Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
HK 3254 | Хор класы І | Үшінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 |
Студенттерде академиялық хорда вокалдық-хор мен ән айту дағдыларын тәрбиелеу, музыкалық-шығармашылық қабілеттерін дамыту, хор репертуарын оқу және орындау процесінде әлеуметтік, мәдени және жеке айырмашылықтарды толерантты қабылдау мақсатында зерттеледі. Білім алушылар хор ұжымында, ән айту тәсілдерінде, өздерінің a cappella партиясын үйренуде бастапқы оқыту тәсілдерін меңгереді.
Хор класы ІІ
Хор дирижерлау І
Топпен жұмыс, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, модульдік оқыту технологиясы әдісі, миға шабуыл, дамыта оқыту әдісі, кәсәби шеберлікті арттыру әдісі, музыкалық-педагогиялық технологиялар әдісі.
Мүмкіндігі шектеулі білімгерлер үшін құрылымдық бөлімдермен бірлесіп, мамандандырылған бейімдеу пәндерін (модульдерін) енгізудің оқыту әдістерін, формаларын, бақылау түрі мен уақыт мөлшерін пән оқытушысы өзгерте алады.
1 | Дирижерлік-хор дағдыларын, сондай-ақ дауыс қою, вокалдық-хор репертуарын таңдау, музыкалық аспаптарда ойнау тәсілдерін қалыптастыра отырып, хормен жұмыс істеу кезінде орындаушылық шеберлікті арттырады |
2 | Музыкалық шығармашылықты, эмоционалды экспрессивтілікті дамытуға ықпал ететін музыкалық білім беру саласындағы инновациялық технологияларды қолдана отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлайды |
3 | ПОН 3– хордың көркемдік жетешісі, дирижеры ретінде ерекше қасиеттерін іс-жүзінде дайындық пен сахнада жүзеге асырады. |
4 | ПОН 4 – Хор ұжымының оқу-тәрбие процесін жоспарлай алады. Хорды түрлеріне қарай ажырата алады, соған сәйкес үйымдастыру жұмыстарын жүргізеді. |
5 | ПОН 5 – Шығармамен жұмыс жасауда эмоционалды экспрессивтілікті дамытуға ықпал ететін музыкалық білім беру саласындағы инновациялық технологияларды қолдана алады. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Кіріспе. Хордың маңызы мен мақсаты. Хор өнерінің қалыптасуы мен дамуы. Қазақстандағы хор өнерінің өркендеп дамуы. Вокалды-хор жаттығулар | |
2 | Вокалдық жұмыстардың мақсаты мен мазмұны. Ән айту ережелері. Әншінің тыныс: а) жылдам темпте тыныс алу; б) жай темпте тыныс алу; в) паузамен шектелмеген музыкалық фразалар арасында қысқа тыныс алу. | |
3 | Үласпалы тыныс алу. Орташа екпіндегі шығармалар. | |
4 | Дыбыстың пайда болуы: а) кантиленалы; б) икемділігі; в) жылжымалылығы. | |
5 | Жастар мен балалардың шығармашылық әлеуетін дамыту. Хор өнерінің қазіргі заманғы бағыттары. Жастар мен балалардың шығармашылық жетілуін хор өнеріне арқылы дамыту. | |
6 | Хор жанрлары. Хордың түрлері. | |
7 | Хор ұжымдарын үйымдастыру жұмыстары. | |
8 | Вокалды-хор техникасының элементтері. | |
9 | Интонация, строймен жұмыс жасаудағы дирижердің рөлі. | |
10 | Хордағы көркем-мәнерлеп орындаудың негізгі амалдары. | |
11 | Репертуар таңдаудың маңызы. Хор репертуарымен жұмыс жасау әдістері. Концерттік орындаушылық. | |
12 | Хор шығармаларымен жұмыс жасау барысында көркем жетекшінің тәсілдері. | |
13 | Балаларды ән айтуға оқытудың дидактикалық негіздері. | |
14 | Балаларға шығарманы үйрету барысындағы дирижер қимылының рөлі | |
15 | Дирижер мамандықтарын даярлау ісі. Сахнаға шығар алдында дирижердың ерекше қасиеттері. |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 | PÇ13 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | 1. Тобагабылова А.Ж., Хор жүргізу. Оқу құралы. Шымкент: «Әлем» баспаханасы, 2019. – 196 б. | |
2 | 2. Сыдыкова Р.Ш., Р.Салманов, А.А.Абирова, А.Т.Досбаганбетова, А.Ж.Тобагабылова, Д.Н. Ельжанов, К.А.Есдаулетова Хрестоматия по казахской хоровой музыке.Том ІІ, Шымкент: Типография «Әлем», 2019. – 216 с. | |
3 | 3. Күздеубаева А.Б., Студенттердің хорына арналған шығармалар жинағы. Оқу құралы. Шымкент: «Музыкалы-инновациялық лабораториясы», 2020. | |
4 | 4. Богданова З.Н.,Утешева А.Ж. Хор класы және хормен жұмыс істеу практикумы. Оқу құралы. Шымкент. Музыкалы-инновациялық лабораториясы». 2020. | |
5 | 5. Гевич С.Н. Хоровой класс. Учебное пособие. Шымкент: РСИУ. «Музыкалы-инновациялық лабораториясы». 2019. | |
6 | 1. Гевич С.Н., Хоровой класс. Учебное пособие Шымкент: РСИУ, 2019. |