Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
MDBDM 4343 | Мектепке дейінгі балалар диагностикасы және мониторингі | төртінші курс | 7 | 210 | 1 | 3 | 0 |
Пән мектеп жасына дейінгі балалардың жеке басын, олардың қабілеттерін, қызығушылықтарын зерттей алатын, балалардың білім беру бағдарламасын игеруіндиагностикалауға және мониторингіжасауға бағытталған. Курсты оқу нәтижесінде білім алушыларда педагогикалық мониторингтің принциптері, әдістері мен құралдары туралы түсініктер қалыптасады, балалардың білім беру бағдарламасын игеру нәтижелерін бағалауға мүмкіндік беретін әртүрлі жас топтарында білім беру жұмысын ұйымдастыруды және талдауды үйренеді.
Мектепке дейінгі балалар психологиясы
жоқ
Топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, дамыта оқыту әдісі, креативтілік оқыту әдістері, проблемалық шығарма әдісі, мини зерттеулер әдісі, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі.
1 | - мектеп жасына дейінгі балалардың оқу жетістіктерін диагностикалайды, мониторингті жүзеге асырады (ОН11); |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Мектепке дейінгі балалардың жеке-психологиялық дамуының енгізілген индикаторлар жүйесі | презентация |
2 | Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту үздіксіз білім берудің деңгейлері | Сөздік |
3 | Диагностика және индикаторлар жүйесін меңгеру жолдары мен тәсілдері | Библиография |
4 | Мектеп жасына дейінгі баланың даму мониторингі | Сөздік |
5 | Индикаторлар жүйесі балалардың даму жетістіктерін қадағалаудың кешенді әдістері | Сөздік |
6 | Біліктер мен дағдыларды меңгеру жолдары мен тәсілдері | презентация |
7 | Баланың даму мониторингі, оның түрлі кезеңдердегі даму динамикасы | Библиография |
8 | Құзыреттілік тәсіл – стандарт талаптарына сәйкес оқыту мен тәрбиелеу | презентация |
9 | Мектепке дейінгі жастағы балалардың дағдысы мен машығының даму индикаторлары | Сұрақ-жауап |
10 | Білім беру, мазмұнын анықтайтын категориялар | Ауызша және жазбаша |
11 | Мек¬тепке дейінгі білім беру сапасының диагностикалық кестелері | Жазбаша |
12 | Мектепке дейінгі балалардың физикалық, зияткерлік, адамгершілік, эстетикалық, коммуникативтік және әлеуметтік дамуы | презентация |
13 | Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды басқару және даму мониторингі | презентация |
14 | Басқару үдерісінің негізі- құзіреттілік даму мониторингі | тест |
15 | Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптары | Жазбаша |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Әлімов А. Білім сапасын диагностикалау дайындығын қалыптастыру. Оқу құралы. Шымкент: «Тұран» баспасы, 2019. – 120б. | |
2 | Жолтаева Г.Н., Майлыбаева Г.С. Бастауыш сынып мұғалімінің диагностикалық әрекеті. Оқу құралы. Алматы: «Бекқожанова А.Г.» баспаханасы, 2021. | |
3 | Толегенова А.А.Психологический эксперимент: структура и технологии. Учебное пособие. Алматы, 2016. | |
4 | Кусаинов Г. М., Танирбергенова А. Ш., Ишенгельдиева М. Г. Практикалық психология. Әдістемелік құрал.. А.2022. | |
5 | Ким А. Диагностика и развитие эмоцианального интеллекта преподователя вуза монография . –Алматы, 2016. |