Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
KTF 2204 | Қазақ тілінің фонетикасы | Екінші курс | 3 | 90 | 1 | 2 | 0 |
Тілдің қызметі, өмір сүру формалары, сөздің айтылуы мен жазылуы бойынша фонетикалық талдау жасай алу дағдысы қалыптасады.Фонетика саласының зерттелуі мен дамуын, қалыптасуын, дыбыс, әріп,фонема, дыбыстардың сипаттамасы туралы білімдерін кәсібінде үйлестіре қолданады. Тіл дыбыстарын зерттеу барысында заманауи ақпараттық технологияларды меңгереді, кәсіби салада қолданады.Кәсіби қызметте шыңдалып, іскерлікпен шығармашылығын арттырады. Фонетиканың зерттелу, зерделену тарихын пайымдату, тіл дыбыстарының жасалу ерекшеліктерін, тіл дыбыстарының түрлері мен қасиеттерін, дыбыс ырғағы, дыбыс күші, дыбыс әуені, актив, пассив сөйлеу мүшелерін, фонема қасиетін, тіл дыбыстарынан айырмашылығы мен байланысын, дауысты, дауыссыз дыбыстардың акустикалық-артикуляциялық қасиеттерін, буын, екпін түрлерін, интонация, үндестік заңының ерекшеліктерін, орфоэпиялық, орфографиялық норма, дауысты, дауыссыз дыбыстар емлесін, тасымал заңдылықтарын игерте отырып, қазақ фонетикасы ғылымының бүгінгі теориялық- практикалық деңгейіне ғылыми талдау жасау....
Қазақ тілінің морфологиясы
Қазақ тілінің лексикологиясы
1. Топпен жұмыс
2. сын тұрғысынан ойлау
3. миға шабуыл
4. кейс-стадий
5. дамыта оқыту әдісі
6. постер қорғау
7. топтық жобалық жұмыс әдісі
1 | Фонетика ғылымының негiзгi ұғымдарын меңгереді,қазақ тілі фонетикасының даму заңдылықтарын біледі,фонетиканың басты ерекшелiгiн, мiндеттерiн ашып көрсетіп, фонетиканың басқа ғылымдармен байланысын дәлелдеп, оның зерттелу жайын түсіндіре алады. |
2 | Транскрипция мен транслитерацияның тілдегі орнын тұжырымдай алады, транскрипция публицистикада және көркем шығармаларда мәтіннің сипаттамасына қарай қолданылуы жайлы талдау жасайды. |
3 | Дауысты дыбыстардың атқаратын қызметін талдайды,қазақ тіліндегі дауысты дыбыстардың ерекшеліктерін анықтайды, дауысты дыбыстарды зерттеу мәселесі жайында ғылыми талдау жасайды. |
4 | Дыбыс құбылыстарының және үнемнің жазылым – айтылым құрамы мен түрлерін меңгереді,.дыбыс үнемі туралы түсінік қалыптастырады,қазақ тіліндегі дыбыс құбылыстарын зерттеуге еңбек сіңірген ғалымдардың еңбектеріне талдау жасайды. |
5 | Буынды танып-білудің фонологиялық маңызын,орнын айқындайды,тіл үндесімінің тілдегі орнын,қызметін меңгереді, үндестік заңының пайда болу себептерін игереді. |
6 | Орфоэпия,орфография туралы білімін қолданады,орфографияның зерттелуі жайында мәліметтерді толық игереді,қазақ тілінің орфографиялық нормасы жайлы біледі. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Фонетика туралы жалпы түсінік. | |
2 | Қазақ тілі фонетикасының зерттелуі | |
3 | Дыбыс, әріп. Фонема. | |
4 | Дыбыстарды қарастырудың үш аспектісі | |
5 | Дыбыстардың түрлері және дыбыстар тіркесі. Дауысты дыбыстар. | |
6 | Дауыссыз дыбыстар,олардың зерттелуі | |
7 | Дыбыстар тіркесі | |
8 | Дыбыстық құбылыстар. | |
9 | Буын. Бунақ. Екпін (акцентуация). | |
10 | Дыбыстардың үндестігі | |
11 | Буын үндестігі. | |
12 | Дыбыс үндестігі. | |
13 | Орфоэпия туралы түсінік,таным | |
14 | Графика туралы түсінік,таным | |
15 | Орфография туралы түсінік,таным |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | А.А.Молдашова Қазақ тілінің фонетикасы. Оқу құралы. Түркістан, 2018ж. | |
2 | Ә. Жүнісбек .Қазақ тіл білімінің мәселелері. Қазақ фонетикасы. Оқулық Алматы, 2018ж. | |
3 | Ш.Құрманбайұлы, С.Исқақов, Б.Мизамхан т.б. Қазақ тілінің кірме сөздер сөздігі.2019ж |