| Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| KZM 4215 | Конфликтологияның заманауи мәселелері | төртінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 0 |
«Конфликтология» курсы болашақ мамандардың конфликтология саласында тұлғаның дамуы мен тәрбиесіндегі міндеттерді одан әрі жүзеге асыруына, қоғамда кикілжіңсіз іс-әрекет қалыптастыруына бағытталған.Конфликтология курсының білімін зерттеу және меңгерудің негізінде студенттердің психикалық ойлауы дамиды. Семинар және практикалық сабақтарда қарым-қатынас психологиясы мен шиеленісті шешу бойынша іскерлік және дағдыларын қалыптастырады.
-
-
Топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері, бұлттық технология, IT әдісі, Case-study әдісі, Модульдік оқыту технологиясы.
| 1 | -оқу-тәрбие үдерісіне кәсіби қоғамдастықтардың, құқық органдарының, медициналық әлеуметтік қызметтерінің, балалар, жасөспірімдер қозғалыстарының, жастар ұйымдарының т.б. өкілдерімен бірлесіп жұмыс жасауға қабілетті; - мектеп тәжірибесін зерттейді, бағалайды, өз әріптестерінің тәжірибесін жетілдіру үшін зерттеу нәтижелерін және басқа да дәлелдік дереккөздерді пайдаланады; (ОН6) |
| 2 | - жағымсыз әсерлерді алдын алу мен жеңудің әлеуметтік, педагогикалық және психологиялық механизмдерін анықтай отырып қолданады; - өзінің кәсіби қызметі бойынша педагогикалық және психологиялық проблеманың алдын алуға, анықтауға, жоюға қабілетті; - балалардың дамуы мен мінез-құлқындағы ауытқушылықтарын диагностикалай алады және олардың қарым-қатынасы реттеу жолдарын түсіндіреді (ОН10) |
| Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
|---|---|---|
| 1 | Конфликтология пәні. Негізгі ұғымдар | |
| 2 | Конфликтология ғылымының қалыптасу кезеңдері | |
| 3 | Қақтығыс түрлері және психологиялық ерекшеліктері | |
| 4 | Қақтығыстың әртүрлілігі | |
| 5 | Қақтығыс және мәдениет | |
| 6 | Қақтығысты жағдайдың ішкі және сыртқы себептерінің сипаттамасы | |
| 7 | Тұлғалық, тұлғааралық және іскерлік қақтығыстар | |
| 8 | Жетекші және қақтығыс | |
| 9 | Қақтығыстан шығудың психологиялық ерекшеліктері | |
| 10 | Қақтығыстан шығудың негізгі әдістері. | |
| 11 | Іскерлік ойындар мен қақтығысты жағдайлар | |
| 12 | Педагогикалық қақтығыс. Құрылымы мен динамикасы. | |
| 13 | Жеке дара жұмыс технологиялары. |
| PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 |
|---|
| Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
|---|---|---|
| 1 | 1. Қарым-қатынас психологиясы. К.Кулмуканова т.б. Оқу құралы, -Алматы, 2014 | |
| 2 | 2. Кикілжің психологиясы. Оқу құралы. Байбекова, М. М. 2022 | |
| 3 | 3. Конфликтология. Учебное пособие. Стаценко, О. А. 2023 | |
| 4 | 4. Общая психология.Учебное пособие, 2020.Джакупова С. | |
| 5 | 5. Болашақ педагогтардың қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру. Монография. Түркістан, 2017. Е.Д.Оразбаев | |
| 6 | 6. Практическая психология.Учебно-методическое пособие Алматы,.2020.Кабакова М. |