Музыкалық білім
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
HK 3254 Хор класы І Үшінші курс 5 150 1 2
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Тобагабылова Айжан Жунусовна

Студенттерде академиялық хорда вокалдық-хор мен ән айту дағдыларын тәрбиелеу, музыкалық-шығармашылық қабілеттерін дамыту, хор репертуарын оқу және орындау процесінде әлеуметтік, мәдени және жеке айырмашылықтарды толерантты қабылдау мақсатында зерттеледі. Білім алушылар хор ұжымында, ән айту тәсілдерінде, өздерінің a cappella партиясын үйренуде бастапқы оқыту тәсілдерін меңгереді.

Хор класы ІІ

Хор дирижерлау  І

Топпен жұмыс, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, модульдік оқыту технологиясы әдісі, миға шабуыл, дамыта оқыту әдісі, кәсәби шеберлікті арттыру әдісі, музыкалық-педагогиялық технологиялар әдісі.  

Мүмкіндігі шектеулі білімгерлер үшін құрылымдық бөлімдермен бірлесіп, мамандандырылған бейімдеу пәндерін (модульдерін) енгізудің оқыту әдістерін, формаларын, бақылау түрі мен уақыт мөлшерін пән оқытушысы өзгерте алады.

1Дирижерлік-хор дағдыларын, сондай-ақ дауыс қою, вокалдық-хор репертуарын таңдау, музыкалық аспаптарда ойнау тәсілдерін қалыптастыра отырып, хормен жұмыс істеу кезінде орындаушылық шеберлікті арттырады
2Музыкалық шығармашылықты, эмоционалды экспрессивтілікті дамытуға ықпал ететін музыкалық білім беру саласындағы инновациялық технологияларды қолдана отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлайды
3ПОН 3– хордың көркемдік жетешісі, дирижеры ретінде ерекше қасиеттерін іс-жүзінде дайындық пен сахнада жүзеге асырады.
4ПОН 4 – Хор ұжымының оқу-тәрбие процесін жоспарлай алады. Хорды түрлеріне қарай ажырата алады, соған сәйкес үйымдастыру жұмыстарын жүргізеді.
5ПОН 5 – Шығармамен жұмыс жасауда эмоционалды экспрессивтілікті дамытуға ықпал ететін музыкалық білім беру саласындағы инновациялық технологияларды қолдана алады.
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Кіріспе. Хордың маңызы мен мақсаты. Хор өнерінің қалыптасуы мен дамуы. Қазақстандағы хор өнерінің өркендеп дамуы. Вокалды-хор жаттығулар
2Вокалдық жұмыстардың мақсаты мен мазмұны. Ән айту ережелері. Әншінің тыныс: а) жылдам темпте тыныс алу; б) жай темпте тыныс алу; в) паузамен шектелмеген музыкалық фразалар арасында қысқа тыныс алу.
3Үласпалы тыныс алу. Орташа екпіндегі шығармалар.
4Дыбыстың пайда болуы: а) кантиленалы; б) икемділігі; в) жылжымалылығы.
5Жастар мен балалардың шығармашылық әлеуетін дамыту. Хор өнерінің қазіргі заманғы бағыттары. Жастар мен балалардың шығармашылық жетілуін хор өнеріне арқылы дамыту.
6Хор жанрлары. Хордың түрлері.
7Хор ұжымдарын үйымдастыру жұмыстары.
8Вокалды-хор техникасының элементтері.
9Интонация, строймен жұмыс жасаудағы дирижердің рөлі.
10Хордағы көркем-мәнерлеп орындаудың негізгі амалдары.
11Репертуар таңдаудың маңызы. Хор репертуарымен жұмыс жасау әдістері. Концерттік орындаушылық.
12Хор шығармаларымен жұмыс жасау барысында көркем жетекшінің тәсілдері.
13Балаларды ән айтуға оқытудың дидактикалық негіздері.
14Балаларға шығарманы үйрету барысындағы дирижер қимылының рөлі
15Дирижер мамандықтарын даярлау ісі. Сахнаға шығар алдында дирижердың ерекше қасиеттері.
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11PÇ12PÇ13
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
11. Тобагабылова А.Ж., Хор жүргізу. Оқу құралы. Шымкент: «Әлем» баспаханасы, 2019. – 196 б.
22. Сыдыкова Р.Ш., Р.Салманов, А.А.Абирова, А.Т.Досбаганбетова, А.Ж.Тобагабылова, Д.Н. Ельжанов, К.А.Есдаулетова Хрестоматия по казахской хоровой музыке.Том ІІ, Шымкент: Типография «Әлем», 2019. – 216 с.
33. Күздеубаева А.Б., Студенттердің хорына арналған шығармалар жинағы. Оқу құралы. Шымкент: «Музыкалы-инновациялық лабораториясы», 2020.
44. Богданова З.Н.,Утешева А.Ж. Хор класы және хормен жұмыс істеу практикумы. Оқу құралы. Шымкент. Музыкалы-инновациялық лабораториясы». 2020.
55. Гевич С.Н. Хоровой класс. Учебное пособие. Шымкент: РСИУ. «Музыкалы-инновациялық лабораториясы». 2019.
61. Гевич С.Н., Хоровой класс. Учебное пособие Шымкент: РСИУ, 2019.