Музыкалық білім
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
HА3307 Хорды әрлеу Үшінші курс 4 120 1 2 -
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Тобагабылова Айжан Жунусовна

Дирижерлік-хор пәндерінің музыкалық циклінің маңызды пәндерінің бірі ретінде зерттеледі, болашақ музыка мұғалімін кәсіби даярлауда қажет. Білім алушылар осы курсты оқу барысында халық және авторлық әндерді әртүрлі хор композицияларына көшіру бойынша білімдері мен практикалық дағдыларын меңгереді, музыка мұғалімінің кәсіби қызметінде жүйелі музыкалық-тарихи және музыкалық-теориялық білімдерін пайдаланады.

 Хорды дирижерлау IІІ, ІV; Хор класы ІІ, ІІІ

Хорды дирижерлау I, IІ; Хор класы І, Гармония

Топпен жұмыс, кәсіби шеберлікті арттыру әдісі, модульдік оқыту технологиясы әдісі, миға шабуыл, дамыта оқыту әдісі, кәсәби шеберлікті арттыру әдісі, музыкалық-педагогиялық технологиялар әдісі.  

Мүмкіндігі шектеулі білімгерлер үшін құрылымдық бөлімдермен бірлесіп, мамандандырылған бейімдеу пәндерін (модульдерін) енгізудің оқыту әдістерін, формаларын, бақылау түрі мен уақыт мөлшерін пән оқытушысы өзгерте алады.

1Зерттелетін салада мәліметтерді жинақтау және сыни көзқараспен талдау нәтижесінде өз бетінше шешімдер қабылдау арқылы көшбасшылық қабілетті қалыптастырады.
2Дирижерлік-хор дағдыларын, сондай-ақ дауыс қою, вокалдық-хор репертуарын таңдау, музыкалық аспаптарда ойнау тәсілдерін қалыптастыра отырып, хормен жұмыс істеу кезінде орындаушылық шеберлікті арттырады.
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Хорды әрлеудің мағынасы. Курстың мақсаты мен міндеттері.
2Хорды әрлеудің принциптері мен әдістері
3Түрлі балалар хорларына арналған хор шығармаларын әрлеу
4Хорларды әрлеу техникасы. Біртекті төрт дауысты хорды үш дауысты толық емес хорға әрлеу.
5Хорларды әрлеу техникасы. Аралас типтегі төрт дауысты хорды үш дауысты біртекті хорға әрлеу.
6Біртекті екі дауысты хорды аралас екі дауысты хорға әрлеу.
7Біртекті үш дауысты хорды аралас үш дауыстыларға әрлеу.
8Хорды әрлеу кезіндегі талдаудың құрылымы.
9Вокалдық-хор талдауының құрылымы. Біртекті төрт дауысты әйелдер хорын аралас төрт дауысты хорға әрлеу.
10Біртекті төрт дауысты ерлер хорын аралас төрт дауысты хоға әрлеу.
11Балалар хорында көп дауысты ән айтуды дамыту.
12Балалар хорын 2 дауысқа бөліп үйрету әдістері.
132-3 дуыстағы хорда интонациялық тазалық.
14Балалар хорының дауыстар арсаындағы ансамбль сақтау принциптері.
152-3 дауысты балалар мен жасөспірімдер хорды жанды дауыста орындаудағы көркем-мәнерлі орындаушылығы.
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11PÇ12PÇ13
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
11. Тобагабылова А.Ж., Хор жүргізу. Оқу құралы. Шымкент: «Әлем» баспаханасы, 2019. – 196 б.
22. Сыдыкова Р.Ш., Р.Салманов, А.А.Абирова, А.Т.Досбаганбетова, А.Ж.Тобагабылова, Д.Н. Ельжанов, К.А.Есдаулетова Хрестоматия по казахской хоровой музыке.Том ІІ, Шымкент: Типография «Әлем», 2019. – 216 с.
33. Күздеубаева А.Б., Студенттердің хорына арналған шығармалар жинағы. Оқу құралы. Шымкент: «Музыкалы-инновациялық лабораториясы», 2020.
44. Богданова З.Н.,Утешева А.Ж. Хор класы және хормен жұмыс істеу практикумы. Оқу құралы. Шымкент. Музыкалы-инновациялық лабораториясы». 2020.
55. Гевич С.Н. Хоровой класс. Учебное пособие. Шымкент: РСИУ. «Музыкалы-инновациялық лабораториясы». 2019.
66. Гевич С.Н., Хор класы. Оқу құралы. Шымкент: РСИУ, 2019.