| Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| MDUTBBBT 5214 | Мектепке дейінгі ұйымдағы тұлға бағдарлы білім беру теориясы | Бірінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 0 |
Пән мектеп жасына дейiнгi балалардың әлеуметтік мәселелерi, сауат ашу мен тіл дамыту әдістемесі аумағында білім қалыптастыру мақсатында оқытылады. Мектеп жасына дейінгі балалардың оқу-танымдық қызметін ұйымдастыруға бағытталған. Мектепке дейінгі балаларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу бағдарламаларының психологиялық-педагогикалық негіздерінің талдауды қамтиды. Жаңа өзгерістер педагогикалық білім беруді мазмұндық қана емес, әдістемелік және технологиялық қайта құруларды зерттейді.
жоқ
жоқ
Топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері, Case-study әдісі, топтық жобалық жұмыс әдісі, Модульдік оқыту технологиясы.
| 1 | - қазіргі заманғы тұлғаға бағдарлы білім беруде педагогика ғылымының өзекті мәселесі ретінде ұлттық құндылықтарды дәріптейді(ОН8); |
| Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
|---|---|---|
| 1 | Білім беру процесінің субъектілері | Жазбаша |
| 2 | Педагог – Мектепке дейінгі ұйымдағы тұлға бағдарлы білім беруі субъекті ретінде | Жазбаша |
| 3 | Білімгер (үйренуші), (оқушы, студент) оқу іс-әрекетінің субъекті | Ауызша |
| 4 | Оқу іс-әрекетінің жалпы сипаттамасы | Ауызша және жазбаша |
| 5 | Оқу мотивациясы | Жазбаша |
| 6 | Өзіндік жұмыс – оқу іс-әрекетінің жоғарғы формасы | Ауызша |
| 7 | Мектепке дейінгі ұйымдағы тұлға бағдарлы білім берудің жалпы сипаттамасы | Жазбаша |
| 8 | Мектепке дейінгі ұйымдағы тұлға бағдарлы білім берудің негізгі функциялары | Ауызша |
| 9 | Іс-әрекет стилінің жалпы сипаттамасы | Ауызша және жазбаша |
| 10 | Сабақтың (дәрістің) психологиялық талдауы педагогтың проективті-рефлексивті іскерліктерінің бірлігі ретінде | Ауызша |
| 11 | Меңгеру – үйренуші іс-әрекетінің орталық буыны | Ауызша |
| 12 | Өзара әрекеттің жалпы сипаттамасы | Ауызша |
| 13 | Оқу еңбектестігінің жалпы сипаттамасы | Ауызша және жазбаша |
| 14 | Қарым-қатынастың жалпы сипаттамасы | Ауызша және жазбаша |
| 15 | Педагогикалық іс-әрекеттегі кедергілер | Ауызша |
| PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 |
|---|
| Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
|---|---|---|
| 1 | 1.Дуброва В.П. Организация методической работы в дошкольном учреждении. – М,.2015. | |
| 2 | 2.Михайленко Н.Я., Короткова Н.А. Ориентиры и требования к обновлению содержания. М,.2014 | |
| 3 | 3.Селевко Г.К. Современные образовательные технологии: Учебное пособие - Народное образование,2016. | |
| 4 | 4.Смирнова Е.О. Дошкольная педагогика от Фребеля до «Истоков» (Обзор педагогических систем и программ дошкольного воспитания) :Учебное пособие. – Киров , 2017. | |
| 5 | 5.Панфилова А.П. Инновационные педагогические технологии. Активное обучение: учеб. пособие для студ. высших уч. заведений. Изд. 3-е. – М.: Издательский центр «Академия», 2018. |