| Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| IAAZSHBBZh 6306 | Іс-әрекет арқылы зерттеу шеттілдік білім беру жүйесінде | Бірінші курс | 5 | 3 | 1 | 2 | 0 |
«Іс-әрекет арқылы зерттеу шеттілдік білім беру жүйесінде» пәні қазіргі таңдағы заманауи оқытудың бір бөлімі болып табылады. Оқыту және оқу үдерісін жақсартуда сыни достардың ролін, іс-әрекет арқылы зерттеудің әлемдік және отандық білім беру жүйесіндегі маңыздылығын қарастырады.
Әдістемелік зерттеудің әдіснамасы
Ағылшын әдебиетін оқыту әдістемесі.
1. топпен жұмыс, блиц-сұрақтар
2. сын тұрғысынан ойлау
3. миға шабуыл
4. кейс-стади, дамыта оқыту әдісі
5. постер қорғау
6. джигсо әдісі
7. креативтілік оқыту әдістері
| 1 | 1 - кәсіби және тұлғалық тұрғыдан өсуге деген жауапкершілігін сезінеді және өзіне жүктейді. |
| 2 | 2 - өз уақытын тиімді ұйымдастыруды тексереді, баға береді. |
| 3 | 3 - кәсіби және ғылыми мәселелерді шешу ауқымындағы іскерліктері мен дағдыларын дәлдікпен жүзеге асырады, көпмәдениетті, көпэтикалы, копконфессионалды қоғамдағы қарым-қатынас, кәсіби ынтымақтастықта өзіне жауапкершілік жүктейді. |
| Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
|---|---|---|
| 1 | Кіріспе: Әрекетті зерттеу дегеніміз не | |
| 2 | Іс-әрекетті зерттеу процесі | |
| 3 | Іс-әрекетті зерттеуде қолданылатын әртүрлі әдістер | |
| 4 | Білім берудегі іс-әрекетті зерттеудің рөлі | |
| 5 | Іс-әрекеттегі зерттеулер мен оқу-әдістемелік зерттеулердің айырмашылығы | |
| 6 | Білім берудегі іс-әрекетті зерттеудің рөлі | |
| 7 | Іс-әрекетті зерттеудің пайдасы | |
| 8 | Мүдделі тараптарды және олардың мүдделерін анықтау және талдаудың маңыздылығы | |
| 9 | Іс-әрекеттегі зерттеудегі теорияларды нақтылау | |
| 10 | Іс-әрекетті зерттеудің түрлері | |
| 11 | Іс-әрекетті зерттеудің негізгі теориялары | |
| 12 | Іс-әрекетті зерттеудегі әрекетті оқытудың рөлі | |
| 13 | Іс-әрекетті зерттеудегі рефлексиялық тәжірибенің әртүрлі үлгілері | |
| 14 | Іс-әрекетті зерттеу процесіндегі оқу топтарының мақсаты | |
| 15 | Іс-әрекеттегі зерттеулер мен оқу-әдістемелік зерттеулердің айырмашылығы |
| PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 |
|---|
| Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
|---|---|---|
| 1 | 1 Лин С. Нортон. Оқыту мен оқудағы іс-әрекетті зерттеу. Routledge, 2019 жыл | |
| 2 | 2. Алек Фишер. Сыни тұрғыдан ойлау. Кіріспе. Екінші басылым, 2013 ж. | |
| 3 | 3. М.М. Акешова, Г.Ризаходжаева. Шығармашылық және сыни тұрғыдан ойлау. Әдістемелік құрал. Тұран баспасы, 2017 | |
| 4 | 4 http://www.oise.utoronto.ca/~ctd/networks/journal/Vol%203(1).2010april/Article | |
| 5 | 5.http://www.oise.utoronto.ca/~ctd/networks/journal/Vol%202(2).2019oct/review3. |