Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
MDUTBBBT 5214 Мектепке дейінгі ұйымдағы тұлға бағдарлы білім беру теориясы Бірінші курс 5 150 1 2 0
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Мейрбекова Гүлмира Пернебайқызы

Пән мектеп жасына дейiнгi балалардың әлеуметтік мәселелерi, сауат ашу мен тіл дамыту әдістемесі аумағында білім қалыптастыру мақсатында оқытылады. Мектеп жасына дейінгі балалардың оқу-танымдық қызметін ұйымдастыруға бағытталған. Мектепке дейінгі балаларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу бағдарламаларының психологиялық-педагогикалық негіздерінің талдауды қамтиды. Жаңа өзгерістер педагогикалық білім беруді мазмұндық қана емес, әдістемелік және технологиялық қайта құруларды зерттейді.

жоқ

жоқ

Топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері, Case-study әдісі, топтық жобалық жұмыс әдісі, Модульдік оқыту технологиясы.

1- қазіргі заманғы тұлғаға бағдарлы білім беруде педагогика ғылымының өзекті мәселесі ретінде ұлттық құндылықтарды дәріптейді(ОН8);
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Білім беру процесінің субъектілеріЖазбаша
2Педагог – Мектепке дейінгі ұйымдағы тұлға бағдарлы білім беруі субъекті ретіндеЖазбаша
3Білімгер (үйренуші), (оқушы, студент) оқу іс-әрекетінің субъектіАуызша
4Оқу іс-әрекетінің жалпы сипаттамасыАуызша және жазбаша
5Оқу мотивациясыЖазбаша
6Өзіндік жұмыс – оқу іс-әрекетінің жоғарғы формасыАуызша
7Мектепке дейінгі ұйымдағы тұлға бағдарлы білім берудің жалпы сипаттамасыЖазбаша
8Мектепке дейінгі ұйымдағы тұлға бағдарлы білім берудің негізгі функцияларыАуызша
9Іс-әрекет стилінің жалпы сипаттамасыАуызша және жазбаша
10Сабақтың (дәрістің) психологиялық талдауы педагогтың проективті-рефлексивті іскерліктерінің бірлігі ретіндеАуызша
11Меңгеру – үйренуші іс-әрекетінің орталық буыныАуызша
12Өзара әрекеттің жалпы сипаттамасыАуызша
13Оқу еңбектестігінің жалпы сипаттамасыАуызша және жазбаша
14Қарым-қатынастың жалпы сипаттамасыАуызша және жазбаша
15Педагогикалық іс-әрекеттегі кедергілерАуызша
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
11.Дуброва В.П. Организация методической работы в дошкольном учреждении. – М,.2015.
22.Михайленко Н.Я., Короткова Н.А. Ориентиры и требования к обновлению содержания. М,.2014
33.Селевко Г.К. Современные образовательные технологии: Учебное пособие - Народное образование,2016.
44.Смирнова Е.О. Дошкольная педагогика от Фребеля до «Истоков» (Обзор педагогических систем и программ дошкольного воспитания) :Учебное пособие. – Киров , 2017.
55.Панфилова А.П. Инновационные педагогические технологии. Активное обучение: учеб. пособие для студ. высших уч. заведений. Изд. 3-е. – М.: Издательский центр «Академия», 2018.