Музыкалық білім
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
HD I 3252 Хорды дирижерлау IІ Екінші курс 3 90 - - 2
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
п.ғ.к., аға оқытушы Куздеубаева А.Б.

Негізгі әдістерді меңгерген, практикалық, орындаушылық және педагогикалық шеберлікті жетілдіру үшін қажетті педагогикалық және концерттік репертуарды дербес дайындауға қабілетті хор дирижерлығы саласында кәсіби дағдыларды қалыптастыру мақсатында зерделенеді. Студент хор мәдениеті мен дирижерлік техниканың, хорды басқару өнерінің негіздерін меңгереді.

Хорды дирижерлау ІІІ

Хорды дирижерлау І

баяндау, пікір алмасу, практикалық көрсету, талдау.

1Дирижерлік-хор дағдыларын, сондай-ақ дауыс қою, вокалдық-хор репертуарын таңдау, музыкалық аспаптарда ойнау тәсілдерін қалыптастыра отырып, хормен жұмыс істеу кезінде орындаушылық шеберлікті арттырады (ОН7).
2Музыкалық шығармашылықты, эмоционалды экспрессивтілікті дамытуға ықпал ететін музыкалық білім беру саласындағы инновациялық технологияларды қолдана отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлайды ОН10).
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Дирижерлық білім мен тәжірибеШығармашылық
2Дирижерлық аппаратпен жұмыс.Шығармашылық
3Дирижерлау техникасын дамыту күрделі өлшемдерШығармашылық
4Дирижерлық тәжірибені жетілдіру, мектеп репертуарын үйренуШығармашылық
5Хор партитурасымен, хор партияларымен жұмыс.Шығармашылық
6Дирижерлау техникасын жетілдіру, күрделі өлшемдер.Шығармашылық
7Дыбыс жүргізу сипаттамасы (стакато, маркато)Шығармашылық
8Дирижерлық тәсілдердегі жай өлшемдер мен күрделі өлшемдердің айырмашылығы (2/4: 3/46 4/4 жене 5-6 үлесті өлшемдер)Шығармашылық
96/4: 6/8 өлшемдерді алтыға жене екіге жеткізу тәсілдеріне дағдылануШығармашылық
10Нақты хор шығармаларымен жұмыс кезінде меңгерілген қабілеттерді дамытуШығармашылық
11Мектеп репертуарынан сүйемелдеумен орындалатын бір әнді жатқа орындау.Шығармашылық
12Екі шығарманың жатқа дирижерлауШығармашылық
13Орындалған шығармалардың тарихымен сөзін жазған ақын және композитор туралы деректерді, шығармадағы негізгі әуенді ойнап немесе айта білу, шығармадағы кездесетін музыкалық терминдерді орындауШығармашылық
14Динамика. Жылжымалы динамикаларды жеткізу тәсілдері. Қысқа крещендо және диминуэндоШығармашылық
15Дирижер өзінің шеберлігімен әр түрлі құбылмалы, бірте-бірте ойда жоқта кездесетін динамикалық белгілердің композитордың шығармасының көңіл-күйін көрсетуіШығармашылық
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11PÇ12PÇ13
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
11. Күздеубаева А.Б. Студенттердің хорына арналған шығармалар жинағы. Оқу құралы. Шымкент. «Музыкалы-инновациялық лабораториясы». 2020.
22. Богданова З.Н. Хор класы және хормен жұмыс істеу практикумы. Оқу құралы Шымкент. 2020. Музыкалы-инновациялық лабораториясы».
33. Гевич С.Н. Хоровой класс. Учебное пособие. Шымкент: РСИУ. 2019. «Музыкалы-инновациялық лабораториясы».
41. Куздеубаева А.Б. Дирижерлық шеберлікті жетілдірудің негізгі шарттары. Электронды оқулық , АӘИУ. Шымкент, 2014 Куәлік № 199, 09.03.2014ж.
53. Куздеубаева А.Б. Фомирование научно-педагогических основ навыков артистизма будущего учителя музыки. Монография. Шымкент 2020ж. «Әлем» баспасы.,ISBN 978-601-275-414-8
64. Н.Жанпейсов, М.Әбуғазы «Саясында алманың» Дәнеш Рақышев Мерей баспасы 2017 ж. ISMN 979-0-803854-14-6