Физика (Педагогикалық ғылымдар)
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
FSO 3294 Физикадағы STEAM оқыту Үшінші курс 5 150 1 1 1
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Раманкулов Ш

Студент-физик алған билімдерин STEAM был беру негізінде табиғат пенотехника дағы процестерді работы, инженерные эсептер шығаруды қолдануды қарастырады. Студент STEAM негізінде ғылыми зерттеулерді жинақтау, өңдеу, талдаудың заманауи тәсілдерін меңгереді, зерттеу жобаларын қырытындылайды. Сонымен қатар, болашақ кәсіби қызметінде физиканы оқытудың инновационныелық педагогикалық, сын тұрғысынан ойлау технологияларын қолдана отырып, сабақты жоспарлайды.

-

-

Топпен жұмыс, топтық жобалық жұмыс әдісі, мини зерттеулер әдісі, кейс әдісі, постер қорғау.

1Физикалық білімдерін ғылыми-техникалық салалармен қатар, өмірдегі табиғатпен байланысты кез-келген іс-әрекетте қолданады.
2Физиканың таңдаулы тақырыптарына сәйкес сыни ой қалыптастыра отырып, пәнаралық мәселенің және есептердің толық шешімін суреттейді.
3Физикалық құбылыстарды тұжырымдауда өз қабілеттеріне деген сенімділіктерін қалыптастырады.
4Физиканы оқытуда инновациялық педагогикалық, сын тұрғысынан ойлау технологияларын STEAM технологиясымен ұштастыра алады және оқу үдерісінде қолдана біледі;
5Физика және STEAM арасындағы байланысты сақтай отырып, оқу нәтижелерін талқылайды.
6STEAM өнімдерді әзірлейді және оларды оқу үдерісінде қолданысқа ұсынады.
7Физиканың әр бір тақырыбы бойынша STEAM білімге негізделген сабақ жоспарын әзірлейді және жүргізеді.
8Халықаралық және отандық дереккөздер арқылы STEAM білімге негізделген ғылыми-әдістемелік еңбектерді іздеуді, жинақтауды және нәтижелерді талдау әдістерін қолдануды біледі.
9Еркін тақырыпта STEAM-ге негізделген академиялық жазба әзірлейді және ғылыми жобалармен айналысады.
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Кіріспе. Қазақстанда және шетелде STEАM-білім беруді енгізудің басым аспектілеріАуызша
2Физиканы оқытуда робототехника элементтерін қолдану: Кинематика.Жазбаша
3Arduino негізіндегі STEAM ресурстар арқылы кинематика және динамика бөлімін оқыту.Ауызша
4Физиканы оқытуда STEAM тәсіліне негізделген мобильді оқыту: Молекулалық физика.Жазбаша
5Термодинамиканы кешенді оқытуға арналған STEAM модуль.Сұрақ-жауап
6Электр құбылыстарын оқып-үйренуде STEAM-жобаларды іске асыру.Ауызша және жазбаша
7Электр және магнетизмді оқытудың қолданбалы бағытында STEAM технологиясын қолдану.презентация
8Магнетизм бөлімін оқытудағы STEAM технологиясының ерекшеліктері.Ауызша
9STEAM білімнің креативті өнімдерді әзірлеудегі маңызы: Жарық құбылыстары.Жазбаша
10Оптиканың таңдаулы тақырыптарында STEAM-кейстерді қолдану.Ауызша
11Кванттық физиканы оқытудың STEAM-ге негізделген әдістері: VR – виртуалды шындықЖазбаша
12STEAM-ге негізделген пәнаралық жобаларды әзірлеудегі негізгі қағидалар: Зерттеу стендтерін дайындау.Ауызша және жазбаша
13STEAM-ге негізделген пәнаралық жоба: Энергия алу және үнемдеу.Сұрақ-жауап
14STEAM-ге негізделген пәнаралық жоба: Жел энергиясы.презентация
15STEAM-ге негізделген пәнаралық жоба: Еркін тақырып.тест
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11PÇ12PÇ13PÇ14PÇ15PÇ16
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
1Оспан, Е. Академиялық жазылым негіздері. Оқу құралы. [Текст] / Е. Оспан. - Алматы : Білік, 2020. - 340 с.
2Б.Б Динаева, С.М.Сапина. Академиялық сауаттылықтың теориялық және практикалық негіздері. Оқу құралы. [Текст].
3Боранбаева А.Р., Исаева Ж.И.,Беркимбаев К.М.Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінде педагогикалық зерттеу әдіснамасы мен әдістемесі. Оқу құралы, Шымкент-2018ж
4К.М.Беркимбаев, А.Б.Тасова, Ж.И.Исаева Қарым-қатынас мәдениеті. Оқу құралы Түркістан-2018ж.
5К.М.Беркимбаев, Ж.И.Исаева, Д.Ю.Мутанова, А.Б.Тасова Креативті педагогика.Оқу құралы, Түркістан-2018ж.
61. С.М.Сапина, Б.Б.Динаева. Академиялық адалдық және ғылыми-зерттеу жұмысын жазу техникасы. Оқу-әдістемелік құрал. [Текст] / Нұр-Сұлтан : [б. и.], 2020. - 59 с.