Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
KOZhAN 5215 | Қашықтан оқыту жүйесінің әдіснамалық негіздері | Бірінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 0 |
Пәнді оқытуда қашықтан оқыту жүйесіндегі ақпараттық үлгілердің даму ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін, тиімділігін, қашықтықтан оқытуды ұйымдастырудың әдіснамалық қағидаларын, негізгі циклдары және кезеңдерін, электронды оқулықты жасау жолдары зерттеледі. Магистрант қашықтан оқытудағы тәжірибені, аудивизуалды құрылғылар, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар, интерактивті әдістерді пайдалану арқылы білім беру жүйесін ақпараттандыру бағытын жүзеге асыра отырып, оку-тәрбие үрдісінің барлық деңгейлерінің тиімділігі мен сапасын жоғарылату дағдысын меңгереді.
-
-
Миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, креативтілік оқыту әдістері, баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, проблемалық оқыту әдісі.
1 | қашықтықтан оқыту жүйесінің қалыптасуы мен дамуының принциптерін ұстанады |
2 | білім берудегі қызмет ету және даму арналарын бір-бірімен байланысын көрсетеді |
3 | қашықтықтан оқыту жүйесінің ұйымдастыру ерекшеліктерін жинақтайды |
4 | маманға қажетті сапалар мен тұлғалық қасиеттерді қалыптастырады |
5 | жоғары білім беру жүйесінің даму тенденциясы мен оқыту процесін ұйымдастырудың әдіс-тәсілдерін тәжірибеде жүзеге асырады |
6 | білім алушылардың білімін, дағдылары мен іскерлігін объективті бағалайды |
7 | қашықтықтан оқыту мәселесі бойынша әлемдік тәжірибелерді пайдаланады |
8 | қашықтықтан оқыту бойынша оқытушылардың кәсіби құзырлылығын қалыптастырады |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Педагогика ғылымындағы қашықтықтан оқыту мәселесі | |
2 | Қашықтықтан оқыту жүйесінің қалыптасуы мен дамуы | |
3 | Қашықтықтан оқыту жүйесінің негізгі қағидалары, мақсат пен міндеттері | |
4 | Қашықтықтан оқыту жүйесін ұйымдастыру ерекшеліктері | |
5 | Қашықтықтан оқытудың кәсіби білім беру жүйесіндегі орны | |
6 | Қашықтықтан оқытудың кәсіби білім беру жүйесіндегі орны | |
7 | Жоғарғы оқу орындарында қашықтықтан оқыту технологиясын ұйымдастырудың бағыттары | |
8 | Қашықтықтан оқыту технологиясын жетілдіру негізінде оқу материалдарына қойылатын дидактикалық шарттар мен оқыту тәсілдері | |
9 | Қашықтықтан оқытудын педагогикалық жүйесі тиімділігін арттыру мәселелері | |
10 | Қашықтықтан оқыту жүйесі негізінде студенттердің өзіндік жұмысының әдістемелік ерекшеліктері | |
11 | Қашықтықтан оқытудың тиімділігін бағалау және өлшеу әдістемесі | |
12 | ЖОО-дағы қашықтықтан оқыту жүйесі | |
13 | Қашықтықтан оқыту бойынша оқытушылардың кәсіби құзырлылығын жетілдіру жолдары | |
14 | Қашықтықтан оқыту жүйесіндегі инновациялық үдерістер | |
15 | Қашықтықтан оқыту жүйесінін даму тенденциясы мен мүмкіндіктері |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Nïyazova G. J., Qoşanova G. Qaşıqtıqtan oqıtw texnologïyası. Oqw quralı. Türkistan: Turan, 2020. | |
2 | Kışıbaeva D.J. Bılım berudegı pedagogikalyq tehnologialar. -Türkıstan, HQTU 2016. | |
3 | Şoşak M., Karmenova M.A., Sarsengalieva G.B. Bılım berudegı innovasialyq tehnologialar: Oqu-ädıstemelık qūraly. Almaty: TechSmith baspasy, 2019. http://elib.kz/ | |
4 | Karmenova M.A., Şoşak M., Sarsengalieva G.B. İnnovasionnye tehnologii v obrazovanii. Uchebno-metodicheskoe posobie. Almaty: TechSmith, 2019. | |
5 | Kusainov Ğ.M., Qağazbaeva A.K., Abykanova B.T. Oqytu turaly ğylym jäne jaña bılım beru praktikasy. Oqu-ädıstemelık qūraly: 2 t. – Nūr-Sūltan – Almaty: «Evero baspasy», 2019. |