Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
KAD 3236 | Көркем әдебиет және драма | Үшінші курс | 8 | 240 | 1 | 3 | 0 |
Пән мектепке дейінгі балаларды көркем шығармалар мен ертегілерді оқуға деген ықыласымен қызығушылығын тәрбиелеуге, көркем әдебиет шығармалары бойынша драмалық дағдыларды қалыптастыруға, оқытылатын көркем шығармаларды мәнерлеп оқып, талдай білуі, балаларды театр ойындарына тарту, ертегі кейіпкерлерінің бейнесін сомдауға ықпал етеді. Курсты оқу нәтижесінде студенттер оқылған көркем шығарманың мазмұнын драматизациялауда экспрессивтілік құралдарын қолдана отырып, жеке шығармашылық қабілеттерін білдіру дағдыларын игереді.
жоқ
жоқ
Топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері, Case-study әдісі, топтық жобалық жұмыс әдісі, Модульдік оқыту технологиясы.
1 | - мектеп жасына дейінгі балалардың психофизиологиялық және жас ерекшеліктерін ескеріп, педагогикалық процестерді ұйымдастырады (ОН5); |
2 | - оқу-тәрбие үдерісінде педагогикалық әдеп ережелерін сақтай отырып, гуманистік педагогика идеяларын қолданады (ОН10); |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Пәннің тәрбиешіні кәсіби дайындаудағы орны. | Жазбаша |
2 | Әдеби шығармаларды кейіпкерлендірудің ерекшеліктері | Жазбаша |
3 | Әдеби көркем бейнені жасауда көру және әсердің үйлесімді ету. | Ауызша |
4 | Балаларға арналған көркем шығарманы сахналандыру түрлері: сурет театры | Ауызша және жазбашаСұрақ-жауап |
5 | Балаларға арналған көркем шығарманы сахналандыру түрлері: стол үсті театры | презентация |
6 | Балаларға арналған көркем шығарманы сахналандыру түрлері: көлеңке театры | презентация |
7 | Сценарий құру. | Жазбаша |
8 | Сахналандырылған шығарманы мәнерлеп оқуға дайындау. | презентация |
9 | Көркем сөзді қимыл әрекетпен байланыстырып көрсету, кейіпкерлердің мәнерлі диалогын жандандыру. | Ауызша және жазбаша |
10 | Қойылымды көрсетуге даярлық. Қойылымды безендіру | Ауызша |
11 | Кейіпкердің үні мен сөзі. Репетиция. Мұнда қуыршақ ойынды орындаушылардың бәрінің әрекеттері ұйымдасқан түрде өтуі тиіс. | презентация |
12 | Декорация. Реквизит. Театр сахнасының безендірілуі. | Сұрақ-жауап |
13 | Сахналық қойылымның көрсетілуі, қойылымды ұйымдастыру. | Жазбаша |
14 | Тәрбиелік маңызы бар, сюжетті балалардың игеруіне және драматизация ойынына айналдыруға қиын емес шығармаларды іріктеп алу. | Ауызша |
15 | Шығармашылық қызметтің тәжірибесін жинау, педагогикалық шеберлігінің болуы. | Ауызша және жазбаша |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | 1.Жаздықбаева М.Б.Драма. Оқу құралы. Түркістан,- 2020. - 155бет. | |
2 | 2.М.Абаева, С.Мадалиева Сиқырлы кітап. Волшебная кгига. Хрестоматия. Шымкент: «Шикула и К», ЖШС, 2018.- 280бет. | |
3 | 3.Жаздықбаева М.Б. Балаларға базарлық. Түркістан, - 2018 . | |
4 | 4.Жаздықбаева М.Мектепке дейінгі ұйымдарда театрландырылған әрекетті ұйымдастыруға әдістемелік ұсынымдар – Астана, 2016. -36 б. |