Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
MDIBB 2202 | Мектепке дейінгі инклюзивті білім беру | Екінші курс | 3 | 90 | 1 | 1 | 0 |
Пән инклюзивті білім берудің қағидалары және теориялық, әдіснамалық негіздері, ерекше қажеттіліктері бар мектепке дейінгі балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету және инклюзивті тәжірибе аймағында білім беруді ұйымдастыру туралы түсінік қалыптастырады. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушы арнайы білім беруді қажет ететін, даму мүмкіндігі шектеулі балаларды құқықтық-нормативтік құжаттарға сүйене отырып, қалыпты дамыған балалармен бірге әлеуметтендіру, дамыту, өмірге бейімдеу жолдарын көрсетіп, педагогикалық процесті ұйымдастыра алады.
Мектепке дейінгі балалар диагностикасы және мониторинг
Мектепке дейінгі педагогика |
Топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері, Case-study әдісі, топтық жобалық жұмыс әдісі, Модульдік оқыту технологиясы.
1 | - оқыту және тәрбиелеу процестерінде балалардың әлеуметтік, жеке, инклюзивтік қажеттіліктерін ескеріп, басқару шешімдерін қабылдауға қабілетті (ОН6); |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Инклюзивті білім беру пәні және оның міндеттері. | презентация |
2 | Инклюзивті білім берудің халықаралық тәжірибесі | презентация |
3 | Арнайы қажеттілігі бар балалар | Сөздік |
4 | Арнайы қажеттілігі бар балалардың негізгі категориялары | Ауызша және жазбаша |
5 | Ресейдегі инклюзивті білім беру | Ауызша |
6 | Жалпы білім беретін мектептердегі мүмкіндігі шектеулі балаларға мінездеме беріп, инклюзивті білім беруге енгізу. | Библиография |
7 | Жалпы білім беретін мектептердегі мүмкіндігі шектеулі балаларға білім беру үрдісінде теориялық жағынан ықпал ету. | Сұрақ-жауап |
8 | Қазақстан Республикасындағы жалпы білім беретін мектептердегі мүмкіндігі шектеулі балалардың ерекшеліктерін қамту. | тест |
9 | Инклюзивті білім берудің шет мемлекеттердегі даму деңгейі. | Сөздік |
10 | Қазақстан Республикасы білім беру жүйесінде мүмкіндігі шектеулі балалар, мүгедек балалардың құқықтарын қамтамасыз ету және өмір сүру сапасын жақсарту. | Сұрақ-жауап |
11 | Кемтар балаларды қамқорлаудың жаңа жолдары. | Ауызша және жазбаша |
12 | Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруді дамыту қажеттілігін негіздеу. | презентация |
13 | Мүмкіндігі шектеулі балаларға білім беру ұйымдарнда мемлекеттік жалпы міндетті жүзеге асыру шарттары. | Библиография |
14 | Мүгедектердің құқықтарын, бостандықтары мен мүдделерін қорғау саласындағы шетелдік заңнама. | Ауызша |
15 | Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруді дамыту қажеттілігін негіздеу | тест |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | 1. Оспанбаева М.П. Инклюзивті білім беру мазмұны мен әдістемесі. Оқу құралы. Алматы, 2019. | |
2 | 2. Токқұлова Г. Болашақ мамандарды инклюзивті білім беруге даярлау. Оқу құрал. Түркістан, 2020. | |
3 | 3. Заркенова Л. С., Омарова Н. Н., Ильясова Б. И. Арнайы педагогика. Оқу құралы, -Алматы, 2022ж. | |
4 | 4. Жубакова С.С. Теория и практика инклюзивного образования. Учебное пособие. Алматы: TechSmith-2022, -148с | |
5 | 5. Искакова М.С.Дефектология негіздері. Оқулық. –Алматы, 2022ж. |