Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
HD 2250 | Хорды дирижерлау І | Екінші курс | 5 | 150 | - | - | 3 |
Пән хор мәдениеті мен дирижерлік техниканың негіздерін, хор дыбысын, вокалды-хор жанрының шығармаларын талдау әдістерін зерттейді, хормен жұмыс істеудің әдістемелік негіздерін әзерлеуге мүмкіндік береді. Оқыту процесінде білім алушылар техникалық және көркемдік хор дирижерлау білімдерін, дағдыларын меңгереді. Балалар хоры ұжымымен жұмыс істеудің әдістемелік тәсілдерін, сондай-ақ әртүрлі хор орындаушылық құрамдары үшін шығармаларды ұйымдастырудың негізгі түрлерін, принциптерін меңгереді.
Хорды дирижерлау ІІ
Музыкалық аспап І
дамыта оқыту әдісі, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, модульдік оқыту технологиясы.
1 | Дирижерлік-хор дағдыларын, сондай-ақ дауыс қою, вокалдық-хор репертуарын таңдау, музыкалық аспаптарда ойнау тәсілдерін қалыптастыра отырып, хормен жұмыс істеу кезінде орындаушылық шеберлікті арттырады (ОН7). |
2 | Музыкалық шығармашылықты, эмоционалды экспрессивтілікті дамытуға ықпал ететін музыкалық білім беру саласындағы инновациялық технологияларды қолдана отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлайды ОН10). |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Техникалық жағынан меңгеру үшін дирижерлық аппаратты дайындау. | Шығармашылық |
2 | Мектеп репертуарын үйрену. | Шығармашылық |
3 | Дирижерлық білім және тәжірибе. Музыка мұғалімін дайындауда хор дирижерлығының жалпы сұрақтары. | Шығармашылық |
4 | Мектеп репертуарын үйрену. Өзінің сүйемелдеуімен әнді мәнерлеп орындауға шығарманы ауызша әнгіме түрінде баяндап, оған жазбаша талдау жасай білу. | Шығармашылық |
5 | Мектеп репертуарын үйрену. Сүйемелдеуінде, сүйемелдеуінсіз хор партияларын үйрену. | Шығармашылық |
6 | Хор партияларымен жұмыс | Шығармашылық |
7 | Дирижерлық білім және тәрбие. | Шығармашылық |
8 | Мектеп репертуарын үйрену. Дирижерлық қимылдарының негізгі ұстанымдары: еркіндік, графикалық айқындығы, қимылдың ықпалдылығы, көркем мағыналығы. | Шығармашылық |
9 | Хор партияларымен жұмыс. | Шығармашылық |
10 | Дирижерлау техникасы. Хорды елесте отырып хор партияларын үйрену. | Шығармашылық |
11 | Мектеп репертуарын үйрену. | Шығармашылық |
12 | Хор партияларымен жұмыс жасау. | Шығармашылық |
13 | Музыкалық шығармалардың бөлшектерінде бөлінуі. | Шығармашылық |
14 | Дирижерлық техникасы. | Шығармашылық |
15 | Алдыңғы өлшемдермен қатар жеті үлесті өлшемдегі хор шығармаларды меңгеру. | Шығармашылық |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 | PÇ13 |
---|