Педагогика және психология
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
KOZhAN 5215 Қашықтан оқыту жүйесінің әдіснамалық негіздері Бірінші курс 5 150 1 2 0
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Қашықтан оқыту жүйесінің әдіснамалық негіздері

Пәнді оқытуда қашықтан оқыту жүйесіндегі  ақпараттық үлгілердің даму ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін, тиімділігін, қашықтықтан оқытуды ұйымдастырудың әдіснамалық қағидаларын, негізгі циклдары және кезеңдерін, электронды оқулықты жасау жолдары зерттеледі. Магистрант  қашықтан оқытудағы тәжірибені, аудивизуалды құрылғылар, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар, интерактивті әдістерді пайдалану арқылы білім беру жүйесін ақпа­раттандыру бағытын жүзеге асыра отырып, оку-тәрбие үрдісінің барлық деңгейлерінің тиімділігі мен сапасын жоғарылату дағдысын меңгереді.

-

-

Миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, креативтілік оқыту әдістері, баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, проблемалық оқыту әдісі. 

1қашықтықтан оқыту жүйесінің қалыптасуы мен дамуының принциптерін ұстанады
2білім берудегі қызмет ету және даму арналарын бір-бірімен байланысын көрсетеді
3қашықтықтан оқыту жүйесінің ұйымдастыру ерекшеліктерін жинақтайды
4маманға қажетті сапалар мен тұлғалық қасиеттерді қалыптастырады
5жоғары білім беру жүйесінің даму тенденциясы мен оқыту процесін ұйымдастырудың әдіс-тәсілдерін тәжірибеде жүзеге асырады
6білім алушылардың білімін, дағдылары мен іскерлігін объективті бағалайды
7қашықтықтан оқыту мәселесі бойынша әлемдік тәжірибелерді пайдаланады
8қашықтықтан оқыту бойынша оқытушылардың кәсіби құзырлылығын қалыптастырады
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Педагогика ғылымындағы қашықтықтан оқыту мәселесі
2Қашықтықтан оқыту жүйесінің қалыптасуы мен дамуы
3Қашықтықтан оқыту жүйесінің негізгі қағидалары, мақсат пен міндеттері
4Қашықтықтан оқыту жүйесін ұйымдастыру ерекшеліктері
5Қашықтықтан оқытудың кәсіби білім беру жүйесіндегі орны
6Қашықтықтан оқытудың кәсіби білім беру жүйесіндегі орны
7Жоғарғы оқу орындарында қашықтықтан оқыту технологиясын ұйымдастырудың бағыттары
8Қашықтықтан оқыту технологиясын жетілдіру негізінде оқу материалдарына қойылатын дидактикалық шарттар мен оқыту тәсілдері
9Қашықтықтан оқытудын педагогикалық жүйесі тиімділігін арттыру мәселелері
10Қашықтықтан оқыту жүйесі негізінде студенттердің өзіндік жұмысының әдістемелік ерекшеліктері
11Қашықтықтан оқытудың тиімділігін бағалау және өлшеу әдістемесі
12ЖОО-дағы қашықтықтан оқыту жүйесі
13Қашықтықтан оқыту бойынша оқытушылардың кәсіби құзырлылығын жетілдіру жолдары
14Қашықтықтан оқыту жүйесіндегі инновациялық үдерістер
15Қашықтықтан оқыту жүйесінін даму тенденциясы мен мүмкіндіктері
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Nïyazova G. J., Qoşanova G. Qaşıqtıqtan oqıtw texnologïyası. Oqw quralı. Türkistan: Turan, 2020.
2Kışıbaeva D.J. Bılım berudegı pedagogikalyq tehnologialar. -Türkıstan, HQTU 2016.
3Şoşak M., Karmenova M.A., Sarsengalieva G.B. Bılım berudegı innovasialyq tehnologialar: Oqu-ädıstemelık qūraly. Almaty: TechSmith baspasy, 2019. http://elib.kz/
4Karmenova M.A., Şoşak M., Sarsengalieva G.B. İnnovasionnye tehnologii v obrazovanii. Uchebno-metodicheskoe posobie. Almaty: TechSmith, 2019.
5Kusainov Ğ.M., Qağazbaeva A.K., Abykanova B.T. Oqytu turaly ğylym jäne jaña bılım beru praktikasy. Oqu-ädıstemelık qūraly: 2 t. – Nūr-Sūltan – Almaty: «Evero baspasy», 2019.