Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
IBB2203 | Инклюзивті білім беру | Екінші курс | 3 | 90 | 1 | 1 | 0 |
Пәннің мақсаты: Арнайы білім беруді қажет ететін, даму мүмкіндігі шектеулі балаларды қалыпты дамыған балалармен бірге әлеуметтендіру, дамыту, өмірге бейімдеу жолдары көрсетіледі. Инклюзивті білім берудің теориялық-әдістемелік негіздері, ұстанымдары, формалары, әдіс-тәсілдері туралы ғылыми білімдер жүйесімен және ерекше білім беруді қажет ететін балаларға арнайы қолдау көрсету әдіс-тәсілдері таныстырылады.
Психология
Топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, Топпен жұмыс. IT әдісі.
1 | -оқу-тәрбие үдерісін әдістемелік қамтамасыз етуді біледі; -оқушылардың жас ерекшелік дамуындағы психофизиологиялық ерекшеліктерді есепке ала отырып, диагностикалайды, нәтижелерін қолдана біледі; (ОН4). |
2 | -ерекше білім алу қажеттілігі бар тұлғаға педагогикалық қолдау көрсетеді -инклюзивті білім беру ұстанымдарын және бағалау мен басқаруды оқу-тәрбие үдерісінде нормативті реттеуді біледі (ОН5) |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Инклюзивті білім беру пәні. | |
2 | Инклюзивті білім беру моделі | |
3 | Инклюзивті білім берудің халықаралық тәжірибесі. | |
4 | Мүмкіндігі шектеулі түрлі категориядағы балаларға инклюзивті білім беру жағдайлары. | |
5 | Жалпы білім беретін мектептердегі мүмкіндігі шектеулі балаларға білім беру үрдісінде теориялық жағынан ықпал ету. | |
6 | Сенсорлық бұзылысы бар балаларды жалпы білім беру үрдісіне қосу | |
7 | Тірек-қимыл аппараты зақымдалған балаларды жалпы білім беру үрдісіне қосу | |
8 | Зияты зақымдалған балаларды жалпы білім беру үрдісіне қосу | |
9 | Эмоционалды-ерік сферасы зақымдалған балаларды жалпы білім беру үрдісіне қосу | |
10 | Мүмкіндігі шектеулі тұлғаларды жалпы білім беру үрдісіне қосудың вариативті формалары | |
11 | Жалпы білім беру ұйымдарындағы инклюзивті үрдістің құқықтық негіздері. | |
12 | Интеграциялық оқыту жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастыру | |
13 | Білім берудегі инклюзивті үрдісті басқару |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Назарова Н.М. Инклюзивное образование: методология, практика, технологии: Учебное пособие. - М., 2015. РМЭБ | |
2 | Тебенова К.С. Дамуында ауытқулары бар балалар. Оқу құралы. Эверо, 2016 РМЭБ | |
3 | Құраст. А.К. Рсалдинова, А.М. Кемешова. Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше қажеттіліктері бар оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың жолдары. Әдістемелік нұсқаулық. Алматы: Өрлеу, 2019 | |
4 | М.Оспанбаева Инклюзивті білім беру мазмұны және әдістемесі: оқу құралы, - Алматы, Қазақ университеті, 2019 ж. | |
5 | Г.Б.Ибатова, Г.С.Оразаева Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беру жағдайында логопедиялық жұмыстың ұйымдастырылуы және мазмұны. Оқу құралы. Алматы, 2014. http://rmebrk.kz | |
6 | Жолдасбеков А.А., Примбетова С.К. Денсаулық психологиясы. Оқуқұралы. - Алматы: «Эверо» баспасы, 2020 http://elib.kz/ |