Сандық медиа және телерадиожурналистика
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
MM 3217 Медиа менеджменті Үшінші курс 5 150 1 3 0
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Ташимова Атиркул

Пән мақсаты болашақ журналистердің редакциялар мен телеарналарды басқарудағы жаңа технологияларын меңгеруіне көмеуктеседі.Пән олардың жұмыс стилдерін талдай алуына,  менеджерлік шеберліктің, редакция жұмысының қыр-сырын игеруіне бағытталады. Медиаменеджменттің басты ұстанымы-редакциялардың өзін-өзі қаржыландыру десек, бұл мәселе барлық қырынан жан-жақты ұғындырылады, студенттің бойында тиісті машықтар қалыптастырады.

Ақпараттық агенттіктер

Шетел журналистикасы

баяндау, пікір алмасу, пікір таластыру, «миға шабуыл», ойын, сұхбат.

 

1ПОН1-Мақсатты аудитория үшін қолжетімді ақпаратты алуды, жинауды, сараптауды есте сақтайды. ПОН2-Оқиғаға қатысушылармен, өзекті ақпарат көздерімен байланыс орнатып, мәліметтер жинақтайды, оқиға орнына барып, оқиғаларды тікелей эфирде жариялауды сауатты менеджменттік тұрғыдан ұйымдастыруды үйренеді; ПОН3- Маңызды құжаттарды, баспа материалдарын және ақпараттық агенттіктерді басқару тәжірибесімен танысады, сауатты менеджмент пен маркетинг жүйесін талдау үшін білімін қолданады.
2ПОН4-Пайдаланылатын ақпараттың шынайылығы мен өзектілігін тексеріп, фактчек жасаудың жолдарын меңгереді, түсінеді. ПОН5-Материалдарды сараптап жазу үшін дайындалған (оның ішінде жеке) материалдарды (сценарийлерді) редакциялауды қолданады. ПОН -6 Көпшілік кәсіптердің белгілі өкілдерін (саясаттанушыларды, әлеуметтанушыларды, ғалымдарды және өзге де белгілі тұлғаларды) медиа мазмұнын ашуға тартуда кәсіби менеджмент тұрғысынан қарайды, жүйелі ұйымдастырады.
3ПОН7-Пайдаланылатын ақпараттың шынайылығы мен маңыздылығын тексеріп, нақтылап, ақпаратқа верификация жасау тәсілдерін қолданады. ПОН8-Медиа контентті әзірлеуде оны оңтайландырудың тиімді тәсілдерін қолданады жазу барысында материалдарды (сценарийлерді) редакциялаудың тиімді әдістерін қолданады. ПОН9- Түрлі сценарий мен контентті өңдеуде оларды өңдеудің заманауи технолгиялар мен компьтерлік бағдарламаларды қолдана алады, түсінеді.
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Кіріспе. Менеджмент тарихы және БАҚ
2Экономиканың дамуында журналистиканың рөлі
3Медиа мекеме және оның экономикалық негіздері
4Медианы басқарудың құқықтық негіздері
5Қазақстандағы медианарықтың қалыптасуы
6Медиа менеджмент жүйесі
7Редакциядағы менеджмент
8Редакциядағы бизнесті жоспарлау
9Бұқаралық ақпарат құралдарының қаражаты
10Электронды бұқаралық ақпарат құралдары менеджменті
11Медиадағы маркетинг
12Медиабизнес негіздері
13Медиадағы жоспарлау
14Мотивациялық менеджмент: басқару жүйесі және көшбасшылық
15Менеджмент және этика
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11PÇ12
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
11. HR-Менеджментке кіріспе. Оқу құралы. – А., 2019. Ник Уильтон. – Алматы: 100 жаңа оқулық бағд енген кітап. Ұлттық аударма бюросы, 2019 жыл.
21. Медиа менеджмент: - Оқу құралы, Алматы,- ADAL KITAP, 2023. Авт.: Тәшімова Ә.Б.