Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
KT 1104 | Қазақ (орыс)тілі В2 | Бірінші курс | 5 | 150 | 0 | 3 | 0 |
Қазақ тілінде A1 - қарапайым деңгей бойынша қазақ тілін шет тілі ретінде оқитын білім алушыларға және A2,B1,B2,C1біліктілік деңгейіне сәйкес сөйлеу әрекетінің барлық түрлері бойынша коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби және қарым-қатынас құралы ретінде қазақ ұлттық мәдениеті тұрғысынан қазақ тілін сапалы меңгеруді қамтамасыз ету болып саналады.
--
--
1. Топпен жұмыс
2. Сын тұрғысынан ойлау
3. Миға шабуыл
4. Кейс-стадий
5. Дамыта оқыту әдісі
6. Постер қорғау
7. Топтық жобалық жұмыс әдісі
1 | Қазақ тілін үйренуде заманауи технологияларды пайдалана отырып, білім алушылар тілді меңгерудің тиімді жолдарын игереді, тақырыпқа байланысты жаттығуларды интернет-ресурстары арқылы меңгереді. |
2 | Мемлекеттік тілдің орфоэпиялық, орфографиялық, пунктуациялық, лексикалық, грамматикалық нормаларын дұрыс үйренуге қалыптасады. |
3 | Әртүрлі стильдер мен жанрлардың ауызша,жазбаша мәтіндерін тәжірибеде пайдаланады. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Атаның емес, адамның баласы бол... Грамматика:Сөз тудырушы және сөз түрлендіруші жұрнақтар. | |
2 | Отбасы ынтымақтастығы. Грамматика:Өтініш, тілек, сұрау мәнді сөйлем; болар, шығар, қайтеді сөз тіркестері. | |
3 | Қазақстандағы білім беру жүйесі. Грамматика:Түбір сөздің, күрделі сөздердің тәуелденуі, жіктелуі, септелуі/тәуелдене септелуі (оңаша және ортақ тәуелдену). Мөлшер ұғымын білдіретін бірнеше, біраз, бірталай, көптеген, талай т.б. сөздердің қолданылуы. | |
4 | Заман және заң. Грамматика: Субстантивтенген сөздерг ілік септігінің жалғануы. | |
5 | Дені саудың – жаны сау. Грамматика: Күрделі сөздерді (біріккен сөз, қос сөз, атаулық тіркестер, қысқарған сөздер), сөз тудырушы және сөз түрлендіруші модельдері. | |
6 | Су – тіршілік көзі. Грамматика: Қимылдың өту сипаты | |
7 | Табиғатқа қатысты халық болжамдары. Грамматика:Халықтық өлшемдер: қарыс, сүйем, елі, құлаш, таяқ тастам жер, сүт пісірім уақыт. | |
8 | Елімнің тарихи және мәдени мұралары. Грамматика: Атаулы сөйлемдер.Тілек, ниет мәнді сөйлемдердің берілуі. Біріккен сөздер. | |
9 | Қандай көркем – туған өлкем. Грамматика:Күрделі атаулардың тәуелденуі, жіктелуі, септелуі. | |
10 | Сәулет өнерінің шыңы. Грамматика: Жалғаулықтар, септеуліктер, демеуліктер. | |
11 | Қолөнер – өшпес мұра, көркем әлем. Грамматика:Сын есімнің шырайлары. Құранды етістіктер. | |
12 | Қазақтың уақыт өлшемдері. Грамматика: Тұрақты тіркестер. Қайталанатын іс-әрекет мезгілінің берілуі (Барыс және шығыс септік+кейін, дейін, шейін, соң, бері, бұрын тіркестері арқылы жасалуы. | |
13 | Адам ақылымен көрікті. Грамматика:Сапалық және қатыстық сын есімдердің сөйлемдегі қызметі. | |
14 | Талғам пен талап. Грамматика: Монолог, диалог, полилог. | |
15 | Ауыз әдебиеті – классикалық жанр. Грамматика: Бейнелеуіш еліктеуіштер. |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Ақымбек С. Қазақ тілі. Жетік деңгей, Оқу құралы, Алматы, 2015ж. | |
2 | А.К.Балабеков, А.Т.Бозбаева-Хунг, Г.Қ. Досмамбетова,Б.О.Салықова, Ә.Ж.Хазимова. Қазақ тілі: Ортадан жоғары деңгейге арналған оқулық - Астана-2017ж. | |
3 | Оразымбетова Ғ.Д., Сәлім Е.Қ. Қазақ тілі (Жоғары оқу орындарының орыс бөлімі студенттеріне арналған оқу құралы). Қарағанды, 2013ж. 166 б. | |
4 | З.Күзекова,Б.Ақбұзауова. Қазақ тілі ортадан жоғары деңгей. Бірінші кезең (В2.1). Оқу құралы. Астана, 2018ж. | |
5 | Д.Сартбаева, М.Абдулханова. Қазақ тілі. (өзге тілді дәрісханада оқитын студенттер үшін) көмекші оқу құралы. Түркістан, 2018ж. 94б. |