Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
MK 1284 | Мамандыққа кіріспе | Бірінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 |
Пәнді оқыту барысында мамандықтардың әлеуметтік мәні мен мазмұны туралы, педагогикалық ғылыммен практикадағы құзіреттілік тұрғыда, өздігінен білім алу, өзін-өзі тәрбиелеу негіздерін және оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеріп, педагогикалық процестерді ұйымдастыруды үйренеді. Оқыту нәтижесінде кәсіби іс-әрекетте ғылыми зерттеу әдістерін саналы түрде қолдануға, кәсіптік қызметке қызығушылығын танытуға, кәсіпті меңгеруде топпен жұмыс жасау дағдыларын, білім беру процесіне қатысушылардың психологиялық-педагогикалық құзыреттерін арттыруға машықтанады.
Оқу тәжірибе
Топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері, бұлттық технология, IT әдісі, Case-study әдісі, Модульдік оқыту технологиясы.
1 | оқушылардың психофизиологиялық және жас ерекшеліктерін ескеріп, педагогикалық процестерді ұйымдастырады (ОН5) |
2 | білім беру қызметінің дамытушылық және түзету бағдарламаларын жоспарлау мен әзірлеуде оқу-әдістемелік жұмысты жүзеге асыра алады (ОН10) |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Қазіргі әлеуметтік-мәдени жағдайлардағы білім берудің рөлі мен ерекшеліктері | |
2 | Қазақстан Республикасының білім беру жүйесі | |
3 | Жеке тұлға және қазіргі қоғамдағы оның мәселелері | |
4 | Үздіксіз білім беру жеке тұлғаны дамытудың шарты ретінде | |
5 | Тұлғаның үздіксіз білім алуға даярлығы | |
6 | Педагогикалық кәсіптің жалпы сипаттамасы | |
7 | Мұғалімніңпедагогикалықіс-әрекетінің ерекшеліктері | |
8 | Педагогтың тұлғасы және оның кәсіби құзыреттілігі | |
9 | Педагогикалық практика - болашақ мұғалімді кәсіби дайындаудың жетекші факторы | |
10 | Педагогикалық практиканың мазмұны мен формаларын жаңарту | |
11 | Жобалау-зерттеу іс-әрекеті - мұғалімнің шығармашылық әлеуетін дамыту құралы | |
12 | Педагогикалық қарым-қатынас - педагогикалық үдеріс субъектілерінің өзара әрекеттесулерінің негізі | |
13 | Педагогтың сөйлеу мәдениеті – кәсіби іс-әрекет жетістігінің шарты | |
14 | Үздіксіз білім беру жағдайындағы өзін-өзі тәрбиелеу және оның педагогтың кәсіби қалыптасуындағы рөлі | |
15 | Өздігінен білім алу іс-әрекеті – педагогтың үздіксіз білім алуының шарты |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 |
---|