Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
MDBBZhT 6308 | Мектепке дейінгі білімді басқарудың жаңа тұғырлары | Екінші курс | 6 | 180 | 2 | 2 | 0 |
Пән мектепке дейінгі білім беруді кәсіби басқаруды шығармашылық тұрғыда шешу мақсатында оқытылады. Бұл курста магистрант мектепке дейінгі білімді басқарудың жаңа тұғырлары, тенденциялары, заңдылықтары және ұйымдардың құрылымдары туралы білімін қалыптастырады. Білім беру сапасын басқаруды білім беру стандартына сәйкес үлгілеу және жобалау, басқарудың функцияларын, кәсіби әрекеттің типтік міндеттерін шешу, мектепке дейінгі ұйымдарды басқарудың ұйымдастырушылық құрылымын анықтау дағдыларын меңгереді.
жоқ
жоқ
Топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері, Case-study әдісі, топтық жобалық жұмыс әдісі, Модульдік оқыту технологиясы.
1 | - мектепке дейінгі педагогиканың даму тарихы мен педагогикалық іс-әрекеттің ғылыми-психологиялық негіздерін меңгеріп, білімді басқарудың жаңа тұғырларын зерттейді(ОН6); |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Пәнге кіріспе, оның мақсат-міндеттері. Білім сапасының қалыптасуы мен дамуы. | Ауызша |
2 | Мектепке дейінгі білім беру сапасын басқарудың теориялық негіздері | Жазбаша |
3 | Мектепке дейінгі білім беру сапасының психологиялық-педагогикалық негіздері | Ауызша |
4 | Мектепке дейінгі ұйымдар сапасын басқару жүйесі, оның механизмі және басқару әдістері | Ауызша және жазбаша |
5 | Мектепке дейінгі ұйымдар сапасын басқару технологиясы | Ауызша және жазбаша |
6 | Мектепке дейінгі ұйымдар сапасын басқарудың қазіргі әдіснамалық тұғырлары: жүйелілік-кешенділік, бағдарламалық-мақсаттылық. | Ауызша |
7 | Мектепке дейінгі мекемедегі танымдық және тәрбиелік үдерісті басқару | Сұрақ-жауап |
8 | Білім үдерісін бақылау жүйесі (сыртқы, ішкі, кешенді, жекелей заттық қорыту, жүйелілік) | Ауызша |
9 | Мониторинг- мектепке дейінгі білім беру сапасын басқару | презентация |
10 | Мектепке дейінгі ұйымдар сапасын басқарудың қазіргі әдіснамалық тұғырлары: жүйелілік-кешенділік, бағдарламалық-мақсаттылық. | Ауызша және жазбаша |
11 | Мектепке дейінгі мекемедегі ресурстың негізгі түрлеріне сипаттама: кадрлармен қамтамасыз етілуі, ақпараттық-технологиялық және қәуіпсіздік жағдайлармен, әлеуметтік жіне педагогикалық серіктестік. | Ауызша және жазбаша |
12 | Мектепке дейінгі ұйымдарда инновациялық үдерісті басқару | Ауызша және жазбаша |
13 | Ғылыми басқаруда халықаралық инновация мектебінің тәжірибесі (рационалистік, классикалық, адами қатынас және тәртіптілік ғылымы) | Ауызша |
14 | Құзырлылық сапасы және білімге деген құзырлылық тұғырлар | Ауызша |
15 | Ата-аналармен жүргізілетін жұмыстың инновациялық формалары | Ауызша |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | 1.М.Б.Жаздықбаева.Мектепке дейінгі білімді басқарудың жаңа тұғырлары. Оқу құралы. Түркістан, 2016. – 186 бет. | |
2 | 2. Хелен Битэм, Рона Шарп. Переосмысление педагогики для цифровой эпохи: Дизайн обучения нХХІ века. Учебное-пособие. Алматы: Общественный фонд «Ұлттық аударма бюросы», 2019.-352стр.. | |
3 | 3.Жаздықбаева М.Б., Қасымбеков Ж.А.Мектепке дейінгі білім беру саясаты: әлем тәжірибесі. Оқу-әдістемелік құрал. Түркістан, 2020. – 100бет. | |
4 | 4. Чарльз Фадель, Майя Бя лик, БерниТриллинг.Четырехмерное образование. Компетенции необходимые для успеха. Учебно-методическое пособие.Москва, «Точка», 2018.-240с |