Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Креативті педагогика және психология | Креативті педагогика және психология | Үшінші курс | 6 | 150 | 1 | 2 | 0 |
Креативті педагогика және психология тұлғаның шығармашылық әлеуетін дамытуды қамтамасыз етеді. Педагогикалық және психологиялық білімді, дағдыларды, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыруға және қойылған мақсаттарға жету және шығармашылық бағытты пайдалану қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Баланың креативтілігін қалыптастыру мен дамытуда жүргізілетін жұмыстың түрлері мен әдістерін дұрыс ұйымдастыруды қамтамасыз етеді.
-
-
Топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері, бұлттық технология, IT әдісі, Case-study әдісі, Модульдік оқыту технологиясы.
1 | - кәсіби қызмет нысандарында (педагогикалық, психологиялық сабақтары, факультативтер, үйірмелер, іскерлік ойындар, түзету-дамыту топтары, әлеуметтік-психологиялық тренингтер және консилиумдар және т. б.) өзге халықтардың мәдениетіне толеранттылық танытады (ОН7). |
2 | -командада жұмыс жасауға қабілетті, тұлғалық және мәдениет айырмашылықтарын шыдамдылықпен қабылдайды және кәсіптік даму мақсатында әріптестерімен бірге қызмет жасайды (ОН12). |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Креативтік педагогиканың нысаны және пәні, негізгі түсінік аппараты | |
2 | «Тұлға» ұғымының психологиялық тұрғыдан зерттелуі | |
3 | Тұлға шығармашылығының ерекшеліктері | |
4 | Шығармашылық қызмет және шығармашылық қабілет | |
5 | Ғылыми әдебиеттерде «шығармашылық, креативтiлiк» ұғымдарының мәнi | |
6 | Креативті тұлға теориялары | |
7 | Заманауи білім беру жүйесіндегі акмеологияның даму тенденциялары | |
8 | Педагогикалық акмеология туралы түсінік | |
9 | Креативті оқыту | |
10 | Креативтілікті диагностикалау және оны дамыту әдістері | |
11 | Гилфорд, Торренс, Богоявленский басқа ғалымдардың креативтілікті зерттеу ерекшеліктері. | |
12 | Креативтіліктің тұлғалық сапаларының даму деңгейі. | |
13 | Креативтілік және шығармашылық мәселелерінің теориялық аспектілері. | |
14 | Педагогикалық-психологиялық оқулықтарда креативтілік мәселесінің қарастырылуы. | |
15 | Креативтіліктің психологиялық механизмі. |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Креативті педагогика. Беркімбаев К., М.Есекешова, Д.Мутанова. Оқу құралы, -Түркістан, 2020 | |
2 | Акмеология: жеке және әлеуметтік жетістіктер негізі. Оқуқұралы. Б. А. Оспанова, К. М. Беркимбаев, Н. Ж. Ибрагимова, А. Ж. Боранбаева. - Шымкент: Асем, 2018. | |
3 | Креативті педагогика. Беркімбаев К., Ж.Исева, Д.Мутанова, А.Тасова. Оқу құралы, -Түркістан, 2018 | |
4 | Педагогика: креативті педагогика. Оқу құралы, К. М. Беркимбаев, Ж. Б. Бураева, Г. П. Мейрбекова. Түркістан, 2020. | |
5 | Оқыту туралы ғылым және жаңа білім беру практикасы. Оқу әдістемелік құралы.1- 2 том. Нұр-Сұтан – Алматы, 2022ж. Ғ. М. Кусаинов, А. К. Қағазбаева. | |
6 | Креативность и творческие способности личности: теории, принципы и карты развития. А. К. Мынбаева. - Алматы, 2016. | |
7 | Инновациялық білім беру ортасында педагогикалық креативтікті қалыптастыру : Монография. - Өскемен: С. Аманжолов атындағы ШҚМУ баспасы, 2012. РМЭБ. Қ.М.Нағымжанова. |