Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
GZA 7217 | Ғылыми зерттеу әдістері | Бірінші курс | 5 | 150 | 2 | 2 | - |
Докторанттарда диссертациялық жұмысты орындау және ғылыми мақалаларды жазу кезінде қолданылатын ақпаратты жинау, өңдеу және талдау әдістері туралы дағдылар мен білімді қалыптастыру. Бұл білім алушыға өзінің диссертациялық жұмысында зерттеудің сапалық және сандық әдістерін таңдауға мүмкіндік береді. Білімалушыға ғылыми әдісті ғылыми-зерттеу жұмыстарында қолданудың мәні мен ерекшеліктерін түсінуге, ғылымның қазіргі заманғы деңгейіндегі ғылыми мәселелерді қоюға және шешуге мүмкіндік береді.
-
-
Ауызша-жазбаша (талдау, бағалау, құрастыру) презентация, глосарий, библиография, жоба қорғау
1 | Ғылыми-зерттеу еңбектерін жазуда, ғылыми этика шеңберінде академиялық адалдық қағидаларын қолданып, халықаралық ғылыми дерекқорлар өнімдерін пайдаланады. (ОН1); |
2 | Зерттеу дағдылары мен әдістерін игере отырып, өз білімі мен жетістіктерін әріптестеріне, ғылыми қоғамдастыққа және қалың жұртшылыққа хабарлай отырып, ұлттық немесе халықаралық деңгейде жариялауға лайық ғылыми саланың шекарасын кеңейтуге өз түпнұсқа зерттеулерімен үлес қоса отырып, зерттеу саласы туралы жүйелі түсінік көрсетеді (ОН6) |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Білім беру зерттеулеріндегі философияның рөлі: зерттеушінің сенім жүйесі зерттеу парадигмасы ретінде | |
2 | Білім беру зерттеулеріндегі философияның рөлі: зерттеушінің сенім жүйесі зерттеу парадигмасы ретінде | |
3 | Білім беру зерттеулерінің негізгі ұғымдары мен кезеңдері | |
4 | Білім беру зерттеулерінің негізгі ұғымдары мен кезеңдері | |
5 | Әдебиетке шолу | |
6 | Сауалнама сандық зерттеудің әдісі ретінде | |
7 | Іс-әрекетті зерттеу (Action Research) | |
8 | Іс-әрекетті зерттеу (Action Research) | |
9 | Кейс-стади сапалық зерттеудің әдісі ретінде | |
10 | Сұхбат сапалық зерттеудің әдісі ретінде | |
11 | Сұхбат сапалық зерттеудің әдісі ретінде | |
12 | Білім беру зерттеулеріндегі әдеп мәселелері | |
13 | Білім беру зерттеулеріндегі әдеп мәселелері | |
14 | Білім беру зерттеулеріндегі сапалық деректерді жинау | |
15 | Деректерді талдау және интерпретациялау |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Қосанов Б.М. Педагогикалық эксперимент нәтижелерін өңдеудің математикалық әдістері. 2021 ж. | |
2 | Айдарбек Ә.О. Ғылыми зерттеулер әдістері. 2022 ж. | |
3 | Кентбаева Б.А. Методология Гаучных исследований. 2020 ж. | |
4 | Асембаева Э.К. Ғылыми зерттеу әдістері. 2022 ж. | |
5 | Абдигалиева Т.Б. Ғылыми зерттеулердің әдістемесі. 2020 ж. | |
6 | Қазақстан білім зерттеушілерінің әдеп кодексі. Бірінші басылым. Нұр-Сұлтан: Білім беру саласындағы зерттеушілердің қазақстандық қоғамы, 2020. 68 б. |