Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
FSO 3294 | Физикадағы STEAM оқыту | Үшінші курс | 5 | 150 | 1 | 1 | 1 |
Студент-физик алған билімдерин STEAM был беру негізінде табиғат пенотехника дағы процестерді работы, инженерные эсептер шығаруды қолдануды қарастырады. Студент STEAM негізінде ғылыми зерттеулерді жинақтау, өңдеу, талдаудың заманауи тәсілдерін меңгереді, зерттеу жобаларын қырытындылайды. Сонымен қатар, болашақ кәсіби қызметінде физиканы оқытудың инновационныелық педагогикалық, сын тұрғысынан ойлау технологияларын қолдана отырып, сабақты жоспарлайды.
-
-
Топпен жұмыс, топтық жобалық жұмыс әдісі, мини зерттеулер әдісі, кейс әдісі, постер қорғау.
1 | Физикалық білімдерін ғылыми-техникалық салалармен қатар, өмірдегі табиғатпен байланысты кез-келген іс-әрекетте қолданады. |
2 | Физиканың таңдаулы тақырыптарына сәйкес сыни ой қалыптастыра отырып, пәнаралық мәселенің және есептердің толық шешімін суреттейді. |
3 | Физикалық құбылыстарды тұжырымдауда өз қабілеттеріне деген сенімділіктерін қалыптастырады. |
4 | Физиканы оқытуда инновациялық педагогикалық, сын тұрғысынан ойлау технологияларын STEAM технологиясымен ұштастыра алады және оқу үдерісінде қолдана біледі; |
5 | Физика және STEAM арасындағы байланысты сақтай отырып, оқу нәтижелерін талқылайды. |
6 | STEAM өнімдерді әзірлейді және оларды оқу үдерісінде қолданысқа ұсынады. |
7 | Физиканың әр бір тақырыбы бойынша STEAM білімге негізделген сабақ жоспарын әзірлейді және жүргізеді. |
8 | Халықаралық және отандық дереккөздер арқылы STEAM білімге негізделген ғылыми-әдістемелік еңбектерді іздеуді, жинақтауды және нәтижелерді талдау әдістерін қолдануды біледі. |
9 | Еркін тақырыпта STEAM-ге негізделген академиялық жазба әзірлейді және ғылыми жобалармен айналысады. |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Кіріспе. Қазақстанда және шетелде STEАM-білім беруді енгізудің басым аспектілері | Ауызша |
2 | Физиканы оқытуда робототехника элементтерін қолдану: Кинематика. | Жазбаша |
3 | Arduino негізіндегі STEAM ресурстар арқылы кинематика және динамика бөлімін оқыту. | Ауызша |
4 | Физиканы оқытуда STEAM тәсіліне негізделген мобильді оқыту: Молекулалық физика. | Жазбаша |
5 | Термодинамиканы кешенді оқытуға арналған STEAM модуль. | Сұрақ-жауап |
6 | Электр құбылыстарын оқып-үйренуде STEAM-жобаларды іске асыру. | Ауызша және жазбаша |
7 | Электр және магнетизмді оқытудың қолданбалы бағытында STEAM технологиясын қолдану. | презентация |
8 | Магнетизм бөлімін оқытудағы STEAM технологиясының ерекшеліктері. | Ауызша |
9 | STEAM білімнің креативті өнімдерді әзірлеудегі маңызы: Жарық құбылыстары. | Жазбаша |
10 | Оптиканың таңдаулы тақырыптарында STEAM-кейстерді қолдану. | Ауызша |
11 | Кванттық физиканы оқытудың STEAM-ге негізделген әдістері: VR – виртуалды шындық | Жазбаша |
12 | STEAM-ге негізделген пәнаралық жобаларды әзірлеудегі негізгі қағидалар: Зерттеу стендтерін дайындау. | Ауызша және жазбаша |
13 | STEAM-ге негізделген пәнаралық жоба: Энергия алу және үнемдеу. | Сұрақ-жауап |
14 | STEAM-ге негізделген пәнаралық жоба: Жел энергиясы. | презентация |
15 | STEAM-ге негізделген пәнаралық жоба: Еркін тақырып. | тест |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 | PÇ13 | PÇ14 | PÇ15 | PÇ16 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | Оспан, Е. Академиялық жазылым негіздері. Оқу құралы. [Текст] / Е. Оспан. - Алматы : Білік, 2020. - 340 с. | |
2 | Б.Б Динаева, С.М.Сапина. Академиялық сауаттылықтың теориялық және практикалық негіздері. Оқу құралы. [Текст]. | |
3 | Боранбаева А.Р., Исаева Ж.И.,Беркимбаев К.М.Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінде педагогикалық зерттеу әдіснамасы мен әдістемесі. Оқу құралы, Шымкент-2018ж | |
4 | К.М.Беркимбаев, А.Б.Тасова, Ж.И.Исаева Қарым-қатынас мәдениеті. Оқу құралы Түркістан-2018ж. | |
5 | К.М.Беркимбаев, Ж.И.Исаева, Д.Ю.Мутанова, А.Б.Тасова Креативті педагогика.Оқу құралы, Түркістан-2018ж. | |
6 | 1. С.М.Сапина, Б.Б.Динаева. Академиялық адалдық және ғылыми-зерттеу жұмысын жазу техникасы. Оқу-әдістемелік құрал. [Текст] / Нұр-Сұлтан : [б. и.], 2020. - 59 с. |