Музыкалық білім
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
MAIFNBADK 3260 Музыкалық аспап ІІІ Үшінші курс 3 90 - - 2
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
аға оқытушы И.Сайманов., аға оқытушы Р.Елжанова

Оқу материалын, педагогикалық шеберлікті меңгерген, сабақ барысында және сабақтан тыс уақытта білім беру қызметін ұйымдастыруға және жүзеге асыруға қабілетті, техникалық жарақтандырылған және эстетикалық жағынан дамыған музыкалық - сауатты, репертуар мен негізгі аспапты меңгерген мұғалімді даярлау мақсатында зерделенеді. Бұл курсты игеру кезінде болашақ музыка мұғалімдері аспапта ойнаудың кәсіби дағдыларын игереді, практикалық, орындаушылық және педагогикалық шеберліктерін жетілдіреді.

 

Постреквизит – Музыкалық аспап ІV

Музыкалық аспап ІІ;

Өзіндік жұмыс, дамыта оқыту әдісі, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, модульдік оқыту технологиясы.

1Оқушылардың психофизиологиялық және жас ерекшеліктерін ескеріп, педагогикалық процестерді ұйымдастырады (ОН5).
2Дирижерлік-хор дағдыларын, сондай-ақ дауыс қою, вокалдық-хор репертуарын таңдау, музыкалық аспаптарда ойнау тәсілдерін қалыптастыра отырып, хормен жұмыс істеу кезінде орындаушылық шеберлікті арттырады (ОН7).
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Гамма және арпеджиоШығармашылық
2Музыкалық шығармалармен жүргізілетін эскиздік жұмыс түрі. Ноталық тексті оқып ойнауШығармашылық
3Қазақ композиторлары шығармаларының орындаушылық тәсілдерімен жұмысШығармашылық
4Қазақ композиторлары шығармаларының динамикалық белгілерімен жұмыс жасау.Шығармашылық
5Қазақ композиторларының шығармаларын жатқа ойнауШығармашылық
6Әртүрлі жанрдағы музыкалық шығарманың орындаушылық тәсілдерімен жұмыс жүргізу.Шығармашылық
7Әртүрлі жанрдағы музыкалық шығарманың динамикалық белгілерімен жұмыс жасау.Шығармашылық
8Әртүрлі жанрдағы музыкалық шығарманы жатқа ойнау.Шығармашылық
9Күрделі формалы пьесаның орындаушылық тәсілдерімен жұмыс жүргізу.Шығармашылық
10Күрделі формалы пьесаның динамикалық белгілерімен жұмыс жасау.Шығармашылық
11Күрделі формалы пьесаны жатқа ойнау.Шығармашылық
12Көркемдік – эстетикалық мазмұны жағынан әр түрлі екі сипаттағы пьеса.Шығармашылық
13Мектеп репертуарындағы әндердің орындаушылық тәсілімен жұмыс жүргізу.Шығармашылық
14Мектеп репертуарындағы әндердің динамикалық белгілерімен жұмыс жасау.Шығармашылық
15Мектеп репертуарындағы әндерді жатқа ойнауШығармашылық
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11PÇ12PÇ13
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
11. Домбыра мен фортепианоға арналған шығармалар 1, 2 –бөлім, Оқу құралы Шымкент. «Музыкалы-инновациялық лабораториясы». 2018. Губайдуллин Ө.
22. Домбыра үйрену әдістемесі. Оқу құралы. Фолиант. Кітап, Астана., 2018. М. Ержанов.
33. Негізгі музыкалық аспап домбыраға арнаған шығармалар жинағы. Оқу құралы. Шымкент. «Музыкалы-инновациялық лабораториясы». 2020. Таубаева Р.К.
44. Новая школа игры на фортепиано. Учебное пособие- Ростов н/Д : Феникс, 2020. Цыганова Г.Г. Королькова И.С.
55. Каумбаев Е.Ж.. Алтай-Тарбағатай өңірінің күй өнері. Оқу-әдістемелік құрал.Түркістан ХҚТУ, Мырза баспасы, 2020.
66. «Шығыс толғауы» Оқу-әдістемелік құрал., Өскемен 2017.Жүнісов.
77. «Домбыраны меңгеру». Оқу-әдістемелік көмекші құрал, Түркістан «Туран» баспаханасы 2017. Сайманов И.
88. Якуб А.А. Развитие чувства, лада и ритма в процессе фортепианного обучения. Учебно-методическое пособие. «Тұран» баспаханасы. 2017.