Сабақтың коды | Курс аты | Сынып | Академиялық кредит | Cағат | Апталық сабақ сағаттары (лекция) | Апталық сабақ сағаттары (практика) | Апталық сабақ сағаттары (зертханалық) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
FOFSDA 3282 | Физиканы оқытуда функционалдық сауаттылықты дамыту әдістері | Үшінші курс | 5 | 150 | 1 | 1 | 1 |
Пән студенттерге оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту әдіснамасы мен мазмұнын жаңарту мәселелерін үйретеді. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер PISA және TIMSS зерттеулеріне сәйкес оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға әсер ететін факторларды меңгереді, сонымен қатар оқушылардың функционалдық сауаттылығын қамтамасыз ететін физика сабақтарына арналған оқу іс-әрекеттерін қалыптастыру және бағалауға негізделген тапсырмаларды іріктеу және әзірлеуге дағдыланады.
-
-
баяндау, пікір алмасу, пікірталасу, проблемалық әдістер
1 | физиканы оқыту саласындағы білімдерін және табиғаттың физикалық құбылыстарын тану әдіснамасын қолданады |
2 | күнделікті кәсіби қызметте және білімді жалғастыруға қажетті жаңа білімдерді алу дағдыларын меңгереді |
3 | педагогикалық жұмыстың тиімді құралдарын жинақтау және тарату әдістерін қолданып, пәндік-тілдік оқытудың кіріктірілген технологиясына сәйкес пән бойынша оқу-әдістемелік материалды рәсімдейді және әзірлейді |
4 | физика негіздерінен дәріс беріп, талқылауды ұйымдастыра біледі және пәндік саланы терең игере отырып, өз қабілеті мен мүддесін бағалайды, оны қоғам сұранысымен үйлестіре алады, заманауи зерттеулер нәтижесін кәсіби қызметінде қолданады; |
Haftalık Konu | Бағалау әдісі | |
---|---|---|
1 | Білім беру саласындағы функционалдық сауаттылық ұғымы.. | Ауызша |
2 | Студенттердің Функционалдық сауаттылығын оқыту үдерісінде дамыту. | Ауызша |
3 | Функционалдық сауаттылық критерийлері. | Жазбаша |
4 | Қазіргі заманғы оқытудың педагогикалық технологияларын студенттердің креативтілігін дамытуда қолдану. | Ауызша |
5 | Қазіргі заманғы технологиялар мен оқыту әдістерінің дидактикалық негіздері. | Жазбаша |
6 | Креативтілік және оның диагностикасы | Ауызша және жазбаша |
7 | Физиканы оқытуда студенттердің креативтілік көрсеткіштерін бағалау. | Сұрақ-жауап |
8 | Функционалдық сауаттылық туралы ғылыми түсінік. | презентация |
9 | Креативтілікті бағалаудағы әдіс-тәсілдерді қолдану. | Жазбаша |
10 | Өзін-өзі жетілдіру креативтілікті қалыптастыру негізі. | Ауызша |
11 | Физикалық креативті сабақтар ұйымдастыру: міндеттерді құру және шешу | Жазбаша |
12 | Физикалық креативті сабақтар: ойға шабуыл. | Ауызша және жазбаша |
13 | Физикалық креативті сабақтар: іскерлік ойындарды қолдану практикасы | Сұрақ-жауап |
14 | Физика сабақтарында интерактивті оқыту әдістерін қолдану | презентация |
15 | Физика сабағындағы дидактикалық ойындар – креативті технологияның негізгі элементі. | тест |
PÇ1 | PÇ2 | PÇ3 | PÇ4 | PÇ5 | PÇ6 | PÇ7 | PÇ8 | PÇ9 | PÇ10 | PÇ11 | PÇ12 | PÇ13 | PÇ14 | PÇ15 | PÇ16 |
---|
Оқулық / Материал / Ұсынылатын ресурстар | ||
---|---|---|
1 | 1. Морозов А.В. Креативность преподавателя высшей школы. Монография. –М., 2002 | |
2 | 2. Кыштымова И.М. Креативность:содержание, развитие, диагоностика. –Иркутск: Изд-во БГУЭП, 2002 | |
3 | 3. Оспанова Б.А. Технология формирования креативности будущего специалиста в условиях университетского образования. –Туркестан, 2004 | |
4 | 4. Оспанова Б.А. Развитие профессионально-креативного потенциала конкурентоспосбного специалиста как одно из приоритетных условий совершенствования национальной экономики. –Астана, 2005. –С.80-83. | |
5 | 5. Чернилевский Д.В. Креативные аспекты становления образовательной системы. –М., 2003. -398 с. | |
6 | Әбілқасымова А.Е. Қазіргі заманғы сабақ.-Алматы, 2004. – 218 б. |