Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
KB/ KD 3128 | Критериалды бағалау | Үшінші курс | 3 | 90 | 1 | 1 | 0 |
Пәннің мақсаты: Пән аясында білім алушыларға критериалды бағалау жүйесінің мазмұны, оқыту нәтижесін бағалаудың қазіргі құралдары, түрлері, техникалары, механизмі, білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлі, критериалды бағалаудың технологиясы түсіндірілген. Критериалды бағалаудың әдістері, техникалары көрсетіледі. Қалыптастырушы және жиынтық бағалауды ұйымдастыру, бөлім және тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларын әзірлеудің тәсілдері мен әдістері үйретіледі.
-
Топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері, бұлттық технология, IT әдісі, Case-study әдісі, Модульдік оқыту технологиясы.
1 | - педагогикалық өлшеу мен бағалаудың ерекшеліктерін, мүмкіндіктерін меңгерген - білім сапасын бағалаудың жолдарын меңгерген, білім сапасын арттырудың әдістерін тәжірибеде қолдана алады - оқу үдерісінде педагогикалық өлшеу мен бағалауды қолдануға қабілетті - педагогикалық өлшеу мен бағалау кезінде жан жақты ақпараттық технологияларды талдай біледі - білім сапасын арттырудың әдістерін тәжірибеде қолдану дағдыларын көрсетеді; – педагогикалық өлшеу мен бағалаудың әдістерін меңгерген - білімді бағалау үшін топқа педагогикалық кеңестер беруге, пікір алмасуға және өзіндік іс-әрекетте баға береді. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Критериалды бағалау жүйесінің тұжырымдамалық базасы | |
2 | Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың нормаларын жасаудың ғылыми-теориялық негіздері | |
3 | Критериалды бағалау оқушылардың оқу-танымдық құзыреттілігін қалыптастыру технологиясы ретінде | |
4 | Мектептегі оқушылар жетістіктерін бағалаудағы халықаралық тәжірибе | |
5 | Критериалды бағалаудың мәні | |
6 | Қазіргі білім беру кеңістігі жағдайында оқушылардың әлеуетін дамытудың жолдары | |
7 | Қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар | |
8 | PIZA, TIMSS халықаралық зерттеулері | |
9 | Толық меңгеру критериінің тұжырымдамасы. Оқу мақсаттары. Оқу мақсаттарының функциялары | |
10 | Критериалды бағалау педагогикалық технология ретінде | |
11 | Қалыптастырушы бағалау – критериалды бағалау негізі | |
12 | Жиынтық бағалау және оның түрлері | |
13 | Диагностикалық бағалау | |
14 | Оқушылардың оқу жетістіктерінің мониторингі жүйесі | |
15 | Оқушы жетістігін бағалау құралдары. Портфолио оқушының жетістігін бағалау құралы ретінде |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Жусупова Д.Ж. «Бағалаудың өлшемдік технологиялары» пәні бойынша практикум. Әдістемелік құрал. - Костанай: ҚМПУ, 2020. РМЭБ | |
2 | Р.А. Набуова, А.М. Жұбандыкова. Бағалаудың өлшемдік технологиялары. Оқу құралы. – Алматы, 2019ж | |
3 | Оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесін енгізудің әдіснамалық және оқу-әдістемелік негіздері. Әдістемелік құрал.–Астана: Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы, 2015. РМЭБ | |
4 | Красноборова А.А. Критериальное оценивание в школе: Учебное пособие. - Пермь, 2015. РМЭБ | |
5 | Бахишева С.М. Педагогикалық жобалау: теориясы мен технологиясы. Оқу-әдістемелік құрал. – Алматы, 2014ж. |