Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
HZh 3308 | Хор жүргізу | Үшінші курс | 4 | 120 | 1 | 2 |
Білім алушыларда дирижерлік кешенді қалыптастыру, балалар өнер және музыкалық мектептерде, қосымша білім беру және жалпы білім беру мекемелерінде хор ұжымының дирижері және хор пәндерінің оқытушысы ретінде одан әрі практикалық қызмет үшін қажетті көлемде білім мен дағдыларды көрсете алатын білікті мамандарды тәрбиелеу мақсатында зерделенеді.
Хорды дирижерлау IІІ, ІV; Хор класы ІІ, ІІІ
Хорды дирижерлау I, IІ; Хор класы І, Гармония
Топпен жұмыс, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, модульдік оқыту технологиясы әдісі, миға шабуыл, дамыта оқыту әдісі, кәсәби шеберлікті арттыру әдісі, музыкалық-педагогиялық технологиялар әдісі.
Мүмкіндігі шектеулі білімгерлер үшін құрылымдық бөлімдермен бірлесіп, мамандандырылған бейімдеу пәндерін (модульдерін) енгізудің оқыту әдістерін, формаларын, бақылау түрі мен уақыт мөлшерін пән оқытушысы өзгерте алады.
1 | Зерттелетін салада мәліметтерді жинақтау және сыни көзқараспен талдау нәтижесінде өз бетінше шешімдер қабылдау арқылы көшбасшылық қабілетті қалыптастырады. |
2 | Дирижерлік-хор дағдыларын, сондай-ақ дауыс қою, вокалдық-хор репертуарын таңдау, музыкалық аспаптарда ойнау тәсілдерін қалыптастыра отырып, хормен жұмыс істеу кезінде орындаушылық шеберлікті арттырады. |
3 | ПОН 3 – талдау нәтижесінде өз бетінше шешімдер қабылдау арқылы хор ұжымының көшбасшылық қабілеттерін мектепте хор жүргізуде қолданады. |
4 | ПОН 4 – балалардың жас ерекшелігіне дауыс мүмкіндігін, жас шамасына қарай дауысын қалыптастырады, вокалдық-хор репертуарын таңдау, талдау, үйрету мен орындауға дағдыланған. Хор ұжымын үйымдастыру, жұмыс жасау қызметін меңгерген, дирижерлік-хор дағдыларын қолданып хорға жетекшілік етеді. |
5 | ПОН 5 – аспаптық және әншілік орындаушылық шеберлігі қалыптасқан, халық әндері, Қазақстан композиторларының әндерін, шетел туындыларын орындауға қабілетті. |
6 | ПОН 6 – хордың көркемдік жетешісі, дирижеры ретінде ерекше қасиеттерін іс-жүзінде дайындық пен сахнада жүзеге асырады. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Ресей кәсіби хорлар. | |
2 | Қазақстандағы хор мәдениетінің дамуы. | |
3 | Халық педагогикасындағы эстетикалық тәрбие берудегі хордың алатын орны. | |
4 | Хор өнерін өркендету шаралары және көрнекті хор дирижерлары мен композиторлары. | |
5 | Мәдени ағарту салалары: театр, оқушылар сарайы, мектеп, түрлі қоғамдық үйымдар. | |
6 | Хор жанрлары. Хордың түрлері. | |
7 | Хор ұжымдарын үйымдастыру жұмыстары. | |
8 | Вокалды-хор техникасының элементтері. | |
9 | Интонация, строймен жұмыс жасаудағы дирижердің рөлі. | |
10 | Хордағы көркем-мәнерлеп орындаудың негізгі амалдары. | |
11 | Репертуар таңдаудың маңызы. | |
12 | Хор шығармаларымен жұмыс жасау барысында көркем жетекшінің тәсілдері. | |
13 | Балаларды ән айтуға оқытудың дидактикалық негіздері. | |
14 | Балаларға шығарманы үйрету барысындағы дирижер қимылының рөлі. | |
15 | Дирижер мамандықтарын даярлау ісі. Сахнаға шығар алдында дирижердың ерекше қасиеттері. |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 | PÇ13 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | 1. Тобагабылова А.Ж., Хор жүргізу. Оқу құралы. Шымкент: «Әлем» баспаханасы, 2019. – 196 б. | |
2 | 2. Сыдыкова Р.Ш., Р.Салманов, А.А.Абирова, А.Т.Досбаганбетова, А.Ж.Тобагабылова, Д.Н. Ельжанов, К.А.Есдаулетова Хрестоматия по казахской хоровой музыке.Том ІІ, Шымкент: Типография «Әлем», 2019. – 216 с. | |
3 | 3. Күздеубаева А.Б., Студенттердің хорына арналған шығармалар жинағы. Оқу құралы. Шымкент: «Музыкалы-инновациялық лабораториясы», 2020. | |
4 | 4. Богданова З.Н.,Утешева А.Ж. Хор класы және хормен жұмыс істеу практикумы. Оқу құралы. Шымкент. Музыкалы-инновациялық лабораториясы». 2020. | |
5 | 5. Гевич С.Н. Хоровой класс. Учебное пособие. Шымкент: РСИУ. «Музыкалы-инновациялық лабораториясы». 2019. | |
6 | 1. Гевич С.Н., Хоровой класс. Учебное пособие Шымкент: РСИУ, 2019. |