Физика (Педагогикалық ғылымдар)
Сабақтың коды Курс аты Сынып Академиялық кредит Cағат Апталық сабақ сағаттары (лекция) Апталық сабақ сағаттары (практика) Апталық сабақ сағаттары (зертханалық)
FOFSDA 3282 Физиканы оқытуда функционалдық сауаттылықты дамыту әдістері Үшінші курс 5 150 1 1 1
Пәннің сипаттамасы
Қазақ тілі
Усембаева И.Б.

Пән студенттерге оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту әдіснамасы мен мазмұнын жаңарту мәселелерін үйретеді. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер PISA және TIMSS зерттеулеріне сәйкес оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға әсер ететін факторларды меңгереді, сонымен қатар оқушылардың функционалдық сауаттылығын қамтамасыз ететін физика сабақтарына арналған оқу іс-әрекеттерін қалыптастыру және бағалауға негізделген тапсырмаларды іріктеу және әзірлеуге дағдыланады.

-

-

баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, проблемалық әдістер

1физиканы оқыту саласындағы білімдерін және табиғаттың физикалық құбылыстарын тану әдіснамасын қолданады
2күнделікті кәсіби қызметте және білімді жалғастыруға қажетті жаңа білімдерді алу дағдыларын меңгереді
3педагогикалық жұмыстың тиімді құралдарын жинақтау және тарату әдістерін қолданып, пәндік-тілдік оқытудың кіріктірілген технологиясына сәйкес пән бойынша оқу-әдістемелік материалды рәсімдейді және әзірлейді
4физика негіздерінен дәріс беріп, талқылауды ұйымдастыра біледі және пәндік саланы терең игере отырып, өз қабілеті мен мүддесін бағалайды, оны қоғам сұранысымен үйлестіре алады, заманауи зерттеулер нәтижесін кәсіби қызметінде қолданады;
Haftalık KonuБағалау әдісі
1Білім беру саласындағы функционалдық сауаттылық ұғымы..Ауызша
2Студенттердің Функционалдық сауаттылығын оқыту үдерісінде дамыту.Ауызша
3Функционалдық сауаттылық критерийлері.Жазбаша
4Қазіргі заманғы оқытудың педагогикалық технологияларын студенттердің креативтілігін дамытуда қолдану.Ауызша
5Қазіргі заманғы технологиялар мен оқыту әдістерінің дидактикалық негіздері.Жазбаша
6Креативтілік және оның диагностикасыАуызша және жазбаша
7Физиканы оқытуда студенттердің креативтілік көрсеткіштерін бағалау.Сұрақ-жауап
8Функционалдық сауаттылық туралы ғылыми түсінік.презентация
9Креативтілікті бағалаудағы әдіс-тәсілдерді қолдану.Жазбаша
10Өзін-өзі жетілдіру креативтілікті қалыптастыру негізі.Ауызша
11Физикалық креативті сабақтар ұйымдастыру: міндеттерді құру және шешуЖазбаша
12Физикалық креативті сабақтар: ойға шабуыл.Ауызша және жазбаша
13Физикалық креативті сабақтар: іскерлік ойындарды қолдану практикасыСұрақ-жауап
14Физика сабақтарында интерактивті оқыту әдістерін қолданупрезентация
15Физика сабағындағы дидактикалық ойындар – креативті технологияның негізгі элементі.тест
Пәннің оқу нәтижелерімен байланысы
PÇ1PÇ2PÇ3PÇ4PÇ5PÇ6PÇ7PÇ8PÇ9PÇ10PÇ11PÇ12PÇ13PÇ14PÇ15PÇ16
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар
11. Морозов А.В. Креативность преподавателя высшей школы. Монография. –М., 2002
22. Кыштымова И.М. Креативность:содержание, развитие, диагоностика. –Иркутск: Изд-во БГУЭП, 2002
33. Оспанова Б.А. Технология формирования креативности будущего специалиста в условиях университетского образования. –Туркестан, 2004
44. Оспанова Б.А. Развитие профессионально-креативного потенциала конкурентоспосбного специалиста как одно из приоритетных условий совершенствования национальной экономики. –Астана, 2005. –С.80-83.
55. Чернилевский Д.В. Креативные аспекты становления образовательной системы. –М., 2003. -398 с.
6Әбілқасымова А.Е. Қазіргі заманғы сабақ.-Алматы, 2004. – 218 б.