Физика (Педагогикалық ғылымдар)
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
FPPZAA 4320 Физика пәнінде педагогикалық зерттеу әдіснамасы мен әдістемесі төртінші курс 5 150 1 2 0
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Сарыбаева Ә.Х.

Пән студенттерге ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесін, фактілерді, зерттелетін іс-әрекеттің заңдылықтары мен механизмдерін және оны түрлендіруді ғылыми танудың принциптері мен әдістерін меңгертеді.  Нәтижесінде физиканы оқытуда зерттеудің әдіснамалық негіздерін, педагогикалық зерттеудің компоненттерін,  практикалық және ғылыми - педагогикалық зерттеудің айырмашылығын, зерттеудің бағыттылығын, негізгі сипаттамаларын,  тақырыбын анықтау, зерттеу тақырыбының өзектілігін айқындауды, зерттеу нәтижелерін өңдеу, жинақтауды  меңгереді.

Физиканың компьютерлік әдістері

-

баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, проблемалық әдістер, есептер шығару

1Физика пәнінен педагогикалық зерттеуді жеке және ұжымдық ғылыми жұмыс ретінде қолдануды қалыптастырады
2Физика пәнінен ғылыми педагогикалық зерттеулерді жүргізу үшін интербелсенді тәсңлдерді меңгереді
3Іс әрекеттегі зерттеу тісілін қалай жүргізуін меңгереді және қолданады
4Lesson Study тәсілі арқылы мектепте сабақты зерттеуді меңгереді
5Өз тәжербиесіне рефлексия жасау дағдыларын қалыптастырады
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Ғылыми іс-әрекет
2Жеке және ұжымдық ғылыми жұмыс
3Ғылыми педагогикалық зерттеу және оның әдіснамалық принциптері
4Физика пәнінен зерттеудің мәселесі мен тақырыбын анықтау-ғылыми ізденістің алғашқы кезеңі
5Физикадан курстық және диплом жұмыстарының ғылыми аппараты
6Физикадан зерттелінетін мәселенің жағдайын талдау
7Ғылыми педагогикалық зерттеулердің алғашқы қойылу кезеңі
8Ғылыми педагогикалық зерттеулердің жүргізілу үдерісі және қорытынды кезеңі
9Физикадан теориялық және педагогикалық зерттеулердің әдістері
10Физикадан эмпирикалық зерттеу әдістері
11Педагогикалық эксперимент, оның түрлері және жүргізілу кезеңдері
12Мұғалімнің озық тәжірибесі, оның түрлері
13Педагогикалық зерттеу кезеңдері
14Физикадан педагогикалық ғылымның жетістіктерін енгізу және озат тәжірибені тарату
15Физикадан педагогикалық тәжірибені жалпылау
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11PÇ12PÇ13PÇ14PÇ15PÇ16
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
11.Намазбаев К.Т. Орта мектепте физиканы оқыту әдістемесі. - Алматы : Отан, 2016. - 245 бет
22.Ә. Х. Сарыбаева. Физика есептерін шығару әдістемесінің негіздері.Оқу құралы. - Түркістан :Қ.А. Ясауи атындағы ХҚТУ, 2016. - 96 с.
33.Е. А. Румбешта. Курс лекций по теории и методике обучения физике в средней школе. Учебное пособие. — Томск: Издательство Томского государственного педагогического университета, 2016. — 144 с.
44. 4. Ә.Файзуллаев. Физика сабағының көрнекіліктері. Оқу құралы. -Алматы:Кітап, 2012. -207 б.
55. 5. Е.А. Румбешта.Современные технологии в обучении физике, 2018. – 254 с.
66.Физиканы оқыту әдістемесі : Оқу-әдістемелік құралы. 2015
77.Методология и методы педагогического исследования, 2017.