Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
KKKD 2286 | Клиникаға кіріспе және коммуникативті дағдылар модулі бойынша | Екінші курс | 4 | 120 | 1 | 2 | 0 |
Модуль - Клиникаға кіріспе және коммуникативті дағдылар пәнінің түсінігі– медициналық жұмыс ғылымының негізгі ұғымдарын меңгеру, медициналық жұмыстың басты ерекшелігі мен міндеттерін талдап көрсету, адамның дамуы мен қалыптасуындағы медициналық жұмыстың шешуші ролін көрсету. Болашақ медициналық қызметкерлерді маман ретінде атқаратын іс-əрекеттерінің негізгі бағыттарымен таныстыру, оларды медициналық қызметкер мамандығына байланысты теориялық, практикалық білімдермен жетілдіру.
Деонтология және эргономика, Стоматология анестезиясы, Модуль – Ішкі аурулар негіздері, Модуль –Хирургиялық аурулар
Модуль – Морфология және физиология
Дәріс: баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, проблемалық әдістер.
Тәжірибелік сабақтар: ауызша талдау, есептер шығару, тапсырмалар мен жаттығуларды орындау, студенттердің білім деңгейін бақылау, құзіреттіліктерді меңгеруі бойынша тиімді кері байланыс, MCQ,PAL, SAQ, TaskBL, TBL.
Білімгерлердің оқытушымен бірлескен өзіндік жұмысы(ОБӨЖ):өткен тәжірибелік сабақтарында қарастырылған сұрақтарды тереңдетіп оқу, өз бетімен оқуға арналған тақырыптар және туындаған сұрақтар бойынша оқытушыдан кеңес алу.
Білімгерлердің өзіндік жұмысы(БӨЖ):тәжірибе түрінде орындалады деп көрсетілген тақырыптарды өз бетімен оқу, компьютерлік модельдер және бағдарламалармен жұмыс, шағын топтарда жұмыс, қосымша әдебиеттермен, электрондық ақпарат тасымалдаушылармен жұмыс, презентация, ғылыми рефераттар дайындау және қорғау.
Мүмкіндігі шектеулі білімгерлер үшін құрылымдық бөлімдермен бірлесіп, мамандандырылған бейімдеу пәндерін (модульдерін) енгізудің оқыту әдістерін, формаларын, бақылау түрі мен уақыт мөлшерін пән оқытушысы өзгерте алады
1 | МОН 1–Клиникалық деңгейде қарым қатынас және сөйлеу мәдениетін сипаттай білу; |
2 | МОН 2– ұдайы дамып және жаңартылған білімдерін есте сақтайды |
3 | МОН 3 – Тәжірибеде емдеу мекемелерінің жұмысын ұйымдастыруға,науқасқа күтім жасау мен оны бақылау тәсілдерін қолдана білу; |
4 | МОН 4 – Медициналық этика және деонтология принциптерін сақтай отырып, медициналық тәжірибеде түсіндіре білу; |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Медицинаның даму және құрылу тарихы. Клиникаға кіріспе және коммуникативті дағдылар пәніне жалпы түсінік, пәннің принціптері. Емдеу сақтандыру мекемелерінің түрлері және ондағы медициналық қызметкерлер жұмысының ұйымдастыру. Емдеу-қорғау тәртібі және аурухана бөлімдерінің жұмысын ұйымдастыру. | Ауызша және жазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
2 | Аурухана ішілік инфекция және оның алдын алу шаралары.Санитарлық – эпидемияға қарсы тәртіптерді сақтау. Дизинфекция туралы түсінік, ерітінділерін дайындау. Емдеу мекемелерінің тазарту түрлері. Дезинфекция. Стерилизация. Асептика және антисептика. | Ауызша және жазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
3 | Мейірбикелік үрдіс. Медициналық этика және деонтология. | Ауызша және жазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
4 | Науқасты қабылдау және санитарлық тазалықты өңдеу. Науқасты тасымалдау.Науқасты күту: киімін ауыстыру, тері, шаш, көз, тырнақ гигенасы. Науқасты күту: физиологиялық қажеттіліктерді атқаруға көмектесу. Халі ауыр науқастарды күту. | Ауызша және жазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
5 | Науқастың функциональді жағдайын бағалау: пульсін есептеу, артериялық қысымын өлшеу. Атропометрия туралы жалпы түсінік, оның негізгі принціптері.Дене қызуын өлшеу және дене қызу парағын толтыру. Қызбасы бар науқастардың жалпы күтімі. Тәуліктік диурезді анықтау. | Ауызша және жазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
6 | Науқастың функциональді жағдайын бағалау: аурудың есін, жатқан бітімін, тері сипаттамасын, тыныс алуын. | Ауызша және жазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
7 | Науқастың функциональді жағдайын бағалау: Терінің ойылып қалған жарасының алдын алу. | Ауызша және жазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
8 | Науқастарды және халі ауыр науқастарды тамақтандыру. Емдік тағам мәзірі. | Ауызша және жазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
9 | Дәрілік заттар және дәрілік формалар. Дәрілік заттармен жұмыс істеу.Дәрілік заттарды энтеральды және сыртқа қолдану жолдары. | Ауызша және жазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
10 | Егу бөлмесінің жұмысын ұйымдастыру.Тері асты, бұлшықетке, көктамырға егулер жүргізу. Көк тамырға тамшылатып енгізулерге дайындау және жүргізу. | Ауызша және жазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
11 | Лабораториялық зерттеу әдістеріне науқасты дайындау.Инструментальды зерттеуге науқастарды дайындау (рентгенологиялық, эндоскопиялық, ультрадыбыстық, ЭКГ, спирографияға). | Ауызша және жазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
12 | Гипертониялық криз, өкпенің ісінуі, жүрек аймағының ауырсынуы, іш ауырсынуы кезіндегі дәрігерге дейінгі көмекті ұйымдастыру. Экзогенді уланулар кезіндегі дәрігерге дейінгі көмек және диагностикасы (қышқылдар, сілтілер, алкоголь сурагатты, иісті газ ). | Ауызша және жазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
13 | Ота алдылық дайындық және отадан кейінгі күтім. | Ауызша және жазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
14 | Клиникалық өлім түсінігі. | Ауызша және жазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
15 | Жүрек-өкпелік реанимациялық шаралар. | Ауызша және жазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 |
---|