Музыкалық білім
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
HKІ 4319 Хор класы ІІI төртінші курс 5 150 - 3 -
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Тобагабылова Айжан Жунусовна

Музыкалық шығарманы көркемдік-техникалық және стилистикалық игеру, шығармашылық музыкалық ұжымды өз бетінше басқару дағдыларын қалыптастыру арқылы ұжымдық музыкалау, орындаушылық техника дағдыларын жетілдіру мақсатында зерттеледі. Хордың вокалды хор техникасының элементтерін игере отырып, студенттер а капелланың хор шығармаларындағы музыкалық формаларды талдайды.

-

Хор класы ІІ

Топпен жұмыс, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, модульдік оқыту технологиясы әдісі, миға шабуыл, дамыта оқыту әдісі, кәсәби шеберлікті арттыру әдісі, музыкалық-педагогиялық технологиялар әдісі.  

Мүмкіндігі шектеулі білімгерлер үшін құрылымдық бөлімдермен бірлесіп, мамандандырылған бейімдеу пәндерін (модульдерін) енгізудің оқыту әдістерін, формаларын, бақылау түрі мен уақыт мөлшерін пән оқытушысы өзгерте алады.

1Дирижерлік-хор дағдыларын, сондай-ақ дауыс қою, вокалдық-хор репертуарын таңдау, музыкалық аспаптарда ойнау тәсілдерін қалыптастыра отырып, хормен жұмыс істеу кезінде орындаушылық шеберлікті арттырады
2Музыкалық шығармашылықты, эмоционалды экспрессивтілікті дамытуға ықпал ететін музыкалық білім беру саласындағы инновациялық технологияларды қолдана отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлайды
3ПОН 3– хордың көркемдік жетешісі, дирижеры ретінде ерекше қасиеттерін іс-жүзінде дайындық пен сахнада жүзеге асырады.
4ПОН 4 – Хор ұжымының оқу-тәрбие процесін жоспарлай алады. Хорды түрлеріне қарай ажырата алады, соған сәйкес үйымдастыру жұмыстарын жүргізеді.
5ПОН 5 – Шығармамен жұмыс жасауда эмоционалды экспрессивтілікті дамытуға ықпал ететін музыкалық білім беру саласындағы инновациялық технологияларды қолдана алады.
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Хор ұжымымен жұмыс жасау барысы: ұйымдастыру мен дайынды, сахналық орындаушылығы.
2Мектептегі балалар хор ұжымына репертуар таңдаудың маңыздылығы мен принциптері. Хор шығармаларын ұжымға үйретуді ұйымдастыру.
3Музыкалық шығарманың көркем образын ашу. Репертуардағы музыкалық шығармалармен жұмыс жасау.
4Хор шығармаларын ұжымға үйретудің кезеңдерін ұйымдастыру. Хор жетекшісі, оның хор ұжымымен қарым-қатынасы. Хорды дауыстарға бөлу. Хордағы тәртіпті қадағалау. Хорды дұрыс орналастыру.
5Берілген шығармаларға талдау жасау. Әуенін аспапта ойнай білу. Өзіне тиісті дауыс партиясын айту. Дирижерлау.
6Динамикалық белгілерімен жұмыс жасау. Дикция, артикуляцияға көніл бөлу. Сөз соңының жұмсақ аяқталу дағдылығы.
7Көркем мәнерлік: тиянақты деммен р, рр дыбысталуымен толық дыбысталу f, шығармалардың көркем бейнесін ашудағы әсерлер
8Көркемдік бейнені беру үшін музыкалық мәнерліктің барлық құралдарын пайдалану, шығарманы орындаушылықпен айналысу
9Шығарманың жанрлық және стильдік ерекшеліктерін ескертіп, ән салу үлгісімен айналысу
10Шығармаларда вокалдық техниканы пайдалану. Әйелдер, ерлер дауысының сипаттамасы. Төмен және жоғары ноталарды алу, ашық және жабық дыбыстарды айту.
11Хорға арналған вокалды жаттығулар. Шығарманың жекелеген қиын фразалармен жұмыс жасау.
12Дыбыс легінің түрлі тәсілдеріне арналған жаттығулар: легато, маркато, стаккато.
13Кәсіби-көркемдік орындау шеберлігін дамыту.
14Аралас хорға арналған шығармамен жұмыс жасау. Әр партияны мұқият және жеке үйрету (жеке партиялармен жұмыс) а) С., - А., сольфеджиолау б) Т., - Б., сольфеджиолау
15Хор ұжымдарымен жұмыс жасау әдістемесі.
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11PÇ12PÇ13
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
11. Тобагабылова А.Ж., Хор жүргізу. Оқу құралы. Шымкент: «Әлем» баспаханасы, 2019. – 196 б.
22. Сыдыкова Р.Ш., Р.Салманов, А.А.Абирова, А.Т.Досбаганбетова, А.Ж.Тобагабылова, Д.Н. Ельжанов, К.А.Есдаулетова Хрестоматия по казахской хоровой музыке.Том ІІ, Шымкент: Типография «Әлем», 2019. – 216 с.
33. Күздеубаева А.Б., Студенттердің хорына арналған шығармалар жинағы. Оқу құралы. Шымкент: «Музыкалы-инновациялық лабораториясы», 2020.
44. Богданова З.Н.,Утешева А.Ж. Хор класы және хормен жұмыс істеу практикумы. Оқу құралы. Шымкент. Музыкалы-инновациялық лабораториясы». 2020.
55. Гевич С.Н. Хоровой класс. Учебное пособие. Шымкент: РСИУ. «Музыкалы-инновациялық лабораториясы». 2019.
66. Гевич С.Н., Хоровой класс. Учебное пособие Шымкент: РСИУ, 2019.