Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
HKІ 3255 | Хор класы ІІ | Үшінші курс | 5 | 150 | - | 3 |
«Хор сыныбы II» пәні вокалды-хор, ән айту дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Практикалық сабақтарда студенттер хор өнерінің дамуы, музыкалық - хор музыкасы саласындағы көрнекті дирижерлер мен композиторлар туралы білім алады. Студенттер болашақ музыка мұғалімі ретінде болашақ кәсіби қалыптасуы үшін қажетті хор ұжымының жетекшісі болу үшін практикалық білім мен дағдыларды меңгереді.
Хор класы ІІІ
Хор класы І
Топпен жұмыс, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, модульдік оқыту технологиясы әдісі, миға шабуыл, дамыта оқыту әдісі, кәсәби шеберлікті арттыру әдісі, музыкалық-педагогиялық технологиялар әдісі.
Мүмкіндігі шектеулі білімгерлер үшін құрылымдық бөлімдермен бірлесіп, мамандандырылған бейімдеу пәндерін (модульдерін) енгізудің оқыту әдістерін, формаларын, бақылау түрі мен уақыт мөлшерін пән оқытушысы өзгерте алады.
1 | Музыкалық шығармашылықты, эмоционалды экспрессивтілікті дамытуға ықпал ететін музыкалық білім беру саласындағы инновациялық технологияларды қолдана отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлайды |
2 | ПОН 2 – Шығармамен жұмыс жасауда эмоционалды экспрессивтілікті дамытуға ықпал ететін музыкалық білім беру саласындағы инновациялық технологияларды қолдана алады. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Хор орындаушылығы. Хор партияларының сипаты. Әйелдер дауыстары. Ерлер дауыстары. Балалар хорының дауыстары. | |
2 | Жылдам темптегі шығармалар. Жай темпте шығармалар. Паузамен шектелмеген музыкалық фразалар арасында қысқа тыныс алу. | |
3 | Репертуар таңдау. Диапазон кеңдігі. Орташа темптегі шығармаларды хор ұжымымен бастап айтқызу. | |
4 | Репертуармен жұмыс. Партитуралармен жұмыс. Хордағы ансамбль. | |
5 | Дауыстың тембрліқ сапасына жете көңіл бөлу. Регистр тегістігі. | |
6 | Әншілік дауыстың жеке тембрі. Хормейстрлік қойылым. Ән айтудағы артикуляцияның маңызы мен мақсаты. Репертуармен жұмыс. | |
7 | Интонация мен строй жазықтықтағы және биіктігі строй. | |
8 | Үш және төрт дауысты шығармаларда жұмыс жасау. Қазақ және шетел композиторларының хор шығармашылығымен таныстыру. | |
9 | Халық әндері мен халық композиторларының шығармашылығымен таныстыру. | |
10 | Модуляциялар, ладтың тұрақты және тұрақсыз сатылары. Есту қабілетін жетілдіру. Интервалдарды, аккордтарды мелодиялық және гармониялық тұрғыда ажырата білу қабілеттігін дамыту. | |
11 | Шығармаларды унисонда айту, хордағы жекелеген қиын фразалармен жұмыс жасау. Ансамбль дағдылығы. Дикциялық дағдылық. Мәнерлеп орындаудың негізгі амалдары. | |
12 | Дыбыс легінің түрлі тәсілдеріне арналған жаттығулар: легато, маркато, стаккато. | |
13 | Репертуармен жұмыс. Шығарманың көркем бейнесі. | |
14 | Аралас хорға арналған шығармамен жұмыс жасау. Әр партияны мұқият және жеке үйрету (жеке партиялармен жұмыс) а) С.,- А., сольфеджиолау б) Т.,- Б., сольфеджиолау. Партия қабылдау. | |
15 | Репертуардағы шығармаларды көркем-мәнерлі орындау. |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 | PÇ13 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | 1. Тобагабылова А.Ж., Хор жүргізу. Оқу құралы. Шымкент: «Әлем» баспаханасы, 2019. – 196 б. | |
2 | 2. Сыдыкова Р.Ш., Р.Салманов, А.А.Абирова, А.Т.Досбаганбетова, А.Ж.Тобагабылова, Д.Н. Ельжанов, К.А.Есдаулетова Хрестоматия по казахской хоровой музыке.Том ІІ, Шымкент: Типография «Әлем», 2019. – 216 с. | |
3 | 3. Күздеубаева А.Б., Студенттердің хорына арналған шығармалар жинағы. Оқу құралы. Шымкент: «Музыкалы-инновациялық лабораториясы», 2020. | |
4 | 4. Богданова З.Н.,Утешева А.Ж. Хор класы және хормен жұмыс істеу практикумы. Оқу құралы. Шымкент. Музыкалы-инновациялық лабораториясы». 2020. | |
5 | 5. Гевич С.Н. Хоровой класс. Учебное пособие. Шымкент: РСИУ. «Музыкалы-инновациялық лабораториясы». 2019. | |
6 | 6. Гевич С.Н., Хоровой класс. Учебное пособие Шымкент: РСИУ, 2019. |