Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
HKІ 4319 | Хор класы ІІI | төртінші курс | 5 | 150 | - | 3 | - |
Музыкалық шығарманы көркемдік-техникалық және стилистикалық игеру, шығармашылық музыкалық ұжымды өз бетінше басқару дағдыларын қалыптастыру арқылы ұжымдық музыкалау, орындаушылық техника дағдыларын жетілдіру мақсатында зерттеледі. Хордың вокалды хор техникасының элементтерін игере отырып, студенттер а капелланың хор шығармаларындағы музыкалық формаларды талдайды.
-
Хор класы ІІ
Топпен жұмыс, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, модульдік оқыту технологиясы әдісі, миға шабуыл, дамыта оқыту әдісі, кәсәби шеберлікті арттыру әдісі, музыкалық-педагогиялық технологиялар әдісі.
Мүмкіндігі шектеулі білімгерлер үшін құрылымдық бөлімдермен бірлесіп, мамандандырылған бейімдеу пәндерін (модульдерін) енгізудің оқыту әдістерін, формаларын, бақылау түрі мен уақыт мөлшерін пән оқытушысы өзгерте алады.
1 | Дирижерлік-хор дағдыларын, сондай-ақ дауыс қою, вокалдық-хор репертуарын таңдау, музыкалық аспаптарда ойнау тәсілдерін қалыптастыра отырып, хормен жұмыс істеу кезінде орындаушылық шеберлікті арттырады |
2 | Музыкалық шығармашылықты, эмоционалды экспрессивтілікті дамытуға ықпал ететін музыкалық білім беру саласындағы инновациялық технологияларды қолдана отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлайды |
3 | ПОН 3– хордың көркемдік жетешісі, дирижеры ретінде ерекше қасиеттерін іс-жүзінде дайындық пен сахнада жүзеге асырады. |
4 | ПОН 4 – Хор ұжымының оқу-тәрбие процесін жоспарлай алады. Хорды түрлеріне қарай ажырата алады, соған сәйкес үйымдастыру жұмыстарын жүргізеді. |
5 | ПОН 5 – Шығармамен жұмыс жасауда эмоционалды экспрессивтілікті дамытуға ықпал ететін музыкалық білім беру саласындағы инновациялық технологияларды қолдана алады. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Хор ұжымымен жұмыс жасау барысы: ұйымдастыру мен дайынды, сахналық орындаушылығы. | |
2 | Мектептегі балалар хор ұжымына репертуар таңдаудың маңыздылығы мен принциптері. Хор шығармаларын ұжымға үйретуді ұйымдастыру. | |
3 | Музыкалық шығарманың көркем образын ашу. Репертуардағы музыкалық шығармалармен жұмыс жасау. | |
4 | Хор шығармаларын ұжымға үйретудің кезеңдерін ұйымдастыру. Хор жетекшісі, оның хор ұжымымен қарым-қатынасы. Хорды дауыстарға бөлу. Хордағы тәртіпті қадағалау. Хорды дұрыс орналастыру. | |
5 | Берілген шығармаларға талдау жасау. Әуенін аспапта ойнай білу. Өзіне тиісті дауыс партиясын айту. Дирижерлау. | |
6 | Динамикалық белгілерімен жұмыс жасау. Дикция, артикуляцияға көніл бөлу. Сөз соңының жұмсақ аяқталу дағдылығы. | |
7 | Көркем мәнерлік: тиянақты деммен р, рр дыбысталуымен толық дыбысталу f, шығармалардың көркем бейнесін ашудағы әсерлер | |
8 | Көркемдік бейнені беру үшін музыкалық мәнерліктің барлық құралдарын пайдалану, шығарманы орындаушылықпен айналысу | |
9 | Шығарманың жанрлық және стильдік ерекшеліктерін ескертіп, ән салу үлгісімен айналысу | |
10 | Шығармаларда вокалдық техниканы пайдалану. Әйелдер, ерлер дауысының сипаттамасы. Төмен және жоғары ноталарды алу, ашық және жабық дыбыстарды айту. | |
11 | Хорға арналған вокалды жаттығулар. Шығарманың жекелеген қиын фразалармен жұмыс жасау. | |
12 | Дыбыс легінің түрлі тәсілдеріне арналған жаттығулар: легато, маркато, стаккато. | |
13 | Кәсіби-көркемдік орындау шеберлігін дамыту. | |
14 | Аралас хорға арналған шығармамен жұмыс жасау. Әр партияны мұқият және жеке үйрету (жеке партиялармен жұмыс) а) С., - А., сольфеджиолау б) Т., - Б., сольфеджиолау | |
15 | Хор ұжымдарымен жұмыс жасау әдістемесі. |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 | PÇ13 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | 1. Тобагабылова А.Ж., Хор жүргізу. Оқу құралы. Шымкент: «Әлем» баспаханасы, 2019. – 196 б. | |
2 | 2. Сыдыкова Р.Ш., Р.Салманов, А.А.Абирова, А.Т.Досбаганбетова, А.Ж.Тобагабылова, Д.Н. Ельжанов, К.А.Есдаулетова Хрестоматия по казахской хоровой музыке.Том ІІ, Шымкент: Типография «Әлем», 2019. – 216 с. | |
3 | 3. Күздеубаева А.Б., Студенттердің хорына арналған шығармалар жинағы. Оқу құралы. Шымкент: «Музыкалы-инновациялық лабораториясы», 2020. | |
4 | 4. Богданова З.Н.,Утешева А.Ж. Хор класы және хормен жұмыс істеу практикумы. Оқу құралы. Шымкент. Музыкалы-инновациялық лабораториясы». 2020. | |
5 | 5. Гевич С.Н. Хоровой класс. Учебное пособие. Шымкент: РСИУ. «Музыкалы-инновациялық лабораториясы». 2019. | |
6 | 6. Гевич С.Н., Хоровой класс. Учебное пособие Шымкент: РСИУ, 2019. |