Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
GBBOM 5304 | Ғылым мен бастауыш білімнің өзекті мәселелері | Бірінші курс | 5 | 150 | 1 | 2 | 0 |
Пән педагогика ғылымы дамуының әлемдік жаңа бағыттарын жаңа тұжырымдамалар мен жаңа идеялар туралы оқытылады. Пән игерген магистранттар білім алудың заманауи әдістері туралы түсінік қалыптастырады. Ғылыми парадигмаларды, білім берудегі инновацияларды, бастауыш білім берудің даму жолдарын жобалармен танысады. Білім берудегі ғылым дамуы мен бастауыш білім берудің шарттарарын, жүзеге асыру жолдарын үйренеді.
Жоқ
Зерттеулердің қолданбалы әдістері
Топпен жұмыс, сын тұрғысынан ойлау, миға шабуыл, кейс-стадий, дамыта оқыту әдісі, постер қорғау, джигсо әдісі, креативтілік оқыту әдістері , Case-study әдісі, топтық жобалық жұмыс әдісі, Модульдік оқыту технологиясы.
1 | -Педагогикалық такт және этика ережелерін сақтап, кәсіби саладағы көшбасшылық және басшылық іс-әрекеттері мен дағдыларын көрсете отырып, ЖОО-да білім беру іс-әрекетін нәтижелі ұйымдастырады (ОН3); |
2 | - Бастауыш білім беруде пәндерді оқытудың ғылыми теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыра отырып интербелсенді, инновациялық оқытудың әдістерін жетілдіреді (ОН6); |
3 | - Білім беру саласында озық білімдерге негізделген зерттеу идеяларын ұсынып, жүзеге асырды(ОН9). |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Ғылым мен бастауыш білімнің өзекті мәселелері» пәніне кіріспе | Ауызша |
2 | Бастауыш білім беру педагогикасының әдіснамалық негіздері | АуызшаСұрақ-жауап |
3 | Бастауыш білім беру педагогикасының ғылыми-зерттеу әдістері | АуызшаСұрақ-жауап |
4 | Бастауыш білім беру педагогикасы саласы ғылыми білімді игеру әдістері | Библиографияпрезентация |
5 | Білімнің ғылыми даму жолдарын жоспарлау | Ауызша және жазбаша |
6 | Білімдендіру инновациялары, ғылыми жобалар жолардың тиімділігі | Ауызша және жазбашаСұрақ-жауап |
7 | Бастауыш білім берудегі мониторинг-ғылым мен тәжірибенің проблемасы ретінде | Ауызша және жазбашаСұрақ-жауап |
8 | Бастауыш білім берудегі нәтижені анықтау, мазмұнын айқындау бағалау тұғырлары | ЖазбашапрезентацияСұрақ-жауап |
9 | Бүгінгі кeзeңдeгі пeдaгoгикa өзінің диaлeктикaлық, өзгeрмeлі ғылым сипaттaры | АуызшаБиблиографияСұрақ-жауап |
10 | Бастауыш білім беруде қазіргі заманғы тұжырымдамалық идеялары мен бағыттарына талдау | Библиографияпрезентация |
11 | Оқыту әдістері және оларды жіктеу белгілі бір негіз бойынша топтарғабөліп талдау | Ауызша және жазбашаСұрақ-жауап |
12 | Бастауыш білім берудегі авторлық бағдарламалардың ерекшіліктері | БиблиографияСұрақ-жауап |
13 | Жобалап оқыту технологиясы арқылы танымдық-практикалық қабілеттерін жүзеге асыруы жұмыстарын жоспарлау | Ауызша және жазбашаСұрақ-жауап |
14 | Білім беру қызметтерін көрсетудің үлгілік шартының және кәсіптік практикадан өткізуге арналған үлгілік шарт | презентацияСұрақ-жауап |
15 | Болашақ мамандардын педагогиканың теориясы мен тәжірбиесінің дамуындағы жаңа теденцияларды талдау жасау | АуызшапрезентацияСұрақ-жауап |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 |
---|