Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
MDBDM 4343 Мектепке дейінгі балалар диагностикасы және мониторингі төртінші курс 7 210 1 3 0
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Халилаева Эльмира Жаханқызы

Пән мектеп жасына дейінгі балалардың жеке басын, олардың қабілеттерін, қызығушылықтарын зерттей алатын, балалардың білім беру бағдарламасын игеруіндиагностикалауға және мониторингіжасауға бағытталған. Курсты оқу  нәтижесінде білім алушыларда педагогикалық мониторингтің принциптері, әдістері мен құралдары туралы түсініктер қалыптасады, балалардың білім беру бағдарламасын игеру нәтижелерін бағалауға мүмкіндік беретін әртүрлі жас топтарында білім беру жұмысын ұйымдастыруды және талдауды үйренеді.

Мектепке дейінгі балалар психологиясы

жоқ

Топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, дамыта оқыту әдісі, креативтілік оқыту әдістері, проблемалық шығарма әдісі, мини зерттеулер әдісі, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі.

1- мектеп жасына дейінгі балалардың оқу жетістіктерін диагностикалайды, мониторингті жүзеге асырады (ОН11);
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Мектепке дейінгі балалардың жеке-психологиялық дамуының енгізілген индикаторлар жүйесіпрезентация
2Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту үздіксіз білім берудің деңгейлеріСөздік
3Диагностика және индикаторлар жүйесін меңгеру жолдары мен тәсілдеріБиблиография
4Мектеп жасына дейінгі баланың даму мониторингіСөздік
5Индикаторлар жүйесі балалардың даму жетістіктерін қадағалаудың кешенді әдістеріСөздік
6Біліктер мен дағдыларды меңгеру жолдары мен тәсілдеріпрезентация
7Баланың даму мониторингі, оның түрлі кезеңдердегі даму динамикасыБиблиография
8Құзыреттілік тәсіл – стандарт талаптарына сәйкес оқыту мен тәрбиелеупрезентация
9Мектепке дейінгі жастағы балалардың дағдысы мен машығының даму индикаторларыСұрақ-жауап
10Білім беру, мазмұнын анықтайтын категорияларАуызша және жазбаша
11Мек¬тепке дейінгі білім беру сапасының диагностикалық кестелеріЖазбаша
12Мектепке дейінгі балалардың физикалық, зияткерлік, адамгершілік, эстетикалық, коммуникативтік және әлеуметтік дамуыпрезентация
13Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды басқару және даму мониторингіпрезентация
14Басқару үдерісінің негізі- құзіреттілік даму мониторингітест
15Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың мемлекеттік жалпыға міндетті стандартының талаптарыЖазбаша
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11PÇ12
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Әлімов А. Білім сапасын диагностикалау дайындығын қалыптастыру. Оқу құралы. Шымкент: «Тұран» баспасы, 2019. – 120б.
2Жолтаева Г.Н., Майлыбаева Г.С. Бастауыш сынып мұғалімінің диагностикалық әрекеті. Оқу құралы. Алматы: «Бекқожанова А.Г.» баспаханасы, 2021.
3Толегенова А.А.Психологический эксперимент: структура и технологии. Учебное пособие. Алматы, 2016.
4Кусаинов Г. М., Танирбергенова А. Ш., Ишенгельдиева М. Г. Практикалық психология. Әдістемелік құрал.. А.2022.
5Ким А. Диагностика и развитие эмоцианального интеллекта преподователя вуза монография . –Алматы, 2016.