Педагогика және психология
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
KB/ KD 3128 Критериалды бағалау Үшінші курс 3 90 1 1 0
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Алимбекова С.

Пәннің мақсаты: Пән аясында білім алушыларға критериалды бағалау жүйесінің мазмұны, оқыту нәтижесін бағалаудың қазіргі құралдары, түрлері, техникалары, механизмі, білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлі, критериалды бағалаудың технологиясы түсіндірілген. Критериалды бағалаудың әдістері, техникалары көрсетіледі. Қалыптастырушы және жиынтық бағалауды ұйымдастыру, бөлім және тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларын әзірлеудің тәсілдері мен әдістері үйретіледі.

-

-

Топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері, бұлттық технология, IT әдісі, Case-study әдісі, Модульдік оқыту технологиясы.

1- педагогикалық өлшеу мен бағалаудың ерекшеліктерін, мүмкіндіктерін меңгерген - білім сапасын бағалаудың жолдарын меңгерген, білім сапасын арттырудың әдістерін тәжірибеде қолдана алады - оқу үдерісінде педагогикалық өлшеу мен бағалауды қолдануға қабілетті - педагогикалық өлшеу мен бағалау кезінде жан жақты ақпараттық технологияларды талдай біледі - білім сапасын арттырудың әдістерін тәжірибеде қолдану дағдыларын көрсетеді; – педагогикалық өлшеу мен бағалаудың әдістерін меңгерген - білімді бағалау үшін топқа педагогикалық кеңестер беруге, пікір алмасуға және өзіндік іс-әрекетте баға береді.
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Критериалды бағалау жүйесінің тұжырымдамалық базасы
2Оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың нормаларын жасаудың ғылыми-теориялық негіздері
3Критериалды бағалау оқушылардың оқу-танымдық құзыреттілігін қалыптастыру технологиясы ретінде
4Мектептегі оқушылар жетістіктерін бағалаудағы халықаралық тәжірибе
5Критериалды бағалаудың мәні
6Қазіргі білім беру кеңістігі жағдайында оқушылардың әлеуетін дамытудың жолдары
7Қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар
8PIZA, TIMSS халықаралық зерттеулері
9Толық меңгеру критериінің тұжырымдамасы. Оқу мақсаттары. Оқу мақсаттарының функциялары
10Критериалды бағалау педагогикалық технология ретінде
11Қалыптастырушы бағалау – критериалды бағалау негізі
12Жиынтық бағалау және оның түрлері
13Диагностикалық бағалау
14Оқушылардың оқу жетістіктерінің мониторингі жүйесі
15Оқушы жетістігін бағалау құралдары. Портфолио оқушының жетістігін бағалау құралы ретінде
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Жусупова Д.Ж. «Бағалаудың өлшемдік технологиялары» пәні бойынша практикум. Әдістемелік құрал. - Костанай: ҚМПУ, 2020. РМЭБ
2Р.А. Набуова, А.М. Жұбандыкова. Бағалаудың өлшемдік технологиялары. Оқу құралы. – Алматы, 2019ж
3Оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесін енгізудің әдіснамалық және оқу-әдістемелік негіздері. Әдістемелік құрал.–Астана: Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы, 2015. РМЭБ
4Красноборова А.А. Критериальное оценивание в школе: Учебное пособие. - Пермь, 2015. РМЭБ
5Бахишева С.М. Педагогикалық жобалау: теориясы мен технологиясы. Оқу-әдістемелік құрал. – Алматы, 2014ж.