Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
MDUTZhTA 2202 | Мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі | Екінші курс | 3 | 90 | 1 | 1 | 0 |
Пән мектепке дейінгі мекемеде тәрбиелеудің ғылыми-теориялық, әдіснамалық негіздері, мақсаты, міндеттері, тәрбие үдерісінің ерекшеліктері, заңдылықтары мен қағидалары, мектепке дейінгі балалар ұжымын дамыту, тәрбие әдістері, тәрбие жұмыстарының формалары мен технологияларын және тәрбие үдерісін басқару мен ұйымдастыру туралы жалпы түсінік қалыптастырады. Білімгер пәнді игеру барысында тәрбие жұмысының нәтижелерін талдау әдістерін және тәрбие жұмысының жоспарын, тәрбиелік іс-шараларды ұйымдастыру іскерлігін, педагогикалық процесті ұйымдастыру әдістерін меңгереді.
Балалардың шығармашылық дағдыларын дамыту әдістемесі
Мектепке дейінгі педагогика
Топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері, Case-study әдісі, топтық жобалық жұмыс әдісі, Модульдік оқыту технологиясы.
1 | - мектеп жасына дейінгі балалардың психофизиологиялық және жас ерекшеліктерін ескеріп, педагогикалық процестерді ұйымдастырады (ОН5); |
2 | - командада жұмыс жасау қабілеттігін көрсетіп, кәсіби және тұлғалық тұрғыдан өсуге ұмтылады (ОН7); |
3 | - оқу-тәрбие үдерісінде педагогикалық әдеп ережелерін сақтай отырып, гуманистік педагогика идеяларын қолданады (ОН10); |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Тәрбие үдерісі мектепке дейінгі ұйымдағы тұтас педагогикалық процестің бір компоненті | Жазбаша |
2 | Бала тұлғасы – тәрбие обьектісі және субьектісі | Жазбаша |
3 | Мектепке дейінгі ұйымның тұтас педагогикалық үдерісінде баланы тәрбиелеу | Ауызша |
4 | Мектепке дейінгі ұйым тәрбиешісі | Ауызша және жазбаша |
5 | Дене тәрбиесі | презентация |
6 | Адамгершілік тәрбиесі | презентация |
7 | Ақыл-ой тәрбиесі | Сұрақ-жауап |
8 | Сенсорлық тәрбие | тест |
9 | Эстетикалық тәрбие | Сұрақ-жауап |
10 | Еңбек тәрбиесі | Жазбаша |
11 | Мектепке дейінгі балаларға экологиялық тәрбие беру | Ауызша және жазбаша |
12 | Мектепке дейінгі ұйым мен отбасының әрекеттістігі | Ауызша |
13 | Балабақша мен мектептің тәрбие жұмысындағы сабақтастық | презентация |
14 | Жаңа білім беру ортасына әлеуметтік-психологиялық бейімделуі | презентация |
15 | Сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру | Ауызша |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | 1. Дуйсенбаев А. Тәрбие теориясы мен әдістемесі. Оқулық. Астана: «Фолиант», 2015. | |
2 | 2. Тасимова А.А. Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі. Оқу құралы. – Алматы: TechSmith-2022, -256б. | |
3 | 3. Алдамбергенова Г. Моральдық-этикалық тәрбие беру негіздері. Алматы: TechSmith-2022,- 380б. | |
4 | 4. Қожагелдиева С., Шалабаева Ж. Бастауыш сыныпта тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі. Оқу құралы. Түркістан, 2019. | |
5 | 5. Алимбекова С.Ш. Кәсіптік білім беру педагогикасы: лекция мәтіндері мен практикалық жұмыстарының жоспарлары. Оқу кұралы. - Маниса. 2022. | |
6 | 6. Г. Г. Еркибаева . Теоретические проблемы воспитания и обучения. [Текст]. Т.VII. / - Шымкент : Әлем, 2022 | |
7 | 7. Алимбекова С.Ш. Бала тәрбиесі жөнінде. Оқу құралы. Түркістан, 2020.-104б. |