Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
MDIBB 2202 Мектепке дейінгі инклюзивті білім беру Екінші курс 3 90 1 1 0
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Мейрбекова Гүлмира Пернебайқызы

Пән инклюзивті білім берудің қағидалары және теориялық, әдіснамалық негіздері, ерекше қажеттіліктері бар мектепке дейінгі балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету және инклюзивті тәжірибе аймағында білім беруді ұйымдастыру туралы түсінік қалыптастырады. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушы арнайы білім беруді қажет ететін,  даму мүмкіндігі шектеулі балаларды құқықтық-нормативтік құжаттарға сүйене отырып, қалыпты дамыған балалармен бірге әлеуметтендіру, дамыту, өмірге бейімдеу жолдарын көрсетіп, педагогикалық процесті ұйымдастыра алады.

Мектепке дейінгі балалар диагностикасы және мониторинг

Мектепке дейінгі педагогика

Топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері, Case-study әдісі, топтық жобалық жұмыс әдісі, Модульдік оқыту технологиясы.

1- оқыту және тәрбиелеу процестерінде балалардың әлеуметтік, жеке, инклюзивтік қажеттіліктерін ескеріп, басқару шешімдерін қабылдауға қабілетті (ОН6);
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Инклюзивті білім беру пәні және оның міндеттері.презентация
2Инклюзивті білім берудің халықаралық тәжірибесіпрезентация
3Арнайы қажеттілігі бар балаларСөздік
4Арнайы қажеттілігі бар балалардың негізгі категорияларыАуызша және жазбаша
5Ресейдегі инклюзивті білім беруАуызша
6Жалпы білім беретін мектептердегі мүмкіндігі шектеулі балаларға мінездеме беріп, инклюзивті білім беруге енгізу.Библиография
7Жалпы білім беретін мектептердегі мүмкіндігі шектеулі балаларға білім беру үрдісінде теориялық жағынан ықпал ету.Сұрақ-жауап
8Қазақстан Республикасындағы жалпы білім беретін мектептердегі мүмкіндігі шектеулі балалардың ерекшеліктерін қамту.тест
9Инклюзивті білім берудің шет мемлекеттердегі даму деңгейі.Сөздік
10Қазақстан Республикасы білім беру жүйесінде мүмкіндігі шектеулі балалар, мүгедек балалардың құқықтарын қамтамасыз ету және өмір сүру сапасын жақсарту.Сұрақ-жауап
11Кемтар балаларды қамқорлаудың жаңа жолдары.Ауызша және жазбаша
12Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруді дамыту қажеттілігін негіздеу.презентация
13Мүмкіндігі шектеулі балаларға білім беру ұйымдарнда мемлекеттік жалпы міндетті жүзеге асыру шарттары.Библиография
14Мүгедектердің құқықтарын, бостандықтары мен мүдделерін қорғау саласындағы шетелдік заңнама.Ауызша
15Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруді дамыту қажеттілігін негіздеутест
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11PÇ12
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
11. Оспанбаева М.П. Инклюзивті білім беру мазмұны мен әдістемесі. Оқу құралы. Алматы, 2019.
22. Токқұлова Г. Болашақ мамандарды инклюзивті білім беруге даярлау. Оқу құрал. Түркістан, 2020.
33. Заркенова Л. С., Омарова Н. Н., Ильясова Б. И. Арнайы педагогика. Оқу құралы, -Алматы, 2022ж.
44. Жубакова С.С. Теория и практика инклюзивного образования. Учебное пособие. Алматы: TechSmith-2022, -148с
55. Искакова М.С.Дефектология негіздері. Оқулық. –Алматы, 2022ж.