Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
MDBBZhT 6308 Мектепке дейінгі білімді басқарудың жаңа тұғырлары Екінші курс 6 180 2 2 0
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Мейрбекова Гүлмира Пернебайқызы

Пән мектепке  дейінгі  білім беруді кәсіби басқаруды шығармашылық тұрғыда шешу мақсатында оқытылады. Бұл курста  магистрант мектепке дейінгі білімді басқарудың жаңа тұғырлары, тенденциялары, заңдылықтары және ұйымдардың құрылымдары туралы білімін қалыптастырады. Білім беру сапасын басқаруды білім беру стандартына сәйкес үлгілеу және жобалау, басқарудың функцияларын, кәсіби әрекеттің типтік міндеттерін шешу, мектепке дейінгі ұйымдарды басқарудың ұйымдастырушылық құрылымын анықтау дағдыларын меңгереді.

жоқ

жоқ

Топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері, Case-study әдісі, топтық жобалық жұмыс әдісі, Модульдік оқыту технологиясы.

1- мектепке дейінгі педагогиканың даму тарихы мен педагогикалық іс-әрекеттің ғылыми-психологиялық негіздерін меңгеріп, білімді басқарудың жаңа тұғырларын зерттейді(ОН6);
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Пәнге кіріспе, оның мақсат-міндеттері. Білім сапасының қалыптасуы мен дамуы.Ауызша
2Мектепке дейінгі білім беру сапасын басқарудың теориялық негіздеріЖазбаша
3Мектепке дейінгі білім беру сапасының психологиялық-педагогикалық негіздеріАуызша
4Мектепке дейінгі ұйымдар сапасын басқару жүйесі, оның механизмі және басқару әдістеріАуызша және жазбаша
5Мектепке дейінгі ұйымдар сапасын басқару технологиясыАуызша және жазбаша
6Мектепке дейінгі ұйымдар сапасын басқарудың қазіргі әдіснамалық тұғырлары: жүйелілік-кешенділік, бағдарламалық-мақсаттылық.Ауызша
7Мектепке дейінгі мекемедегі танымдық және тәрбиелік үдерісті басқаруСұрақ-жауап
8Білім үдерісін бақылау жүйесі (сыртқы, ішкі, кешенді, жекелей заттық қорыту, жүйелілік)Ауызша
9Мониторинг- мектепке дейінгі білім беру сапасын басқарупрезентация
10Мектепке дейінгі ұйымдар сапасын басқарудың қазіргі әдіснамалық тұғырлары: жүйелілік-кешенділік, бағдарламалық-мақсаттылық.Ауызша және жазбаша
11Мектепке дейінгі мекемедегі ресурстың негізгі түрлеріне сипаттама: кадрлармен қамтамасыз етілуі, ақпараттық-технологиялық және қәуіпсіздік жағдайлармен, әлеуметтік жіне педагогикалық серіктестік.Ауызша және жазбаша
12Мектепке дейінгі ұйымдарда инновациялық үдерісті басқаруАуызша және жазбаша
13Ғылыми басқаруда халықаралық инновация мектебінің тәжірибесі (рационалистік, классикалық, адами қатынас және тәртіптілік ғылымы)Ауызша
14Құзырлылық сапасы және білімге деген құзырлылық тұғырларАуызша
15Ата-аналармен жүргізілетін жұмыстың инновациялық формаларыАуызша
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
11.М.Б.Жаздықбаева.Мектепке дейінгі білімді басқарудың жаңа тұғырлары. Оқу құралы. Түркістан, 2016. – 186 бет.
22. Хелен Битэм, Рона Шарп. Переосмысление педагогики для цифровой эпохи: Дизайн обучения нХХІ века. Учебное-пособие. Алматы: Общественный фонд «Ұлттық аударма бюросы», 2019.-352стр..
33.Жаздықбаева М.Б., Қасымбеков Ж.А.Мектепке дейінгі білім беру саясаты: әлем тәжірибесі. Оқу-әдістемелік құрал. Түркістан, 2020. – 100бет.
44. Чарльз Фадель, Майя Бя лик, БерниТриллинг.Четырехмерное образование. Компетенции необходимые для успеха. Учебно-методическое пособие.Москва, «Точка», 2018.-240с