар: веб-сайттағы ұсыныстар мен құралдар | |
9 | Жаңалықтар веб-сайтын жүргізу негіздері | |
10 | Мультимедия пішіндері: бейне; фото; инфографика | |
11 | Мультимедиялық аналитика. | |
12 | Сторителлинг баяндаудың жаңа стилі | |
13 | Мультимедиалық контент: лонгрид форматы | |
14 | Азаматтық журналистика: қалыптасуы, дамуы, ерекшеліктері | |
15 | Журналистің әлеуметтік желімен жұмыс жүргізуі |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | . Мультимедиалық журналистика. Оқу құралы. / Г. С. Сұлтанбаева, А. Б. Әлімжанова. - Алматы : Қазақ ун-ті, 2020 | |
2 | Новые медиа в мире и Казахстане. Учебное пособие [Текст] / С. Барлыбаева, Г.Рахимжанова. - Алматы : Қазақ ун-ті, 2021. | |
3 | 1. «Қазақстандағы практикалық журналистика 3.0». Алматы: «MediaNet» ХЖО.- Оқу-әдістемелік нұсқау, 2017. | |
4 | 2. Медиа және журналистика: теория мен практикаға жаңа көзқарас. Оқу құралы. - Алматы: «Ұлттық аударма бюросы» қоғамдық қоры, 2019. http://rmebrk.kz/ Ж. Бейнбриж, Н. Гок, Л. Тайнан. |