Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
IST 6322 | Киелі мәтіндер интерпретациясы | Екінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | - |
Пән Құран, Інжіл және Тәурат мәтіндерін заманауи әдістерді қолдана отырып, салыстырмалы түрде талдау жасауға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант монотеистік діндердегі сенімге қатысты теологиялық мәтіндерді зерттей отырып, құдай болмысы, пайғамбар, періште, адам, әлем, тағдыр және ақырет сияқты мәселелерді герменевтикалық және семантикалық әдістерді қолданып талдау жасайды. Қасиетті кітаптардағы ортақ мәтіндердің мәні мен мағынасын түсінеді, конфессияаралық қатынастар саласында толеранттылық көзқарас қалыптасады.
-
-
Топпен жұмыс, топтық жобалық жұмыс әдісі, жобалық жұмыс әдісі, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі
1 | теологиялық мәтіндер мен мәселелер бойынша әдебиеттерді дербес зерттеу және ерікті түрде қолданып модификациялайды |
2 | теологиялық мәтіндердің болмысы мен спецификасына қатысты білімді дінтану ғылымының негізгі заманауи концепцияларын қазіргі біртұтас мәдениет қалыптастырудың интеграциялық процесстерінде интеграциялайды |
3 | педагогикалық-психологиялық диагностикалауда жауапкершілікті иемденіп, байланыс орнатады |
4 | мәдениетаралық, этносаралық, конфессияаралық қатынастардағы діни- құқықтық, толеранттылық шарттары мен зайырлылық ұстанымдарын сақтайды |
5 | конструкциялық диалог ауқымындағы іскерліктері мен дағдыларын модификациялайды |
6 | көпмәдениетті, көпэтикалы, копконфессионалды қоғамдағы қарым-қатынас, педагогикалық ынтымақтастықта өзіне жауапкершілік жүктеп, өзара байланысын көрсетеді |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Тафсир ғылымының оқытылуы мен білім беру қызметіндегі мәселелері | Ауызша |
2 | Тафсир тарихының мәселелері және ұсыныстар | Ауызша |
3 | Тафсирді оқыту әдістері | Ауызша |
4 | Құранды түсіндірудегі контексттің маңызы | Ауызша |
5 | Құранды захири және батыни тұрғыдан түсіну | презентация |
6 | Құранды тазалықсыз қолға алу мәселесі | презентация |
7 | Муташабих (мағынасын түсіну қиын) аяттар және олардың түсіндірілуі | Ауызша |
8 | Насх мәселелері | АуызшаЖазбаша |
9 | Құранда шарапат | презентация |
10 | Құран қиссаларын түсіну | презентация |
11 | Гараник оқиғасының тафир маселесі ретінде қарастырылуы | Ауызша |
12 | Құранда эволюциялық жаратылыс пікірінің бағалануы | презентация |
13 | Рейнкарнация талдаулары | презентация |
14 | Жихадқа байланысты аяттардың тафсирленуі | презентация |
15 | Тафсир ғылымының маңызы | Ауызша |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Исламдық дереккөздерді интерпретациялау әдістері, оқу құралы, -Алматы 2020, Қ.С.Бағашаров | |
2 | Тәпсір тарихы және әдістемесі. Оқу құралы. Ж. Е. Нурматов. - Шымкент : Әлем, 2020 | |
3 | Тәпсір әдістемесі, И. Чалышкан. - Анкара : [б. и.], 2016 |