Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
KAD 3236 Көркем әдебиет және драма Үшінші курс 8 240 1 3 0
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Есетова Салтанат Махамбетовна

Пән мектепке дейінгі балаларды көркем шығармалар мен ертегілерді  оқуға деген ықыласымен қызығушылығын тәрбиелеуге,  көркем әдебиет шығармалары бойынша драмалық дағдыларды қалыптастыруға, оқытылатын көркем шығармаларды мәнерлеп оқып, талдай білуі,  балаларды театр ойындарына тарту, ертегі кейіпкерлерінің бейнесін сомдауға ықпал етеді. Курсты оқу нәтижесінде студенттер оқылған көркем шығарманың мазмұнын драматизациялауда экспрессивтілік құралдарын қолдана отырып, жеке шығармашылық қабілеттерін білдіру дағдыларын игереді.

жоқ

жоқ

Топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері, Case-study әдісі, топтық жобалық жұмыс әдісі, Модульдік оқыту технологиясы.

1- мектеп жасына дейінгі балалардың психофизиологиялық және жас ерекшеліктерін ескеріп, педагогикалық процестерді ұйымдастырады (ОН5);
2- оқу-тәрбие үдерісінде педагогикалық әдеп ережелерін сақтай отырып, гуманистік педагогика идеяларын қолданады (ОН10);
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Пәннің тәрбиешіні кәсіби дайындаудағы орны.Жазбаша
2Әдеби шығармаларды кейіпкерлендірудің ерекшеліктеріЖазбаша
3Әдеби көркем бейнені жасауда көру және әсердің үйлесімді ету.Ауызша
4Балаларға арналған көркем шығарманы сахналандыру түрлері: сурет театрыАуызша және жазбашаСұрақ-жауап
5Балаларға арналған көркем шығарманы сахналандыру түрлері: стол үсті театрыпрезентация
6Балаларға арналған көркем шығарманы сахналандыру түрлері: көлеңке театрыпрезентация
7Сценарий құру.Жазбаша
8Сахналандырылған шығарманы мәнерлеп оқуға дайындау.презентация
9Көркем сөзді қимыл әрекетпен байланыстырып көрсету, кейіпкерлердің мәнерлі диалогын жандандыру.Ауызша және жазбаша
10Қойылымды көрсетуге даярлық. Қойылымды безендіруАуызша
11Кейіпкердің үні мен сөзі. Репетиция. Мұнда қуыршақ ойынды орындаушылардың бәрінің әрекеттері ұйымдасқан түрде өтуі тиіс.презентация
12Декорация. Реквизит. Театр сахнасының безендірілуі.Сұрақ-жауап
13Сахналық қойылымның көрсетілуі, қойылымды ұйымдастыру.Жазбаша
14Тәрбиелік маңызы бар, сюжетті балалардың игеруіне және драматизация ойынына айналдыруға қиын емес шығармаларды іріктеп алу.Ауызша
15Шығармашылық қызметтің тәжірибесін жинау, педагогикалық шеберлігінің болуы.Ауызша және жазбаша
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11PÇ12
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
11.Жаздықбаева М.Б.Драма. Оқу құралы. Түркістан,- 2020. - 155бет.
22.М.Абаева, С.Мадалиева Сиқырлы кітап. Волшебная кгига. Хрестоматия. Шымкент: «Шикула и К», ЖШС, 2018.- 280бет.
33.Жаздықбаева М.Б. Балаларға базарлық. Түркістан, - 2018 .
44.Жаздықбаева М.Мектепке дейінгі ұйымдарда театрландырылған әрекетті ұйымдастыруға әдістемелік ұсынымдар – Астана, 2016. -36 б.