Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
GBBOM 5304 Ғылым мен бастауыш білімнің өзекті мәселелері Бірінші курс 5 150 1 2 0
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Ауезов Б

Пән педагогика ғылымы дамуының әлемдік жаңа бағыттарын жаңа тұжырымдамалар мен жаңа идеялар туралы оқытылады. Пән игерген магистранттар білім алудың заманауи әдістері туралы түсінік қалыптастырады. Ғылыми парадигмаларды, білім берудегі инновацияларды, бастауыш білім берудің даму жолдарын жобалармен танысады. Білім берудегі ғылым дамуы мен бастауыш білім берудің шарттарарын, жүзеге асыру жолдарын үйренеді.

Жоқ

Зерттеулердің қолданбалы әдістері

Топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері , Case-study әдісі, топтық жобалық жұмыс әдісі, Модульдік оқыту технологиясы.

1-Педагогикалық такт және этика ережелерін сақтап, кәсіби саладағы көшбасшылық және басшылық іс-әрекеттері мен дағдыларын көрсете отырып, ЖОО-да білім беру іс-әрекетін нәтижелі ұйымдастырады (ОН3);
2- Бастауыш білім беруде пәндерді оқытудың ғылыми теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыра отырып интербелсенді, инновациялық оқытудың әдістерін жетілдіреді (ОН6);
3- Білім беру саласында озық білімдерге негізделген зерттеу идеяларын ұсынып, жүзеге асырды(ОН9).
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Ғылым мен бастауыш білімнің өзекті мәселелері» пәніне кіріспеАуызша
2Бастауыш білім беру педагогикасының әдіснамалық негіздеріАуызшаСұрақ-жауап
3Бастауыш білім беру педагогикасының ғылыми-зерттеу әдістеріАуызшаСұрақ-жауап
4Бастауыш білім беру педагогикасы саласы ғылыми білімді игеру әдістеріБиблиографияпрезентация
5Білімнің ғылыми даму жолдарын жоспарлауАуызша және жазбаша
6Білімдендіру инновациялары, ғылыми жобалар жолардың тиімділігіАуызша және жазбашаСұрақ-жауап
7Бастауыш білім берудегі мониторинг-ғылым мен тәжірибенің проблемасы ретіндеАуызша және жазбашаСұрақ-жауап
8Бастауыш білім берудегі нәтижені анықтау, мазмұнын айқындау бағалау тұғырларыЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап
9Бүгінгі кeзeңдeгі пeдaгoгикa өзінің диaлeктикaлық, өзгeрмeлі ғылым сипaттaрыАуызшаБиблиографияСұрақ-жауап
10Бастауыш білім беруде қазіргі заманғы тұжырымдамалық идеялары мен бағыттарына талдауБиблиографияпрезентация
11Оқыту әдістері және оларды жіктеу белгілі бір негіз бойынша топтарғабөліп талдауАуызша және жазбашаСұрақ-жауап
12Бастауыш білім берудегі авторлық бағдарламалардың ерекшіліктеріБиблиографияСұрақ-жауап
13Жобалап оқыту технологиясы арқылы танымдық-практикалық қабілеттерін жүзеге асыруы жұмыстарын жоспарлауАуызша және жазбашаСұрақ-жауап
14Білім беру қызметтерін көрсетудің үлгілік шартының және кәсіптік практикадан өткізуге арналған үлгілік шартпрезентацияСұрақ-жауап
15Болашақ мамандардын педагогиканың теориясы мен тәжірбиесінің дамуындағы жаңа теденцияларды талдау жасауАуызшапрезентацияСұрақ-жауап
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Тoккулoва Г.Т. Баcтауыш cыныпта ғылыми-зерттеу жұмыcтарын ұйымдаcтыру.Оқу құралы. Түркістан, 2020.
2Таубаева Ш.Т. Методология и методы педагогических исследований. Учебное пособие. Алматы, 2015.
3Сүлейменов И.Э. Организация и планирование научных исследований. Учебное пособие. Алматы, 2018.
4Амирова А.С. Ғылым мен білім берудің қазіргі мәселелері. Оқу құралы. Алматы, 2015.