Педагогика және психология
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
IBB2203 Инклюзивті білім беру Екінші курс 3 90 1 1 0
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Арыстанбаева Алия

Пәннің мақсаты: Арнайы білім беруді қажет ететін,  даму мүмкіндігі шектеулі балаларды қалыпты дамыған балалармен бірге әлеуметтендіру,  дамыту, өмірге бейімдеу жолдары көрсетіледі. Инклюзивті білім берудің теориялық-әдістемелік негіздері, ұстанымдары, формалары, әдіс-тәсілдері туралы ғылыми білімдер жүйесімен және ерекше білім беруді қажет ететін балаларға арнайы қолдау көрсету әдіс-тәсілдері таныстырылады.

 Психология

Топпен жұмыс,  сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, Топпен жұмыс. IT әдісі.

1-оқу-тәрбие үдерісін әдістемелік қамтамасыз етуді біледі; -оқушылардың жас ерекшелік дамуындағы психофизиологиялық ерекшеліктерді есепке ала отырып, диагностикалайды, нәтижелерін қолдана біледі; (ОН4).
2-ерекше білім алу қажеттілігі бар тұлғаға педагогикалық қолдау көрсетеді -инклюзивті білім беру ұстанымдарын және бағалау мен басқаруды оқу-тәрбие үдерісінде нормативті реттеуді біледі (ОН5)
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Инклюзивті білім беру пәні.
2Инклюзивті білім беру моделі
3Инклюзивті білім берудің халықаралық тәжірибесі.
4Мүмкіндігі шектеулі түрлі категориядағы балаларға инклюзивті білім беру жағдайлары.
5Жалпы білім беретін мектептердегі мүмкіндігі шектеулі балаларға білім беру үрдісінде теориялық жағынан ықпал ету.
6Сенсорлық бұзылысы бар балаларды жалпы білім беру үрдісіне қосу
7Тірек-қимыл аппараты зақымдалған балаларды жалпы білім беру үрдісіне қосу
8Зияты зақымдалған балаларды жалпы білім беру үрдісіне қосу
9Эмоционалды-ерік сферасы зақымдалған балаларды жалпы білім беру үрдісіне қосу
10Мүмкіндігі шектеулі тұлғаларды жалпы білім беру үрдісіне қосудың вариативті формалары
11Жалпы білім беру ұйымдарындағы инклюзивті үрдістің құқықтық негіздері.
12Интеграциялық оқыту жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастыру
13Білім берудегі инклюзивті үрдісті басқару
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Назарова Н.М. Инклюзивное образование: методология, практика, технологии: Учебное пособие. - М., 2015. РМЭБ
2Тебенова К.С. Дамуында ауытқулары бар балалар. Оқу құралы. Эверо, 2016 РМЭБ
3Құраст. А.К. Рсалдинова, А.М. Кемешова. Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше қажеттіліктері бар оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың жолдары. Әдістемелік нұсқаулық. Алматы: Өрлеу, 2019
4М.Оспанбаева Инклюзивті білім беру мазмұны және әдістемесі: оқу құралы, - Алматы, Қазақ университеті, 2019 ж.
5Г.Б.Ибатова, Г.С.Оразаева Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беру жағдайында логопедиялық жұмыстың ұйымдастырылуы және мазмұны. Оқу құралы. Алматы, 2014. http://rmebrk.kz
6Жолдасбеков А.А., Примбетова С.К. Денсаулық психологиясы. Оқуқұралы. - Алматы: «Эверо» баспасы, 2020 http://elib.kz/